Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tengerszem

Tengerszem


Sosem felejtem el azt az éjszakát. Azt az arcot és pillantást, amely mindent elárult. Órákon át simogattam az arcát. – e sorok írásakor remeg a lány egész teste, könnye félénken, remény nélkül hull fáradt arcán.
Láttam a szemében, igen, láttam mindent. Azt, hogy nem szeret, de hálás, mert most Vele vagyok és vigyázom Rá. Tudtam, éreztem ezt, és legfőképpen féltem ettől. Nem ismertem ezt a helyzetet. És máig nem tudom kezelni. Ő annyi mindent nem tud. De nem biztos, hogy ez rossz. Sőt. Így van jól.
Talán megrémülne attól az erőtől, amit Ő adott nekem, és amit el tud venni tőlem, amikor csak akar. Nem tudja ezt sem, nem tud bánni ezzel a hatalmával, és így, emiatt már sok fájdalmat okozott. Olyan, mint amikor egy kisfiú kést fog a kezébe, de még nem tud vele bánni, nincs tisztában annak a fájdalomnak az erejével, amit akkor okozhat, ha valakit megszúr. Ő sem látja, hogy kést tart a kezében. Én, pedig a közelében vagyok.
Nem tudtam abbahagyni a simogatását. Éreztem, hogy ez az utolsó éjszaka, amikor ketten vagyunk. Amikor csak az enyém... és mégsem. Minden pillanatot ki akartam használni. Behunyta a szemeit. Fájt látni. Mert ekkor beleláttam a lelkébe. Másra gondolt, talán arra, hogy valaki más simogatja. De amikor kinyitotta a szemeit, nem volt csalódottság bennük. Csak szomorú köszönet azért, amit érte teszek, pedig tudom: nem szeret. Többször láttam ezt a szempárt így nézni… régóta le volt hunyva a két, édes tengerszem. Már fájt a kezem, elfáradt. Még utoljára végigsimítottam a haját, a homlokát megcsókoltam. De ekkor hirtelen kinyíltak gyönyörű szemei. Nem akarták elveszíteni a biztonságot. A keze nyugodt volt. Az érintése új erőt adott. A kezemet újra arcához tette, és mosolygott. Jó volt hozzám. Adott még pár órát az életéből. Aztán végleg elbúcsúztunk. Akkor azt még nem tudtam, hogy örökre szól. Nem is éreztem, de Ő már igen.
A szavak nem jelentettek a kapcsolatunkban semmit. Csak a szemünk beszélt. Mindkettőnké. De már biztosan tudom: Ő ebből nem értett semmit. És ez az, ami még most is fáj. Mert ha néha kérdés van a szememben, megkeresem ezt az arcot. Elmerülnék abban a csodás tengerszemben. És mindig választ kapok a kérdésre. De Ő még mindig nem érti, amit a tengerszemeivel mond. Talán nem is olyan mély az a tenger, mint gondoltam?
Hasonló történetek
6794
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5773
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nekem is tetszik. :-)

aveon ·
Nem jött át a mondanivaló.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: