Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Táborban

Mivel egyéb kategóriába tettem, már most elmondom: történetem romantikus.
Néptáncolok és épp egy úton voltunk külföldön. A barátnőmnek és nekem ugyanaz a fiú tetszett, de nekem tényleg csak etszett ő viszont már nagyon régóta szerelmes volt belé. De a táborban én kezdtem beleszerelmesedni Bencébe. Nem volt egy túl helyes fiú, de mivel én sem vagyok egy szépség a belső értékekre figyeltem és egy nagyon aranyos jófej srác volt az eredmény. De nem akartam megbántani Mónit, mert míg én már túl voltam pár fiún, ő sosem tetszett senkinek, nem is volt még fiúja. Ez a bevezető, de most jön a konfliktus!
Természetesen a táncosoknak tartottak egy kis bulit ismerkedésre táncolásra. Az ismerkedés nem nagyon ment, hisz mind más nyelvüek voltunk, de valahogy elgagyogtunk angolul és végülis közös lett a buli.De akkor egyszercsak valaki egy lassú számot kért. Leültem. Pár másodpercig felhevülten néztem a táncolókat, majd egyre inkább elkeseredtem, hogy nekem miért nincs párom. Könnyek szöktek a szemembe mert előző szerelmemmel nagyon fájdalmas volt a szakítás. Kimentem.
Egy folyóra nézett ez a rész és felültem a tájjal szemben a korlátra. Hallottam, hogy valaki odajön mögém de úgy tettem mintha nem venném észre. -Biztos a Móni az már megint.- gondoltam. De nem.
-Miért jöttél ki? - kérdezte Bence.-Elég hüsi van, nem kéne megfáznod. Szívemet a torkomban éreztem ahogy megfordultam. -Te sírtál?- De miért?
-Hiányzik-válaszoltam.
-Mi?
-Egy kéz a tenyeremből, egy csók a számról egy fiú mellőlem.
(Ezt egy internetes oldalon olvastam és nagyon tetszett. Már mióta ki akartam próbálni.)
-Én itt állok melletted és megfogom a kezed ha szeretnéd.
Tenyere fórrón érintette hideg kezemet és engem is elöntött valami különös. Ránéztem és éreztem hogy vibrál a levegő, ahogy zöldes szemeivel rámnézett.
Lemásztam a korlátról és egész közel álltam hozzá:
-Csókot iss kapok?
-Ha szeretnéd...
Apró szájrapuszi volt de épp elég a katasztrófához.
-Öhhh.......
A kijáratra néztem és ott állt az én barátnőm, Móni. Meglepetten, mahd kétségbeesve nézett minket, ahogy kéz a kézben álltunk.
-Móni..
Elfutoot fellökve az épp kilépő Dórit.
-Mi van?-kérdezte.
Elfutottam mellette a Mónival közös szobánk felé.AZ ajtó zárva.
-Móni! Engedj be!
-Hagyj békén!-hallatszik elfulló hangon.
-Nem tehetek róla! Egyszer csak odajött...beszéljük meg!
A válasz halk, elfojtott zokogás. A lépcsőn megjelent Bence és Dóri.
-Mi a baja?
Dórival egymásra tekintettünk.Vajon a Móni elmondaná neki?
Végül kimondtam:
-Nem csak nekem tetszel...
-Ohh....
Meglepett arc a felelet.
-Ilyen jó pasi vagyok?
Rendes körülmények között nevetek rajta de így csak egy halvány mosolyra futja.
Azon az estén 8 óra tájban kinyílt az ajtó és kilépett Móni kisírt szemekkel.Elmet mellettem, rám se nézett.Mikor aztán visszament rámnézett.
Tekintete vádló volt és én tudtam a bűnöm.
-Elvetted azt is akinél talán lett volna esélyem!
Azóta nem beszélt velem.
Hasonló történetek
4349
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4426
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
Szerintem nagyon gyenge, mert:

-kb. a code napoleonhoz hasonlóan száraz

-dráma, szerelem, depresszió, érzések nem jöttek le

-környezetlefestés gyakorlatilag semmi, de így is volt benne egy kis "érdekesség": a táncolók között senki nem tud magyarul, aztán elmegy egy folyót nézegetni, ahol CSAK magyarul tudók vannak

-a végefelé kicsit követhetetlen is, miután a barátnőd meglátta, hogy csókolózol

3;3

Trib ·
bocs, nekem annyira nem tetszett, kicsit gyerekes de életszerűnek tűnik. Talán amik tényleg megtörténtek azok nem tetszenek? :frowning:
Mindenesetre kicsit rövidke és hiányoltam az évszámot, hogy hány évesek is a szereplők (én 15-re tippelnék, ha saját emlékekre néznék vissza)

Egyébként én is elvesztettem kicsit a fonalat a végén :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: