Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szívem dallama

Mielőtt még megismertelek volna, életem csendes, hangtalan zúgában vivtam harcomat.
De mikor először megláttalak, szivemet újra édes dallamok járták körül és a szerelem dallamát dúdolták szüntelenül.
Kezedben gitár, hangszálaid mélyén pedig megannyi hang várta, hogy megszólaltassad.
A gitár kezedben új életre fakadt, egyszerre volt mennyei és álomszerű.
Kezed érintése, mely a húrokhoz simult, égi dallamokat szült és az angyalok, kik zenélő szóval bóditják a szellemvilágot, mostanra már megszégyenülten pengetik a muzsikájukat.
Ajkad pedig követi a gitár szólamát és testőrként bújik közelébe.
Arcodon egyszerre jelenik meg az égető fájdalom, akár a tűz, s a végtelenbe folyó boldogság, akár a viz.
Szemeid, mint a lenyugvó nap, mesés és gyönyörű.
Ahogy nézlek, elfog az irigység, hadd kövessem én a gitár éneklő szavát, kezeidben hadd találjak én megnyugvást, szólaltass meg engem, a lelkem mélyén bujdosó vágyat, s szenvedélyt, melyek sietve rohannak hozzád vigaszért.
Nélküled egymagam vagyok a csend, a szótlan semmi, akárcsak a gitár húrok nélkül, muzsika zene nélkül.
Te vagy szivem dallama, s most már örökre az is maradsz, mert szivem minden egyes dobbanása a te zenédhez ad ritmust, de mint minden másnak, a dalnak is egyszer vége szakad.
Az álomból egyszer csak felébredek és a dallamok többé már nem csengenek. Fülem sem iszik több énekszót ajkadról.
A kotta számomra már csak kusza vonalak, s giccses, görbe alakú hangjegyek egymásra rakódása.
Arcod mostanra már homállyá fakult, szemeid ragyogása már elkopott, fényét elvette a dühöngő fájdalom.
Szivemben újra csend él, de olykor-olykor megszólal egy hang, mely muzsika szó köré fonódik és én körbenézek, hátha meglelem gazdáját, de nem lelem sehol.
A hely, ahol vagyok, éppolyan csendes, mint szivem legmélyén lakó űr.
Ég veletek drága dallamok és húrok. Én már felocsudtam.
Keressetek más játékszert őrült játékotokhoz. Hagyjatok meg magányomban, a muzsikát majd én folytatom.









Hasonló történetek
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
5585
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nagyon felapróztad az új bekezdésekkel.

aveon ·
Túl giccses.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: