Három és fél évig voltunk együtt párommal, nos... nagyon szép és jó kapcsolat volt, körülbelül a második év végéig. Ott kezdődtek a viták, a mindennapi összezördülések, a hangos szóváltások, és a napokig nem szólok hozzád szituációk.
Mit tagadjam, fájdalmas volt, de nem akartam mindig én az lenni, aki a békülést kezdeményezni, ne csak én ismerjem a bocsánat szót.
Egyik este munkából mentem haza, és a páromat egy lánnyal láttam egy kávézóban, beszélgetni és nevetgélni. Nem szóltam semmit, mikor hazajött nyugodt és türelmes voltam.
- Merre jártál Drágám? Milyen napod volt?
Erre jött a válasz, ami már megszokott volt tőle:
- Hagyjál már békén, mit ellenőrizgetsz?
Innen gondoltam is, hogy valami nem stimmel a dologgal.
Másnap leültünk és beszélgetni kezdtünk, mondtam neki, hogy láttam őt a másik lánnyal és hogy nem tudom mire venni az egészet ezért szakítani szeretnék, mert már nem bírom tovább.
Ő elköltözött, én a lakásban maradtam, és egész jól elvoltam, dolgoztam, mindig találtam magamnak elfoglaltságot. Valamiért ő úgy érezte, ha engem zaklat, akkor biztosan nagyon megsajnálom, és visszafogadom őt, de ezzel sajnos hatalmasat tévedett.
Összekarcolta az autómat, a lakást feltörte, persze virágot is küld mellé , leveleket, hívogat, és SMS-eket írkál.
Nem tudtam mit csináljak, lassan egy éve, hogy próbálkozik, de nekem már van barátom, össze költöztünk, és lehet hogy ennek hála, hogy már kevesebb a zaklatás, a rosszindulat a volt páromban.
Lehet, hogy most végre felfogta, hogy már kettőnknek nincs semmi közös ügyünk?
Remélem, befejezi, mert most beadtam a derekam a páromnak a gyermek vállalásra, és már 2 hónapos terhes vagyok, nem szeretném, ha a gyermekem megismerné őt.
Sőt, ha lehet, én is el szeretném felejteni...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-24
|
Novella
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Szabadulás, de hogyan ?!
<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->
Hasonló történetek
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások