Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Star Trek: U.S.S. Adrias4 - A küldetés 1.rész IV. fejezet

Brus kapitány egy kicsit tanácskozott magában: most kettőn áll a vásár! Hiába sikerült a hajót megjavítani, de mégis, csak az első tiszt ismeri a legjobban a rendszert. Idáig, ha romulán, klingon, vagy Borg hajóról is volt szó, azt simán elvezette, oda, ahova csak kelletett. Azonban mégis a szövetségesben bízik. Tudta, hogy most nem csak rajta múlik az egész, de azt is, hogy gyorsan kell meghoznia a döntését, ahonnan nincs visszaút! Eszeveszetten gyorsan jöttek a hajók, már hat alig hat percre voltak tőlük, mikor megszólalt a kapitány:
- Most öné az irányítás, első tiszt! Ne kérdezze, hogy miért, de én teljes mértékben bízok önben!
- Köszönöm, kapitány! – Bólintott rá Brus-ra, és a terem közepe fele nézett. – Adrias4: engedd ki a Borg hajóraj köré a szubtér-zavaró mezőt! – Utasította a számítógépet.
- Igenis első tiszt, a zavarómező létrehozását azonnal megkezdem! – Válaszolta vissza a hajó.

A csillaghajóból hirtelen, egy kékes, lilás, ibolyás köd lépett ki, amiben furcsa kinézetű villámok csapkodtak ki. Pillanatok alatt elérte a hajórajt, és úgy körbe vonta, mint a Földet, az ózonréteg. Sikerült megállítani őket, és az energia-ellátásukat is lecsökkenteni. A Borg egyből önregenerációba kezdett, és hívta a csillaghajót:
- Itt a Borg, minden ellenállás hasztalan, ha nem adják meg magukat, akkor mindenkit asszimilálunk!
- Itt Kren Brus kapitány, az Adrias4 tér – idő csillaghajóról: harc nélkül nem adom fel! Ja és nincsenek olyan helyzetben, hogy fenyegetőzzenek! Állapodjunk meg valamiben: visszamennek a saját területükre, és talán békén hagyjuk magukat!
- A kísérlete elfogadhatatlan: ön csak egy hajóval van, de mi egy egész flottával! Semmi esélye sincs ellenünk! Még a Föderáció egésze sem tudott tenni az egyik kockánkkal szemben! Adás vége!

Mikor befejezték a szóbeszédet, akkor hirtelen több millió kocka jelent meg. Furcsán nézték az adatokat, de mindannyiuk a transztérből bukkant elő. Most a Borg sem kockáztatott: mintha ezzel a végkifejletet akarná megírni. Mindannyiuk elcsodálkozott rajta, és megoldásokat keresett. Most azonban az első tisztnek jutott eszébe valami:
- Ranglétra szerinti huszonnégy főt kérek a tárgyalóterembe! – Mondta úgy, hogy mindenki hallja. A gyorsjáratba tartott, a hídról öten mentek utána. A többi helyről pedig a maradék tizenkilenc fő. Most ismét az első tiszt kezdte a beszédet:
- Van egy lehetőség, de ezt idáig még nem próbálta senki sem: maga hajó, a kompokkal együtt százötven egységgé tud válni. Önteleportáció segítségével egyszerre több kocka közt tudunk lenni. Energia-örvénylést kell keltenünk. Nagy sugárfertőzést kaphatunk, ha a hajókról irányítanánk, ezért álcázott, modulált szondákat kell majd elhelyezni.
- De a Borg minden hívást blokkol, és könnyen ellenünk is irányíthatja a szondáinkat. Erre is fel van készülve? – Tette kérdését a kapitány.
- Igen kapitány! – és Krabhar’s-ra nézett – Főgépész, tudunk időeltéréssel jelet küldeni? – Kérdezte tőle.
- Igen, első tiszt, alig pár perce lettem készen vele! Az időrendszert, az önteleportálás után kezdtem hozzá! – Válaszolta a főgépész.

- Köszönöm főgépész! – Bólintott rá az első tiszt, és a többekre nézett. – Akkor mindegyik szonda az időrésen keresztül kapja meg az indító kódot. Az után csak öt percünk van, hogy minél gyorsabban elhatjuk a területet. Szerencsénkre öt fényéven belül nincs semmi, és azon túl, még érezni sem fogják az egészet! Most minden csak az időzítésen múlik! – Egy, nagy sóhajtozás után. - Hallották a parancsot! Magam mellé két, önként jelentkező tisztet kérek!
- Én veled megyek! – Szólalt meg a főorvosuk.
- Tudtam, hogy rád számíthatok, de most külön kell, hogy csináljuk! – Mondta vissza a doktornak. – Akkor kezdjék meg a különválást! Én a hídon leszek, ezért minden tudnivalót a szondákról, azonnal küldjenek el nekem! – A mondani valója után a gyorsjáraton át elhagyta a társalgót. A többiek is követték őt.

Mindannyiuknak sikerült két tisztet maguk mellé fogadniuk. A csillaghajó egyhamar eltűnt a semmiben: pontosan álcázódott, de úgy hogy, még az anyagon is képes volt átmenni. A Borg űrhajórajon zökkenőmentesen jutottak át. A központban szétszóródtak, és az előre megbeszéltek szerint helyezték el a módosított szondákat. Minden kocka körül vagy úgy több száz forgott. Negyedóra elteltével, visszamentek a kezdőpozíciójukra, és ott egyesült a csillaghajó. Mindenki elfoglalta a helyét az Adrias4-en. A Borg valamit sejtett, hogy a hajó előttük, negyedórára eltűnt, és hívta őket:
- Itt a Borg, amit is terveznek, most azonnal hagyják abba! Ha kell, akkor megismétlem: semmi esélyük sincs ellenünk! Csak idő kérdése és romba döntjük a reményeiket! Ha könnyíteni akarnak magukon, akkor engedjék le a pajzsukat, és biztosítják a szabad utat számunkra! Elkerülhető még a fölösleges háború!
- Itt az Adrias4 kapitánya beszél: ez a jószág akár az egész galaxis ellen is bevethető! Most épp önök vannak hátrányba: több száz álcázott szondánk kering a kockáik körül, ami egy energiaörvényt kelt! Ahova mennek, oda mennek ők is! Én nem kockáztatok most semmit sem: az Adrias4 előbb hagyja itt az egész területet, még hogy nem reagálnának rá!
- Ez mind üres fenyegetőzés: ha úgy akarja, akkor legyen harc! És most mi sem kegyelmezünk! – fejezete be a párbeszédet a Borg. Közben az Adrias4 köré gyűlt a kockaraj. A csillaghajón is észrevették a változásokat.

- Kapitány! – Kezdte aggodalmasan a taktikai tiszt. – A Borg körbevett minket! Élesítik a fegyvereiket: tüzelnek ránk! Most mit tegyünk, kapitány? – Adta fel a kérdést.
- Híd a gépháznak: bírja-e, a pajzsrendszerünk a fegyvereik ellen a védekezést? – Kérdezte Brus, Krabhar’s-tól.
- Sajnos nem sokáig, de pár fotontorpedót ki küldhetek rájuk, és valami újdonságot is találtam: páncélzatvetőnek hívják, de pár perc kell még, hogy beüzemelnem! – Válaszolta vissza.
- Köszönöm Krabhar’s, - és a taktikai tisztre nézett – addig tüzeljünk rájuk, ameddig nem tudunk kikeveredni a központból! – A tisztről, Blankára nézett. – Első tiszt, mikor tudunk önteleportálásba kezdeni? – Tette fel neki a kérdést.
- Kétkockányimár nem jelenthet akadályt, de innen a központból sajnos nem tudunk! A kompoknak azonban működik a pajzshálójuk, és a fegyvereik is fel vannak töltve! – Jelentette az első tiszt.
- Rendben, de behozhatjuk-e a páncélzat alatt?
- Sajnos nem, de a bevontatás közben a pajzsgenerátorukat ki lehet helyezni! Azonban a sajnos könnyű célpont lehet a számukra, mert a kivetítőket köré kell elhelyezni, és szabadon kell hagyni!
- Úgy látszik, hogy mégis kell kockáztatnunk! Mégis, pont ezt akartam kikerülni! Rendben, első tiszt, taktikai tiszt, és a főgépész mind velem jönnek! Adrias4: a hajó köré kérek négy kompot, de azonnal, és műűűűkööödjööönn ... aaa ... paaajzsuuunnk! – Heves rázkódások közepette mondta a kapitány, pont, amikor a pajzsuk felmondta a szolgálatot. Szerencsére a kompoké teljesen működik. Négy különböző helyen bukkantak fel a hajótest körül. A támadások ellen egy kis időre védelmet nyújtanak, de a többi rendszer is károsodott valamilyen mértékben.
- Jelentést kérek a károkról! – Aggodalmaskodott a kapitány.
- Több rendszerünk szenvedett károkat, köztük a páncélzatvető is! – Jelentette a főgépészük.

Még az energiaörvényt sem tudták aktiválni, mert az is működésképtelen lett. Ott álltak a központban, a körülöttük lévő kompokból eredendő pajzsháló is alig egy órán át tartható fenn, mert a heves találatok alatt az is merül. Gyorsan kell végig vinniük az egészet, mert a vesztük is lehet, ha ott maradnak. A kapitány, és a mellé hívott három tiszt a kompokból próbálnak valamit kitalálni. Brus közben hívta őket:
- Kapitány a többi három kompnak: javaslatokat kérek.
- Vákuumot kelthetünk a hajó körül, és csak meg kell lökni, egy kis hullámzással. Nekünk csak az Arias4 mellet kell haladnunk, és a legjobban kell fenntartanunk a pajzshálót. – Válaszolta az első tiszt.
- Köszönöm, Blanka! – Adta tudomását a kapitány. – Mindannyian hallottuk, a vákuum teret mi ketten, elől keltjük, a hátsó kettő, pedig a graviton-löketet adják a hajónak! – Utasította a kapitány a többieket.

Az Adrias4-et sikerült elindítani, anélkül, hogy maga a hajó tett volna valamit is. A négy komp is vele ment, közben rést ütve a Borg hajórajban. Majdnem fénysebességig gyorsultak fel, de a kockaraj is próbálja követni a mozgásukat, hogy a központban tartsák a hajót. A kompok tűz ereje, mintha végtelen lenne: előttük minden csillaghajót eltüntettek, de mögöttük sem nagyon hagynak valamit is. Szerencsére az álcázott szondáknak nem tudtak ártani, mert ennyit is kibírnak. Fél óra elteltével majdnem kétmillió kockát semmisítettek meg.
A Borg rájött arra, hogy ha a nagy részét eléjük irányítja, egy idő múlván a rés bezárul. Látva, hogy a kockák többsége előttük tart, az első tiszttel egyetemben kiküldtek gravitációs hullámzást, és ezzel fél fényévnyi távolságra mögéjük küldték. Sajnos a fegyverrendszereik már működésképtelenek, mert onnan küldték át az összes energiát, és a létfenntartás is akadozóban van. Majdnem egy óra elteltével Si’kca’r, a főgépész-helyettesük jelentkezett:
- Adrias4 a kompoknak: jelentem, hogy a páncélzatvető energiaellátása rendben van. Küldhetik ki a pajzsgenerátort a hajó köré!
- Köszönöm, Si’kca’r! – Örömmel mondta a kapitány. – A kompokat elhagyni, és a pajzskivetítőket az előre megbeszélt helyekre teleportálni! – Utasította a többieket.

A pajzsgenerátorok ott sugároztak az Adrias4 körül. Mind a négy tiszt, az eredeti helyükre került vissza. A kompokat is bevontatta a hajó. A kapitány a hídról adta az utasításokat:
- Főgépész, akkor rakd ki a páncélzatot!
- Sajnos nem tudom megcsinálni! – Aggodalmaskodott Krabhar’s.
- És miért nem?
- A pajzsháló túl közel van a hajótesthez, ezért zavarja a páncélzatvetőt!
- Akkor lökjük minél távolabb tőlünk!
- Rendben! Adrias4: módosított vonósugárral, pár méterrel helyezd távolabb a pajzsgenerátorokat! – Utasította a gépet.
- Rendben, főgépész, de a teljesítményük közben csökkenhet! – Válaszolta vissza a gép.
- Úgy hallom, akkor, egy kicsit rázkódós lesz az utunk! – Fejezte ki részvételét a kapitány.

Közben az előttük maradt kockák közeledve lőtték a pajzskivetítőket. Az utolsó generátort akkor lőtték ki, amikor felhúzták a páncélzatot. Egy kis rázkódás érte a hajót, de sikerült áttörni az előttük lévő kockákon. Pár perc alatt mégis kikapcsolt a páncélzata: sajnos az érte találat. Pajzs és páncélzat nélkül maradva, majdnem kijutva a Borg űráradatból, ami a nagy része gyorsan mögéjük kerül.
- Első tiszt: innen nem lehet teleportálni? – Végső kilátásban kérdezte a kapitány.
- Két kockányit mondtam, de innen a legrövidebb az a négy kocka! – Aggodalmaskodott az első tiszt.
- Rendben! – és az első tisztről, a híd közepe fele nézett – Adrias4: önteleportálás, minél távolabb innen, de egy búvóhelyre! – Utasította a gépet.
Hasonló történetek
3215
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
3028
Újabb gombok megnyomásával háromdimenziós formába öntöttem a csillagtérképet, majd szakszerűen ráközelített az egyik sekktorra. A képernyő közepétől nem messze a féregjárat tűnt fel, ettől pedig pár centire csupán a Voyager és a másik három hajó kicsinyített képe. Mind a négy objektum sárga szögletes zárójelhez hasonló jelképben volt elhelyezve. A zárójelek bal oldalán pedig általános adatok futottak...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

P3rzs4 ·
Üdv! Elég jó a történet, de most inkább a tortenetek.hu-hoz szólnék: Ezt a történetet, a dátum kiírás szerint ma küldték be, és már ma kinn is van? Ez k*rv*ra érdekes, mert én 1 héttel ezelött küldtem be, egy kb fele ekkora történetet, de azt majd 2 hét múlva rakják fel, érdekes nem? :smiley: :grinning: :flushed: :flushed: :smiley: :rage: :innocent: :smile: :rage:
adrias4 ·
Engedelmeddel válaszolok neked is:
1. Köszönöm szépen a dicséret! Látom, neked tetszik, de lesz még jobb is!
2. Én mr hetekkel korábban beküldtem, s?t! Majdnem egy hónappal ezel?tt, ezért én is átestem a várakozáson + volt vele ár hiba, ezért kaptam valakit?l egy mailt, hogy kijavítsa, de a végén megállípodtunk, hogy inkább *.*rtf formátumba küldöm el. Abba sem volt könny? menteni, egy kis átalakítással már simán ment. Hiába a dátum, ez csak a megjelenítés ideje!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: