Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Star Trek: U.S.S. Adrias4 - A küldetés 1.rész II. fejezet

Már a transzporter – szoba is szokatlan volt, de kilépve onnan, olyant láttak, amit még el sem tudták képzelni! Találva egy számítógéppanelt, érintésre megszólalt egy hang:
- Ez itt a USS ADRIAS 4 nevű tér – idő űrhajó! Van felhatalmazása az űrhajót használni? – Kérdezte az űrhajó –
- Igen! – Felelte a kapitány. - Kren Brus kapitány, hajófoglalási kód: K 76 szekció, hat – öt – hat – alfa- delta – nyolc – kilenc – négy.
- Parancskód elutasítva! Nem létező, vagy már halott személy nem adhat ki utasításokat, és nem kaphat semmilyen mértékű információt a csillaghajóról, a küldetéséről, és a legénységről! További próbálkozások elkerülése végett elindítom az ön megsemmisítő programot, tíz percről kezdve.
- Számítógép, gyorsíts fel a visszaszámlálást, kezd négy percről! – Szólt közbe egy női hang.
- Igenis első tiszt, felgyorsítom a visszaszámlálást! – Fogadta el a gép a parancsot.
- Erre nincs semmilyen szükség! – a női hang irányába fejét fordítva mondta félhangosan Brus.
- Dehogy is nem! – Szólt vitatkozó hangnemben az első tiszt. – Maguk biztos az elcseréltek, a Gamma kwandrásból! Tönkretették már egyszer az űrhajót, de ez önöknek semmit sem jelentet, ezért megpróbálják elfoglalni az űrhajót, de én ezt már nem engedem!
- Kapjon már a fejére, első tiszt! – Miközben idegesen mondta a kapitány, már teljesen a nő felé fordult. – Tudja maga, hogy hányat írunk? Tisztában van a jelenlegi csillagidővel?
- Ahogyan látom, maguk aztán ám annyira tudják, hogy még volt idejük, a jelenlegi flottaruhát is hűen utánozni!
- Ha azoknak hisz bennünket, akkor már cselekedhettünk volna, és most miért nem?
- Ez is csak egy álca lehet!
- Na igen, de a főgépészünknek ellátás kell! – Közben Krabhar’s bal karját mutatta az első tiszt fele.

Egy szellőzőnyílás nyílt ki, de onnan semmit sem lehetett látni, körbenéztek, de semmi. Nagy volt a feszültség a levegőben. Pár pillanatra rá egy nő bukkant fel a semmiből. Egy áram csapkodott végig a testén, nem tudni, hogy mi volt. Jobban megnézve egy fiatal, bajori nő volt, nagyon furcsa ruhában, és a kommunikátora, ami a bal mellkasán volt, az is másképpen nézett ki, de nem sokáig tudták végigszemezni.
- Visszaszámlálás: tizenöt másodperc, és folytatom – Szolt közbe a gép. Az első tiszt nagy sóhaj után megszólalt:
- Rendben, számítógép: állítsd le a visszaszámlálást, első tiszti kód: nulla – egy hat – nyolc, bioelleőzéssel! – a konzolból egy sugár csapott ki, az első tisztre.
- Ellenőrzés kész, kód elfogadva, visszaszámlálás leállítva! – Válaszolta a gép
- Számítógép, állítsd be a gyorsjáratot a legközelebbi gyengélkedőre! – A konzolról a többiekre nézett és elindult a folyosón egy irányba. - Maguk pedig jöjjenek utánam!

Mentek a többiek is utána, alig egy percen belül, egy, a fogdában alkalmazott erőtérkivetitőre hasonlót láttak. A közepén egy különleges zöld szín terült el, és az első tiszt rezzenés mentesen ment át rajta, egy villanás alatt felszívódott benne. A többiek is mentek utána, mikor pillanatok alatt a gyengélkedőn találták magukat.
- Számítógép, gyors ellenőrzést az emberen! – A parancsra, egy lézerszerűség ment át a főgépész testén.
- Sztázískamraaz ember körül, gyógyítási folyamat megkezdve. – Adta válaszul a gép, közben nanorobotokat juttatott a testébe.
- Azért nem ártana egy – két dolgot megbeszélni, erről is, arról is! – Szólt közbe Brus, de az első tiszt reakciója előtt egy csörömpölő hangra lettek figyelmesek.
Egy másik nő bukkant elő, ismét a semmiből, majdnem úgy, mint az első tiszt, de a két kezében egy fézerszerüséget szorongatott.
- Egyetértek önökkel, tényleg nem ártana megbeszélni egyet, és mást! – Mondta támadóállásból, hasonló ruhában, mint az első tiszt.
- Nyugalom, doktor, nincs semmi baj, megnéztem őket, nem elcseréltek! – Mondta nyugtatóan az első tiszt.
- Na persze, azt hiszi, hogy engemet manipulálni tudnak! Akkor nagyon tévednek, mert

Közben a doktor meglátta, hogy a vértócsa nem szívódik fel a padlózatról, mint az elcseréltektől szokásos.
- Látja doktor, én is erről beszélek, nem vagyunk elcseréltek, és tudtommal vért még ennyire nem sikerült vért szintetizálni, ahogy a padlón van!
- Számítógép elemezd a padlón lévő vérmintát, kék kód! – Egy kis szkepticizmussal mondta, de a gép hangján még az is szertefoszlott.
- Elemzés kész: emberi vér, hix felépítésű, kizárható, hogy az egyik szüleje földönkívűli, másik fajból származzon! – Adta válaszul a gép. – Szeretne még többet megtudni róla?
- Köszönöm, ennyi bőven elég lesz! – Mondta magabiztosan a doktor.
- Akkor remélem, hogy ön is megnyugodott, doktor! – Szólt a kapitány.
- Rendben van, - Közben eldobta a fegyvereit a kezéből a doktor, és a két karjával átölelte az első tisztet. – rég nem láttalak, azt hittem, hogy odavesztél, amikor a többiekkel végeztek a Jem’hadar, és tönkretették az egész hajót!
- Én is ezt hittem, Amanda, hogy te sem élted túl a mészárlást, amit elkövettek ellenünk, de sikerült egy időugrást végrehajtanom, amit ők nem éltek át! – Mesélte az első tiszt.
- Elnézést, hogy így közbeszakítom a baráti beszélgetést, de szeretnénk tisztázni egy – két dolgot! – Szólt közbe a kapitány.
- Rendben, számítógép, állítsd át a gyorsjáratokat, a tárgyalóterembe! – Adta utasításul az első tiszt, miközben a doktort elengedte magától. – A legmagasabb rangú tiszt jöjjön velünk, a többi pedig maradjon itt, parancsra várva!

- Akkor én megyek, a többiekért is én vállalom a felelősséget! – Mondta Brus, és a gyorsjárat felé vették az irányt, de még előtte a főgépész felé nézett. – Nyugodj meg Krabhar’s, megígérem, hogy véget vetek a Borg-nak, bármi történjen is, megesküszöm, ha kell, a saját életemet is feláldozom! A családunkat már megölték, de én sohasem fogom hagyni, hogy te is az ők sorsukra juss! – E szavakat gondolta.

Átkelésük után, egy, közepes nagyságú szobában találták magukat, a falak, a padló, és a plafon, mind úgy néztek ki, mintha a világűrben lennének, de nem! Egy speciális bevonattal át lehetett látni az egész hajón, és ezek nem hologramok voltak! Így nézett ki az a tárgyalószoba, amibe bementek, és még lehetett látni a Borg hajórajt.
- Számítógép: rakj ide egy karsz típusú asztalt, és két széket! – Az első tiszt parancsára egy, két méter átmérőjű kerek asztal, és két tárgyalószék jelent meg, amiben helyet foglaltak.
- Akkor én kezdem a bemutatót, Kren Brus kapitány, a Földről, és parancsom, felhatalmazásom van róla, hogy akármilyen hajót igénybe vegyek, a cél eléréséért! – Kezdte a kapitány.
- Az én tiszteletbeli nevem: Planisz Blanka, a Bajorról. Én vagyok a USS Adrias4, a tér – idő csillaghajó jelenlegi kapitánya, de csak első tiszti rangom van! Ez a hajó a Bolygók Egyesült Föderációjának, a Téridő részlegének hajója, és semmi múltbéli változtatáson nem kíván részt venni! Ennek az ellenkezőjének küldték el, hogy megakadályozza a Domínium múltbéli törekvéseit, a Föld elpusztítása ellen! A maga csapata segít megjavítani az csillaghajót, és mit sem tudván kirakjuk a legközelibb lakott bolygón, űrállomáson! – Adta tudomásul az első tiszt.

- Valamit, valamiért! Mi segítünk ezt a csillaghajót megjavítani, de a Borg ellen mindenképpen bevetjük! Én nem fogom hagyni, hogy a Föderációt veszélyeztesse, mert az én küldetésem erről szól! Amúgy is, maguk kevesen vannak, hogy győzelmet arassanak az úgy mondott elcseréltek ellen! Amúgy, puszta kíváncsiságból, mire emlékszik ebből az időből?
- Csak annyit tudunk, hogy egy lezuhant Borg hajót talált meg, kb.: egy hónap múlva az Enterprise-D csillaghajó, de sosem tudták meg, hogy hogyan került oda! – Éppen folytatni akarta az első tiszt, mikor közbevágott a kapitány.
- Azért kíváncsi lennék, hogy hogyan került oda a Borg hajó! Hát nem érti első tiszt? Valahogy meg tudjuk akadályozni a Borg terjedését a Föderáción belül, és azon túl! Nézze csak: a hajóraj valahogy elindult, maximális impulzus-meghajtással, egy óra múlva pedig teret és tudnak váltani, aztán elérik a céljukat. Szétszóródnak, és mindent az uralmuk alá vonnak! Ez a mi küldetésünk: ön, a doktor, a hajó, és az én csapatom, csak most az egyszer! Együtt sikerülni fog, hogy hogyan tovább, az most másodlagos! Benne van? – Közben nyújtotta az asztal felett a jobb kezét az első tiszt felé.

- Ezért beidézhetnek a hadbíróság elé, de hát legyen, rendben van, majd lesz még időnk törődni a jövővel! – Nagy sóhaj után felállt, és kezet fogott vele. Utána a kapitánynak támadt egy ötlete.
Akkor elkezdhetjük a rangokat ismertetni, én vállalom a kapitányi rangot, ön biztosan teljes mértékben el tudja vállalni az első tiszti feladatokat! A többit a gyengélkedőn ismertetjük meg!
- Meggyőzött, kapitány! Számítógép, vissza a gyengélkedőre! – Utasította az első tiszt! – Tüntesd el az asztal és a székeket!
- Vettem első tiszt! – Válaszolta a gép.
A gyorsjáraton át visszatértek a gyengélkedőre. Mindenki köréjük állt, kivéve a sztázísban lévő főgépészt, és kíváncsian várták a fejleményeket. Ketten körbenéztek, és az első tiszt elkezdett beszélni:
- Közös megegyezéssel, én, mint az első tiszt, a jelenlegi kapitánnyal megállapodásra jutottunk: megjavítjuk a hajót, száműzzük valahogy a Borg-ot, és szembenézzünk a Domíniummal, akik a Földet akarják elpusztítani! Remélem, hogy eredményre jutunk, mert ha nem, akkor örökre búcsút mondhatunk a Föderáció egészének! Én belementem! – Most a doktorra vetette szemét – Doktor, mondd, kik jöhetnek a csatába?
- Összesen száztizenhat főt számlálok, köztük egy van életveszélyben, és a többi csak könnyebb sérüléseik vannak, akár most is munkába állhatnak! – Adta válaszul a doktor.

- Köszönöm doktor, számítógép, cseréld le a legénységen az egyenruhát, és a kommunikátort is, de a rangjelzések megmaradjanak! – Az első tiszt szavára mindenkin kicserélődött az egyenruha, érintések nélkül, nanorobotok másodperceken keresztül megváltoztatták. – Számítógép, gyorsjáratot a hajóhídra, majdan a főgépházba, és aztán az egyes elosztódási rendszer alapján! – Utasította az első tiszt, és a legénységre nézett – Velem jöjjenek a hídra, a többiek oda, ahol szükség van rá!
Még nem nagyon tudják, de a csillaghajó visszafoglalása csak most kezdődött meg!
Hasonló történetek
3801
- A válasz több mint egyszerű! A tér-idő szakadásnak itt volt a kivezető nyílása. Ráadásul, ha jobban megnézzük a be- és a kijárat szinte pontosan egy síkban, vannak. Össze lehetne kötni őket egy képzeletbeli egyenessel! Az kétséget kizáróan a véletlen műve!
3215
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: