Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pécs-Szombathely

Esőszarkalábak az ablakon, kattogó vonatrapszódia a fülben. Gyűrt, poros éjben felcsikordul a futószalag, a vonat egyhelyben áll, körülötte egymást váltják a tájak. Romos vasútállomásnál megpihen pár percre a műszak. Fent összemosódott neonfények. Szemben a lány göndör arcbalógó hajjal. Szendén alszik, arca üvegről tájba mosva visszatetszik. Moccan a lélek, körbelengi őt a vágy.
Mellettem kétségbeesetten alkoholbafúlt férfi. Vállamat kopogtatja és rekedten kérdi, hogy vajon ez már Nagykanizsa. Orromat megcsapja a szarbapelenkázott élet. Nem tudom. Nekem mindegy, én a végállomásig megyek. Meredten a semmibe, konkrétat nem nézek. Mérges mert minden válaszom nem tudom és dühödten lehasal a földre. Nem üt meg, fél, hogy örökre fenn marad, s nem jó monoton keringeni ilyen kibaszott fagyos télen. Valamit játszik, azt hiszem puzzle. Egy szinyeimersét próbál kirakni.
Elszáll a villany, kalauz jön zseblámpával utat vájva, agyontapossa a férfit és visszaadja a kezeletlen halálos ítéletemet. Majd, valamikor. Türelmesen várjak.
Ráérősen bedöccen a pályaudvar. Megérkeztünk, ébredj édes. Alliterálva duruzsolok, finom csókjaimra ébred.
Ránkrakódott mocsok burkol a resti félhomályban. Szokásos konyak, egymáshoz tapadt két homlok. Mikor lesz ennek vége? Türelmetlen vonatfütty válaszol, sőt inkább tromfol. Visszakászálódunk és minden újraindul. A vég lesz újra a kezdet, kezdet megint vég... Mikor lesz ennek vége... nem tudom…
A futószalag elindul és csak váltják egymást tájak.
Hasonló történetek
5580
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4023
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Mária de la Cruz ·
Sokszor elolvastam, és... nem találok benne hibát, de nem is kerestem /hisz a jót kell meglátni elsősorban/
A hangulata kissé nyomasztó, de megkapó. Grat.:)

panka.szilvia ·
tetszett a sztori, csak valahogy nem az én stílusom ez a kicsit melankólikus hangulat. Kicsit zavart, hogy egy -két helyen hiányzott egy szó. Persze, lehet, csak nekem hiányzott.
gratulálok!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: