Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Párbaj

Egymással szemben álltak. Az égen felhők takarták a napot, de vékony fátyoluk nem tudta besötétíteni a délutánt. És különben is -gondolta az alacsonyabb- bármilyen nagyok lennének is, nem győzhetnék le a napot. Pont úgy, ahogy még ő sem veszített soha. És most sem fog. Miért is vesztene? Hisz ő hatalmas mágus, ez a vele szemben álló magas idegen csak egy tanonc. Egy senki. Az igazat megvallva nem is értette, hogy miért merte kihívni őt, doran mágusát. De hát a nyomorult kinézetű idegen még mutathat valami érdekeset mágia terén. Ez persze valószínűtlen, de a délvidékről érkezett tanítvány ismerhet néhány titkot.
-Lássuk mit tudsz kölyök! -kiáltott az alacsony vörös ruhás kopasz mágus. A tanítvány fekete csuhát viselt, hosszú haja derekáig ért, szabadon omlott vállára, arca elé, de ez mintha nem zavarta volna egyáltalán. Soha nem zavarta, pedig mindig így állt; legalábbis mióta ő ismerte.
Az ifjú keresztezte maga előtt kezeit, testéhez szorította őket, tenyérrel befelé, és rövid, idegen hangzású szavakat mormolt. A mester rögtön felismerte folytonosan működő mágiájának segítségével a varázst, így könnyedén felkészült ellene. A fiú széttárta karjait, mellkasa elől tűzcsóva reppent az öreg felé. Egy harcos, vagy akár egy boszorkány belehalt volna, de amaz könnyedén hárított. Rövid parancsszavára félkör alakú vízfal emelkedett előtte, elnyelve a gyilkos csóvát. A dorani intésére a vízfal lábakat növesztett, majd csápokat és elindult a másik felé. Az jobb híján kétségbeesett sietséggel varázslatba kezdett, de az elementál csapása megzavarta. Meglepő módon a kitérő mozdulat közben sem akadt meg a szavak mormolásában. A vízszolga azonban tört előre, s egy ügyes mozdulattal beterítette a kántálót. De még mielőtt ellepte volna, az szétvetette kezeit, lábait, teste hátrafeszült és egy elemi erejű lökés szétfeszítette az elemnetált, anélkül hogy egy csepp víz is került volna a varázsló testére.
-Nem rossz –morogta a másik, s porfelhőt küldött a fiatal arcába. Az megzavarodva próbálta visszanyerni látását, de közben elesett. Az öreg lassan indult feléje, kiélvezve gyors győzelmének minden pillanatát. A fiú kitörölte szeméből a koszt, de mire felpillantott a másik ott ált előtte, kezét a magasba tartva, égre tartott tenyerében egy vibráló kék gömbbel. A sorsa megpecsételődött…
És ekkor valami furcsa dolog történt. A tanítvány alakja lassan megváltozott. Lehullott az álca, és ami az öreg szeme elé tárult, az lebénította. Előtte a földön egy torz alak hevert. Bőre szürkés-vöröses volt, kopasz fején a száj helyén csápok erdeje lógott, szeme egésze feketén meredt rá. Egy aquir volt, krán őslakóinak egyike. A szerzet lábai hiányoztak, teste méteres, tüskés farokban végződött .
Az aquir rövid szót kiáltott, annak ereje még a védőtalizmánokon keresztül is megszédítette a mágust. Nem csodálta már a kráni ittlétét, hisz ő volt Doran védelmének egyik legfontosabb pontja. A szörny most már összefüggően beszélt ősei szörnyű nyelvén, és az áldozat még csak varázsolni sem volt képes. Tudta, rajta már csak a csoda segíthet.
És akkor megtörtént. Az aquirt átitató ősenergia elfogyott. A fajzat meredten állt, szemei tágra nyíltak a dorani szavainak nyomán: Raquyan hyrast lertinas morqen. Seynadvas uryanem eriithaasran. A kráni földről idejött ocsmányságot bíbor lángok borították el. Még mielőtt hamuvá égett volna egy utolsót kiáltott.
És a mágusmester meghalt.
A halál mögötte tűnt fel: egy fejvadász. A varázs az aquir halálával lefoszlott róla, de neki elég volt egy pillanat a gyilkolásra. A rúnákkal vésett kard rövid ívet szelt a levegőbe majd elvágta a mester torkát. Vér spriccelt a földre és az öreg összerogyott. De ekkor már nem élt. A fejvadász pedig szenvtelenül indult vissza, a sötét hazájába vezető úton…
Hasonló történetek
3798
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
3992
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mz. ·
Engem ez egy thrillioni párbajra emlékeztet. De szépen meg van írva, tetszett

ZSoLESZ ·
Tetszett... Csak gyorsan befejezted... Mondjuk "életszerű"... Aktív M.A.G.U.S. játékosként elmondhatom, egy harc tényleg eddig tart 2 mágus között. De ha írsz, akkor légyszives legközeleb húzd el kicsit.A stílusud bejön. Tessék írni, nehogy abbahagyd :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: