Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Orvos és az ember

Feláll a fasz,megmoccan a lélek.Kitehetné mottóként a rendelő elé.Vagy fordítva?De nem lehet,mindjárt pfújolnának a kényes széplelkek.Vagy csak tolulna a vér,piros szirmokat bontva az arcokon.Ki a faszt izgat!Pontosabban kit izgat a fasz?Hát sokakat mert tele mindig a praxis.Mert hát előbb utóbb elkezd növekedni,elveszítve gyerekded báját,fütyijét.Mint ama homályos emlékezet reggelén mikor ébredve szembeköszön,ott kukorékol plánban.Keljfel Jancsi állapítja meg az öccs.Valóban mintha rugó költözött volna bele.Aztán csak gördülnek a nevetéstől.Hasra fekszik,mégiscsak fura ahogy ott áll vigyázba.Min múlattok ilyen jól,kérdi az édesanya és hát megfordul válaszként.Jó reggelt,köszön a pizsomából kidudorodó idegen,bár anyának ismerős lehet már,elönti az arcot a pír,még a fül is beleremeg.És a jön a többi jólismert stáció amin ki így,ki úgy átesik.Természetes.
De jön a kopás,hát ilyen ez a szaros halandóság.Egyik percben még túl fiatalok vagytok még hozzá,a következőben meg már öregek,valahogy így nyugtatgat az asszony,mert most neki nincs kedve hozzá.Egy ideje nincs.
Főleg most,hogy ezerrel nyomják a Viagrát meg a többit,csak a szív bírja ki.Van aki házilag oldja meg.Több kevesebb sikerrel.Jön a bácsi,finom vékonyka vaspálcát helyezett fel,így éjjel-nappal készen áll mint egy agyoninjekciózott pornósztár pöcs.Csak hát az a fránya szepszis.Mert,hogy eleve rozsdás volt meg egyebek.Elkerülhetetlen műtét,és ott rimánkodik az altatás előtt mint egy gyerek,hogy ugye nem vágják le tőből?Mert hát képzavarral élve mégiscsak a makk hegyén egyensúlyoz a férfi lét élet és halál között.
És jön a következő páciens ő a gyűrűben látta a megoldást,egy olyan gyűrűben amivel a slagot a csaphoz erősíti.Panaszkodik,hogy nem tudja lehúzni.Szappanozta az asszony bőszen a vérerest,mégse.Hát nincs más mint a körfűrész, nyugtatgatja az ember a pácienst.Az meg halványodik,főleg mikor visszatér valóben a szóbanemlített szerszámmal,jön az ájulás,a padlón csörren a gyűrű.Könnyű eset.
Könnyű mert csak testet kell orvosolni,meg egy kis fényt gyújtani az elmébe.De mi van ha a lélek kerül béna süppedésbe?Azt nem lehet Viagrával tunningolni!
Nem lehet azt mondani hopplá nézze csak olyan mint régi fénykorába.Ha már a az a viszkető inger sincs meg amit ki kell elégíteni.Petyhüdt nirvana.Mint ez a páciens itt.Hogy asszony még szeretne,de miután hazaér a melóból csak bele akar dögleni az ágyba.Hogy érti ezt?
Hogyne.Felesége is ezt kérdezte,hogy érti ezt,hohy ő már nem vágyik rá.Van úgy.Mert hát feláll a fasz,megmoccan a lélek.
Hasonló történetek
4347
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4504
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: