Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

..::Never finish the dance::.. 2.rész.

2.rész

- Szervusztok lázadó tinik.- köszöntött bennünket egy néger... a történelem tanár- Nem tudom,hogy ti eddig mennyit tanultatok ,de nálam kötelező minden órára készülni...nincs kifogás! Most pedig ha kérhetném...mutatkozzatok be,hisz négy évet együtt fogunk el tölteni...tisztelet a kivételeknek akik ismételni óhajtják jövőre is az évet a bemutatkozással együtt...- lassan és kimérten sétállt a padok között,szeme lázasan pásztázta a termet és lassan csúszott végig minden tanulón...majd néha- néha elkapta egyikünk tekintetét és mélyen a szemünkbe nézett...
- Hülye feka...- súgta oda a hátam mögött ülő srác,a haverjának.
- Nah kkor kezdjük el. Ki szerené kezdeni?- széttárta kezét és szívélyesen vigyorgott az osztályra.
Mindenki hallgatott...
Kint viharosá fokozódott az idő...
- Hát rendben kezdem én...- folytatta a tanár.- A nevem Alfred Murrey...de szólítsatok csak Mr.Murrey- nek. Látom súgdalódzó társasággal lesz dolgom az év folyamán.- és szigorú pillantást vetett a hátam mögött ülőkre akik még mindig a ,,fekaságot,,tárgyalták.
- A nevét kérném.- szólt erélyesen a fiúhoz, majd egy piros füzetet vett elő.
- Jack Manson...- felelt a srác flegmán,és lenéző pillantásokkal illette meg a tanárt.
- Nah szóval...- folytatta Mr. Murrey erőteljes hangal- ...mint látjátok néger vayok,tudom manapság úgy nőnek fel a gyerekek,hogy nem tudják elfogadni a másságod...lehet azért mert félnek tőle,de lehet, hogy csak...
- Na álljon meg a menet ,hogy én egy állat négertől féljek?- ordítva vágott bele a tanár szavába Jack.- Még szép, hogy vannak akik félnek, hisz a mai bevándoró színesek a mi munkánkat orozzák el...mért kell hogy rettegésben éljünk a saját hazánkban?
- Jack kérem ülyön le, szeretném megmagyarázni ezt az egészet ha végre...
- Maga csak engem ne oktasson ki, látja erről beszélek, hogy hogy nem Amerikai tanítja nekünk a történelmet? Mi köze magának a mi történelmünkhöz.?..
- Hagyja abba Jack!- a tanár kikelt magából. - Én is amerikai állampolgár vagyok. És erről nem nyitok vitát egy 15 évessel. Köszönöm...
- Jah a szülei voltak afrikai parasztok? Az más...- nevetett fel Jack.
Az egész osztály feszülten és rémülten figyelte az eseményeket. Szinte izzott a levegő a benne kavargó lázongástól, akár egy bomba mely bármelyik pillanatban berobbanhat.
- Nah jó Jack...ebből elég.- de nem maradt abba, folytatták a civakodást...
Én pedig...kezdtem úgy érezni, hogy igaza van Jack- nek...belém hasított a kép ahogy az a Néger pasas előrántotta a fegyvert...majd anyám a földön feküdt ...holtan...mozdulatlan...Feláltam. Megakartam mondani a magamét! Szidni a feketéket.
- Mr.Murrey...- szóltam remegő hangon...elég jámboran néztem ki még akkor,vállig érő szőke hajam volt és sehol egy piercing sem a testemen.
- Igen...kérném a nevét.- újra elővette a piros füzetét.
Érdekesnek és egyben megtisztelőnek találtam hogy magáz bennünket...

- Nancy...- mondtam
- Jack maga menjen egyenest az igazgatói irodába.- utasította rendre a fiút.
- Ugye,az igazgató úr nem nigger?- az egész osztály felnevetett,csak egy lány nem, a sarokban. Ő láthatóan nem is figyelt oda a mondottakra...
- Mondja, Nancy...- nézett rám Mr.Murrey én pedig gyorsan vissza fordítottam a fejem a sarokban ülő lányról.
- Nem...semmi...- magamba folytottam a dühömet,nem akartam konfliktusba keveredni a történelem tanárommal,már az első napon.

Csengettek...
Mindenki sietve feltápászkodott a helyéről és az ajtó felé igyekezett. Ismét a sarokban ülő lányon akadt meg a tekintetem...
Lassan haladtam a padok között s engem is meglepett hogy nem a kijárat felé és nem is a sarokban gubbasztó lány felé hanem a tanár felé igyekszem...
Mr. Murrey felpillantott egy halom dolgozat felöl s rám emelte tekintetét.
- Tessék Nancy... – nézett rám kérdően.
- Az anyám...- nem tudtam mért kezdtem el beszélni róla..hisz senkinek nem nyilatkoztam a történtekről. – nyáron...meghallt... – kimérten hagyta el minden szó a számat közben végig Mr. Murrey arcát figyeltem.
- Sajnálom... – mondta természetes sajnálkozó hangnemben, mely idegesíteni kezdett. Mért sajnálja? Majd ajkkor sajnállja ha...
- Egy néger fickó lőtte le... – böktem ki végül és vártam a folytatást.
Mr. Murrey leszegte a fejét.
- Szóval neked is bogarat ültetett a füledbe az a Jack nevű fiú...- furcsáltam, hofgy már nem magáz. Keze vészesen babrált az asztakon lévő ceruzával. Némi idegesség volt látható az arcán.
- Nem ültetett bogarat a...
- Mért lőtték le anyukádat? – vágott közbe a szavamba, egy pillanatra ledöbbentem, hogy hogy lehet ennyire tapintatlan s egyben közvetlen. Hirtelen nem tudtam mit válaszolni.
- - Ö...ö...az autó feljáró...apu...ordibál...- csak makogtam tehetetlenül könnyeimmel küszködve. –a néger pasas...revolvert rántott elő....anyu...mozdulatlanul...nem tudom mért...- hangom el- el csuklott, már nem bírtam befejezni mondani valómat. Magam sem tudom mért ütött ennyire szíven a téma hiszen már elég jó ideje történt mind ez.
Mr. Murrey szó nélkül hallgatta a drámai kis ,,előadásomat,, majd ...

- Mért?- kérdezte nyugodt értetlen hangon.
- A fenébe is!!! –törtem ki magamból, már a gyűlölet kerekedett felül bennem.- Fogalmam nincs mért lőtte le!!! Aput nem lőtte le! Pedig vele ordibállt! MÉRT? Mit mért? Hát honnan a csudából tudhatnám a rohadt életbe is! – elhallgattam, vállam erősen rázkódott a szapora levegő vétel és már a haragtól való sírás miatt is...
Pár percnyi csend következett...hallani lehetett az eső cseppek minden egyes koppanását földetéréskor...az iskola busz fékezését ahogy beáll a busz megállóba várni a haza induló diákok raját.

- Akkor mit szeretett volna kérdezni? – hangja még mindig kifogástalanul nyugodtan csengett.
- Azt hogy...miért? – ugyan azt kérdeztem én is tőle, mert nem tudtam mért kellett anyámnak meghalnia, mért nem inkább az...
- Tudom, most az járhat a fejében, vajon mért nem az apját lőtték le az anyja helyett...- ismét magázott és szinte mintha olvasott volna a gondolataimban.
- Igen... – tudtam csúnya dolog, hogy inkább apám halálát kívánom, de mint mondtam már akkor is ivott, néha vert is minket, jogosnak éreztem gondolataimat.
- De leginkább a színes bőrű halálát kívántom...- szemem résnyire össze szűkűlt, állkapcsaimat szorosan egymáshoz zártam. Öklöm erősen összerándult...
- Gondoltam...,sajnos ebben a problémában nem tudok segíteni...- mondta és felkelt az asztaltól. A dolgozat lapokat heyreigazította, majd felkapta őket – Ezt önnek kell megoldania és átvészelni,sajnálom. –s azzal kiviharzott a tanteremből.
A lány a sarokban még mindig mozdulatlanul ült, már meg- meg fordult a fejemben vajon él- e még egyáltalán, de aztán igazolva teljes épségét megszólalt.
- Monnd...vannak itt barátaid? – felkelt a helyéről s oda jött hozzám.
- Nincsenek... – mondtam könnyedén.
- Én tudok egy helyet ahol örök barátokra tehetsz szert...
- Meg akarsz ölni? Kössz nem vágyom néma társaságra, és földalatti bulikra...- vágtam rá mogorván.
- Nem, nem, félre érted a dolgot...én egy olyan társaságról beszélek akik hasonló képpen jártak, mint te, vagy csak konfliktusba keveredtek a színesbőrű vadakkal...ez a társaság sohasem hagy cserben, bármi kell ők ott lesznek, vigyáznak rád. Ők lesznek a családod!
Arcom érdeklődve fürkészte a lány arcát, majd megráztam a fejemet...
- Látom még mindig nem érted kikről van szó...egyenlőre csak annyit mi vagyunk a SKINHEADEK...

(folytatása következik...)
Előző részek
2081
De sajnos nem az volt... könnyem lassan csordult végig arcomon... legszívesebben ordítottam volna de már nem ment, mintha egy gombóc akadt volna meg a torkomon, mintha egy láthatatlan kéz fonódott volna nyakam köré, hurkot fonva...se ki se be nem juthatott hang, féltem,még mindig... láttam anyut, ahogy a kocsifeljárón fekszik, ernyedten, mozdulatlan... holtan...
Hasonló történetek
3865
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
5624
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

kvitta ·
Szija!
Nagyon tetszett a történeted várom a folytatást,nemtom miért csak én szavaztam eddig

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: