Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem vagy egyedul..

Szeretnem azzal kezdeni hogy most irok eloszor tortenette...es nem lesz oyan hosszu es kerlek nezetek elnekem a kisebb ( nagyobb ) hibakat..

1987....


Sean Wallac ep a tevet nezte....mikor valamiert vege szakadt kedvenc tevesorozatanak..egy kulonleges kozlemeny miatt.
- Jo estet...Elnezet kerunk a sorozat megszakitasa miatt...de redkivuli esemeny tortent kisvarosunkban..A Megyei Elme nyogyintezetbol megszokott egy kulnosen veszelyes..beteg. Steve O’Brien nevevel mar talakozhatunk a ketevvel ezeloti Monroi Meszarlas soran..
A rendorseg kijarsi tilalmat redelt el minden gyerek 7-ig tartozkodhat kint...es a felnoteket is megkernenk hogy fokozatos figyelemre.Koszonjuk figyelmuket,,,

Sean nem nagyon fogot sokat a dolgokbol csak azt hogy valami gyilkos kiszabadult es megint gyilkolni akar
a kijarasi tilalom nem nagyon izgadta ha nem volt valami edzese nem szokot kint maradni 6nal tovabb
De novere replikazot egy sort hogy igy nem tud majd talalkozni a baratjaval...
Sean nem ertette hogy mert hisztizik....egyszer latta oket es nem csinalnak mast csak csokoloznak meg nyulkanak egymas izejehez.....mil lehet jo benne?
Egyebkent is pentek van Hetfore biztos elkapjak az a gyilkost....
Eljott a lefekves ideje sean mellet mint rendesen a kutyaja pamacs fekudt. Sean mikoe nem tudott elaludni mindig lerakta kezet agya melle es akkor pamacs megnyalta a kezet...ez a nyugodt erzes hogy itt van mellete pamacs es vigyaz ra minden rosszat kiuzott a fejebol....es elaludt
Rosszat almodot..felridva korulnezet...Nincs itt senki gondolta..Iszok egy pohar tejet...Igen ez jo otlet..
mikor felalt eszre vette hogy pamacs nincs a helyen..de nem izgata fel tulsagosan mert elszokot csatangolni a hazban..kimet a hutohoz de valami nem stimelt bizsergett a hat mint ha valaki figyelte volna...
Biztos nem szellemek es szornyek nem leteznek ezt apja mondta neki es azota nem is hitt benuk...ahogy visza ment lefekudni nem tudott elaludni mert nem volt ott pamacs. Mar epp fel akart allni mikor meg halota hogy valami oda kuszik az agyahoz..o lerakta varva a megszokot kez nyalat de az most kesett...mi lehet pamacsal? Arra gondolt felkapcsolja a lamapat egnezi mi lehet a kis kutyajaval...de mikor mar el akarta venni a kezet akkor megnyalta..furabb volt mint mikor elaludt de nem tordot vele talan evett valamit azert ilyen furan ragados a nyelve...Elmerylt az almaban...most nem almodot semmi rosszat..

Masnap az anyja kelltet ...Azt kerdezte nem lattam pamacsot.em meg mondtam neki hogy itt aludt melletem..leneztem es tenyelg nem volt ott..
Kimentem ugy ahogy voltam pizsomaba a kertbe ott szokot csatangolni...Ott is volt felakasztva egy fara kibelezve es a verevel a kozeli falra fel volt irva nagy betukkel..

NEM CSAK A KUTYANAK VAN NYELVE....

D.R.R
Hasonló történetek
16290
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
5473
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: