Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Munkahelyi kaland 1. rész

Hétfő reggel volt. Elindultam új munkahelyemre. Reménykedtem, hogy végre megtalál a helyem és jól fogom itt érezni magam.
Beléptem a bistro ajtaján és megláttam az új kollégáimat. Illedelmesen bemutatkoztam majd lementem a konyhára ahol elkezdhetem a munkámat.
A legnagyobb meglepetésemre a szakács fiú eszméletlen jó pasi volt.
Odaléptem mellé és mielőtt bemutatkozhattam volna ő megelőzött. Megragadta a kezem és nyomott egy csókot a kézfejemre.
-Öröm lesz egy ilyen gyönyörűséggel együtt dolgozni. John vagyok.- szólalt meg.
-Te pedig Emília ha jól tudom!?- mondta mosolyogva és kacsintott egyet.
-Így igaz, Emília vagyok de szólíts nyugodtan csak Eminek.
Majd megfordultam és az öltöző felé vettem az irányt. Gyorsan átöltöztem és elkezdtem a munkát.
Napközben kevés vendég volt így John és én megpihentünk a konyha előtt lévő kis bőrkanapén.
Tudod ezen a kanapén sok minden történt már. - szólalt meg John és elmosolyodott.
-Mi csak úgy hívjuk hogy " A bistro sokat látott kanapéja".
-Hát el tudom képzelni milyen kis huncutságok történtek itt.
Nagyon tetszett  nekem John. Azon gondolkodtam milyen íze lehet gyönyörű vörös ajkának.
John kizökkentett az álmodozásból azzal, hogy hirtelen megragadta a kezemet.
-Emi, este zárás után kicsit itt maradunk még és rendbe tesszük a konyhát. Ráfér a nagytakarítás.
Elmosolyodtam. Örültem hogy itt maradok kettesben Johnnal.
Kilenc óra volt. Lassan zárás idő. A föntiek elintézték az ottani pályát majd lejöttek elköszönni.
Végre kettesben maradtam Johnnal. Elkezdtük a nagy takarítást. Igaz, hogy fáradt voltam de csak úgy sürögtem forogtam a konyhán mint egy kisangyal.
-Tetszik ahogy a popsid jobbra-balra mozog miközben az ablakot takarítod. -jegyezte meg nevetve.
-Tudod erre az egyre büszke vagyok, a fenekemre.
Hangosan elnevettem magam.
John oda lépett mögém és váratlanul belemarkolt a fenekembe.
-Tapintásra...hmmm...tökéletes. Kerek, feszes, formás.
-Te kis pimasz. Egy napja sem ismerjük egymást de már a fenekemet markolászod!?
Persze nagyon is tetszett a helyzet. Ahogy John keze végigsiklott a fenekemen  és a combomon megremegtem. Égtem a vágytól hogy megcsókoljam Johnt.
Megfordultam majd hirtelen megragadtam a nyakát, magamhoz húztam és megcsókoltam. Végre...végre érezhetem John csókját. Egyáltalán nem ellenkezett. Meglepett de persze örültem hogy viszonozza a  csókot.
Ellöktem magamtól Johnt és lemásztam az ablakból. Végig simította az arcomat és kacsintott egyet. Felkapott az ölébe és kimentünk a kanapéra. Kezei a hátamat simogatták. Megfogtam két kezét és a fenekemre tettem azokat És ismét elkezdtünk csókolózni.
-Tudod mikor először megpillantottalak az volt az első gondolatom hogy kellesz nekem.
-Hát itt van rá az alkalom John!
-De Emi... itt... és most?
-Igen John. Itt és most a tiéd vagyok! Kívánlak!
-Te kis huncut. -Jegyezte meg nevetve.
John felállt és levette pólóját. Letérdelt elém és széttárta lábaimat. Elkezdte kigombolni a nadrágomat. Hirtelen megállt és abbahagyta.
-Várj! Előbb látni akarom a melleidet!
Oda hajolt megcsókolt majd egy gyors mozdulattal levette rólam a polot.
-Csodás nő vagy Emi. Gyönyörű. Most az enyém leszel!
John elkezdte csókolgatni a nyakam majd lefelé haladt és elért a melleimhez. Kibújtatta őket a melltartóból. Gyönyörködött bennük. Szemei csak úgy csillogtak.
-Csodásak!- dicsérte meg a melleimet.
Elkezdte csókolgatni őket. Remegtem a vágytól hogy végre érezhessem Johnt.
John ismét a lábaim előtt térdelt. Egy gyors mozdulattal fogta és lerántotta rólam a nadrágot. Már csak a kedvenc fekete csipkés bugyim volt rajtam. Éreztem John leheletét a combjaimon. Nem bírtam magammal.
-John kérlek ne kínozz!
Ő csak elmosolyodott és levette rólam a bugyit is.
Láttam John szemében is a vágyat. Ő is épp ugyan úgy kíván engem ahogy én őt!
ujjait éreztem a puncimon. Finoman cirógatták.
-Csak a tiéd John. - szólaltam meg lihegve.
Közel hajolt a puncimhoz és egy puha csókot nyomott rá.
Éreztem ahogy a nyelve behatol a puncimba És finoman elkezd játszani a csiklómmal. Lassan,  gyengéden körkörös mozdulatokat tett a nyelvével, majd kicsit gyorsabbra vette a tempót. Nagyon jól csinálta. Elkezdte szívogatni a csiklómat, először gyengéden majd kicsit erősebben. Teljesen magamon kívül  voltam. Testem minden porcikája remegett. Nyelve egyre gyorsabban és gyorsabban mozgott.
- Istenem...John! Csodás vagy!-lihegtem.
-És ez még csak a kezdet gyönyörűm. -Felelte.
visszatért a lábam közé és nyelvével újabb csapásokat mért a puncimra. Kezei sem voltak tétlenek. A melleimet masszírozták.
Éreztem hogy a végső gyönyör kapujában vagyok.
-John abba ne merd hagyni!
Felnézett rám és kacsintott egyet.
-Ohhh igen Jooooohn!-kiáltottam el magam.
Igen elragadott magával az a csodálatos érzés. Olyan orgazmusban volt részem mint még soha.
- Hmmm... John. Ez fantasztikus volt. - nyögtem ki nehezen.
-Te meg csodálatos vagy Emi! Most pedig te jössz. Lássuk mit tudsz.
Felálltam ő pedig levetette magát a kanapéra. Letérdeltem elé és elkezdtem kigombolni a nadrágját majd leráncigáltam róla. Már csak a bokszer maradt rajta de az se sokáig. Lerántottam róla. Szembesültem azzal a ténnyel hogy hatalmas farka van. Nyakához hajoltam és elkezdem csókolgatni. Haladtam lejjebb s mikor a mellkasához értem megálltam a mellbimbójánál. A nyelvemet kezdtem el használni így izgattam tovább. kis idő után megint haladtam lefelé. A hasánál tartottam. Ágaskodó péniszét a nyakamnál éreztem. Ismét megpillantottam a farkát. Azonnal kezelésbe vettem. Először a heréivel foglalkoztam. Elkezdtem nyalogatni őket majd egyesével a számba vettem őket és gyengéden szívogatni kezdtem azokat. Éreztem ez igen is tetszik neki. Farka hihetetlenül lüktetett. Nyelvemmel elkezdtem felfelé venni az irányt míg el nem értem a makkját. Körkörös mozdulatokat tettem. Lassan elkezdtem szopni hatalmas lüktető farkát. Csodálatos érzés volt a számban érezni John farkát. Felizgatott ahogy nagyokat sóhajt és nyögdécsel akárhányszor a nyelvem a makkjához ér. Megragadtam a farkát és tövig bevettem a számba. Makkja a torkomat súrolta. John hirtelen eltolt magától.
-Emi, meg akarom dugni a szád!-Mondta mosolyogva.
Felállt majd intett hogy térdeljek le elé. Engedelmesen eleget tettem kérésének és elé térdeltem. Farkasszemet néztem hatalmas farkával. John megragadta a fejem és ráhúzott lüktető farkára. Ritmikusan elkezdte dugni a szám. Egyre gyorsabban és gyorsabban és gyorsabban. Egyik kezem a fenekén  volt másikkal pedig a heréit masszíroztam. Ez még jobban felizgatta. Egyre gyorsabban vette a levegőt és egyre hangosabban nyögdécselt. John teste hirtelen megfeszült és egy hatalmas nyögés kíséretében spermáját a számba lövellte. Meglepő módon majdnem teli lőtte a számat, sok jött.
Felnéztem Johnra és mosolyogtam. Ő eleresztett egy félmosolyt majd segített felállni.
-Ez egyszerűen  csodálatos volt Emi!
-John, ugye lesz még folytatás? -Kérdeztem remegő hangon.
-Hát persze hogy lesz folytatás Emi. Még érezni akarom a puncidat a farkam körül. - felelte mosolyogva.
Miután új erőre kaptunk gyorsan felöltöztünk és felmentünk. A kijárat felé vettük az irányt és John bezárta a bistrot. Búcsúzáskor megbeszéltük hogy a következő kis kalandunkat is a munkahelyünkön fogjuk lebonyolítani.
John megfogta a kezem magához húzott és megcsókolt.
-Jó éjt Emi!
-Jó éjt John!
Ő elindult jobbra én meg balra és haza mentünk.




A többi kis kalandot másik történetben írom le persze ha kíváncsiak vagytok.
Remélem tetszett!
Várom a véleményeket! ;)
Hasonló történetek
3714
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3107
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Andreas69 ·
Egyáltalán nem tetszett, sajnálom. Akinek szintén nem tetszett, az érti úgyis, miért, neked meg hiába is magyaráznám.

Marokfegyver ·
Alig lépted túl a pornó kategóriát, ami azt jelenti, hogy nem sok pluszt adtál a kanapés sztori részletezésén kívül.
A stílusod viszont tetszett, ezért azt javaslom, hogy a következő írásodból ne felejts ki egy kis érzelmet, gondolatot, hangulatot, esetleg humort és...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: