- Mindent és semmit - felelem neki, mikor megkérdezni, mit szeretnék.
Nem érti. Nem értheti, mert férfi.
Karjaimat átfonom nyakán, arcom az övéhez simul, hozzábújok. Így ülünk az ágyon, ketten.
A férfiak számára mindent vagy semmit létezik. Náluk ismeretlen a Mindent és Semmit fogalma.
Mindent:
Akarom, hogy mellettem legyen, hogy érezhessem az illatát, az ölelését. Tudni akarom, hogy számíthatok-e rá. Akarom, hogy csókoljon, ahogy csak ő tud. Hogy simogasson, hogy becézzen. Érezni akarom a szenvedélyét, ami átragad rám is Tőle. Szeretnék Valaki lenni az életében. Hogy ő is vágyjon rám, a csókomra, az ölelésemre.
Semmit:
A létezéséről sem akarok tudni. Bár soha nem ismertem volna meg. Minden sokkal egyszerűbb lenne Nélküle. Gyűlölöm, hogy nem közömbös, hogy minden pillanatban csak rá gondolok. Gyűlölöm, hogy játszik velem. Gyűlölöm Őt.
Számomra ezt jelenti a Mindent vagy Semmit.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
nem hiába nem érti a hapsid, még te magad sem érted..