Alvenglar letérdelt a hóba, tekintetét a déli horizontra emelte. Se ember, se elf szeme nem nézhet át a távol hófelhőin, melyek a végtelent takarják. De Alvenglar szeme most átlátott a köd, és a felhők homályán, át a hatalmas távolságon. Az otthonát látta. Nézte a lerombolt házakat, a porig égett erdőket, a számtalan holtat. A pusztítás felfoghatatlan, ép ésszel nem kibírható. És a mezőn, ahol egykor az örök szerelmesek élvezték a Végtelen Időből nekik járó boldogság pillanatait, meglátta őt. A kedvesét, Szépszemű Linalát.
A fiatal nő, a fényes éjfekete hajával, mosolyával, ami az acélt is ellágyítja, nevetése, mi a legszebb hang a világon. Arca, annyira szép, az elfek között is olyan nemes vonásúnak számított, hogy sokan ránézni sem mertek, mert féltek, hogy az istenek átka sújtja azt, ki meglesi a csodát, amit csak ők alkothatnak. Ez a tökéletes, gyönyörű lény, ki életét Alvengaréval kötötte egybe, hogy örökké együtt legyenek, meghalt. Arcát és testét sebek borítják, haja megégett, testét az eső mossa. Nyitva a szeme. Tekintete még most is drágakőként csillog. Észak felé néz, mintha csak kedvesét kutatná, várja, hogy visszatérjen, és rendbehozza azt, amit nem lehet rendbehozni sohasem.
Alvenglar lecsukja szemét, szája vicsorba torzul, torkából a fájdalomtól olyan sikoly fakad, amit nem lehet hallani. Csak érezni. Nem a test sikolya, hanem a szellemé. Aztán az elf tekintete hirtelen ismét dél felé fordul. Szája szóra nyílik, szeméből egy könnycsepp gördül alá. Az apró vízcsepp fagyott jégkristályként hull a jeges földre. Az északi szél magával rántja az elsuttogott szavakat .... Jövök kedvesem! .... A férfi lassan előhúzza pengéjét, kezét a markolatra kulcsolja, a kard hegyét a mellkasához emeli... A test nem érez fájdalmat. A lélek már nem sír. A kihűlő tetemet lassan elfedi a hó, csak az elf arcát hagyva szabadon. A halott tekintet dél felé néz...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
Hozzászólások
Nagyon tetszett, pedig szomorú.
Szépen érzékeltetted a gyász éles fájdalmát, de meglepő egy elftől az öngyilkosság.
Szívesen olvasnék még Tőled! :grinning: