Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Messze, túl messze van 2


Alvenglar arra eszmél, hogy testét tűz égeti, fagy marja, ezernyi kín járja át minden szegletét. Olyan gyenge, alig él, mégis dacosan emeli fel a fejét. Ha ma elmúlni nem lehet, hát élni fog, daccal, és haraggal. Szíve könyörtelen lesz, sziklakemény. De erőtlen, így egy kemény kéz könnyen nyomja vissza fejét.
- Nyughass fiú, ezer éves lehetsz, mégis olyan ostoba, mintha ma születnél. Örülj, hogy élsz!
Szívében a dühöt felváltja a szégyen, szemébe az emlékek könnye szökik.
Linala... nélküled minek? Ez a gondolat gyötri, mikor elszoruló torokkal, vicsorogva feljajdul, könnye arcát áztatja.
- Bosszút fogok állni érted... Linala!
Azzal zokogni kezd, hangosan, szánná bárki, ha látja.
Nem úgy az öreg nekromanta. Bűbája a testet és a lelket is fürkészi, látja a elf fájó emlékeit, ám sötét lelke nem érez semmit a szenvedő fájdalmából. Azért választotta a halál mágiáját, mert nem tartja sokra az élőket, miért foglalkoztatná oly botor érzelem, mint a szerelem? Hisz mire jó az, amit elveszíthet? A lelkébe börtönzött démon, kiből hatalmát szipolyozza elégedetten kárörvend ott benn, mélyen, élvezi az elf szenvedését.
- Persze, hogy bosszút állsz, ezért hoztalak vissza. De ne hidd, hogy könnyű lesz!
- A haragomtól a hegyek is megremegnek, előlem senki sem menekül!
Ordítja, s eszét ismét elönti a düh, ám testébe fájdalom mar, közel még a halál emléke.
- Ó, szóval senki sem menekül? Akkor tudd meg, ellenfeled maga a kárhozat, sötét világok ura. Kinek neve...


És elsuttog egy szót, egy nevet, melynek hallatán az istenek ellen is lázadni hajlandó elf szívében a harag helyén lemondó kétségbeesés támad.
- Sok sikert hozzá, hegyes fülű barátom!
Szól a holtidéző, s éonok óta először, keserűen felkacag.


 


Hasonló történetek
3612
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
3851
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: