Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mesélő

Ez egy kis szösszenet ami a írásban lévő regényemhez teremt hangulatot. remélem tetszik:

\"A Tűz melletti kis padon egy öreg üldögélt. Barna csuhája megkopott az élet sodrásában. Hátát meggörnyesztette az évszázadok súlya. Bal kezében ősi faragványokkal gazdagon díszített bot, jobbjában varázsporos erszény. Arcának ráncait bevilágította az aprócska tűz fénye. Öreg volt ugyan de jégkék szemében még a fiatalság szikrája csillogott. A város lakói jól ismerték az öreget, a Mesemondót, és bátran engedték gyerekeiket a tűz fénykörébe. Amint megtelt a tér az öreg belekezdett meséjébe. A kis fatuskókon, rögtönzött székeken, és a földön ücsörgő gyerekek képzeletét elragadta a történet, akárcsak a guggoló vagy falnak támaszkodó kardos férfiakat, vándorokat és szennyes ruhákat hordó nőket. A hallgatóság előtt megelevenedtek az erdők. Hallották a fák nehéz lépteinek dübörgését, érezték az aranysárkányok leheletének tüzét. Hallották a csodálatos elfek énekének dallamát, érezték az árnyfarkasok leheletének bűzét és vizes bundájuk átható szagát. Képzeletükben a tűz mellé lépdelt a hatalmas tauren, kezében irdatlan fejszéjével, hogy megvívjon egy falucskát fenyegető szörnyeteggel. Látták a királyok fényes koronáit, tündöklő palotáit és az egyszerű emberekből lett hősök vászonruháit. Együtt sírt a jó hű társának elvesztésén, együtt nevetett a kalandélet tréfáin és együtt ünnepelt a jó végleges győzelmén gyerek és felnőtt, férfi és nő. A mesék idejére mindenki a csodálatos és elképzelhetetlen kalandok kihagyhatatlan részesévé vált. És a Mesemondó ezen az estén egy új és különös mesébe kezdett...\"
Hasonló történetek
3474
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
4327
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
További hozzászólások »
WEBESBALI2 ·
Nagyon jó fojtasd!!! :blush:

Hétköznapi nő ·
Szerintem is hangulatos, de Tűzmadár tanácsait érdemes megfogadnod.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: