Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lehetőségek...

Ismét ünnepek..h kelllemes, aaz túlzás, hiszen ezek az esték már kezdenek unalmassá válni...a Tv reménytelen, hiszen ha esteleg felmerül egy olyan film a listán, amit még csak mondjuk 1* láttam, aaazt képtelen vagyok végignézni, mivel az állandó reklámszünetek megőrjítenek...bár már kezdek annyira bekattanni, h élvezem a reklámokat is, mert a műsorok annyira szánalmasak...a net is uncsi, mert már leszárad a kezem a sok gépeléstől és a betűk is kezdenek összefolyni, pedig még csak kb 2 órája ülök itt....persze, most lehetne lázadni neked, mint olvasónak, h mit sír a szám miért nem megyek el itthonról a barátaimmal...jelzem, h tegnap velük voltam és az jó is volt, de minden nap nem lehet sajna és nagyon hideg van áám kinn, repkednek a mínuszok+ a pingvinek is lassan bevándorló társadalmunk részét fogják gyarapítani...+különben is, hiába élek városban, mert ennél lehetetetlenebb hely nem nagyon van...olyan itt, mint eegy nagy faulban, ahol nincs csupán egyetlen szórakozóhely(színvonlról nem nagyon lehet bezsélni, mint fogalom)....felmerül a művelődés lehetősége is, ezalatt a tanulást , olvasást és hasonló értelemnövelő tevékenységeket értem, viszont ajj állandóan tanulni kell...nem elég, h érettségizek ebben az évben...és még most is tanuljak??!....viszont lassan már csak ez az egy lehetőségem marad, mivel az olvasást is kilőttem egy 400oldalas könyv személyében(Kurt Cobain életrajza->ha vkit érdekel egy izgi és mégis megdöbbentő történet, akkor ajánlom) ....és már megint eltelt a szünet és nem történt semmi olyan eszevezett jóóó és éérdekes és izgalmas dolog..jahjahhhh...csak annyi, h megfáztam és köhi köhi....asszem a legjobb a szünetben, h tudok sokáig aludni és képzeletemre hagyatkozva eszméletlen helyzeteket álmodni(nem kell rosszra gondolni)...de most komolyan az álmok tiszta prkatikusak, mert készen kapsz egy általad tudat alatt összepakolt képsorozatort, egy szituációt ééés reklámszünetek nélkül, teeljesen ingyen...csak kár, h nem emlékszel mindig az álmaidra...hmmm....egyetlen reményem a szilveszter azokkal akiket nagyon szeretek, a barátaimmal és az én egyetlen cejelmemmel, akivel nem lehetek minden percben együtt, pedig, ha tehetném..hmmm..nem panaszkodnák:)
Hasonló történetek
5586
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: