Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Legszebb szerelmes mese:)

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy...
héhééé...na jóóóó...tényleg mesébe illő a történet, de azért enniyre nem esek túlzásokba!:)...Szerintem egy korombeli csaj el se tudna képzelni szebb egymásratalálást.

A történet egy Bolondballagáson kezdődött, majdnem egy évvel ezelőtt...a főhős egy lány, aki imád fényképezni és mellesleg nem egy elvesezett ember...szóval a lány és barátnői fotózást vállaltak egy helyi újság számára...és a munka kiterjedt a saját szórakozásukra is, hiszen a tömegben megpillantottak egy srácot, aki megragadta őket, talán leginkább a a főhősünket és a bátorságot választva fényképet készített a fiúról. Sajnos még kezdeti lesifotós gyakorlat hiányában elég nagy feltűnéssel járt az akció:P...ezek után eltelt majdnem 2hónap és a sors tette a dolgát, de a kalandosabb utat választva természetesen:) A csaj meghívót kapott egy ismerős összegyűjtős weboldalra:):) és elkezdett keresgélni és teljesen véletlenszerűen, na jóóó...barátnője segítségével rátalált az \"áldozatra\", akit egy levél kíséretében azonnal bejelölt ismerősének. A fiú sem habozott és a levelek egyre gyakrabban váltották egymást, majd egy másik messenger programon folyatódott a beszélgetés...ahogy telt az idő egyre inkább közelebb kerültek, ahhoz a lépéshez, h találkozzanak személyesen. Megbeszéltek egy időpontot és még előtte egy telefonhívást. A fiú felhívta a lányt a megbeszélt módon, viszont a helyzet nem úgy alakult, ahogy azt a lány elképzelte...a fiú hangja, stílusa, hisztissége nem felelt meg a lány elképzeléseinek, nem véletlen, mivel a lány teljesen más beállítottságúnak érzte magát. A telefonbeszélgetést követően a lány kétségek közé keveredett, hogy ő mindezt komolyan gondolta e...végül egy óvatlan pillanatban rátenyerelt a hívógombra és még időben lemondta a randit. A következő beszélgetés ismét a neten történt, ahol magyarázatot adott a lány bizonytalanságára, többek között arra, h adott pillanatban még barátja is volt, akivel igaz a dolgok nem a tökéletesség szintjén mozogtak. Nagyjából 2hét múlva(mikor a lánynak már nem volt barátja) ismét randilehetőségre került sor...de ez is összeomlott, ismét a lány hibájából, mivel ismét megelőzte a találkozót egy telefonbeszélgetés, illetve nem érezte magát felkészültnek egy újabb pasira. Ezzel lezártnak volt tekinthető a sztori..legalábbis 1,5 hónapra, amikor +tört a jég és újra felmerült a találkozós dolog kérdése, amelyre a lány természetesen már nem akart nemet mondani és lemondani sem akarta. (A találkozót ezúttal telefonbeszélgetés nem előzte meg) Elérkezett a nap, mikor szemtől szembe, majdnem 1 év után létrejött a randi. Az első pillanat megdöbbentő volt a lány számára, hiszen hiába látott csomó képet a fiúról nem olyan volt, amit várt...most gondolom felmerül az a bizonyos \"te jóó ég, de hisztis és válogatós liba\" efektus, de tudni kell a helyes megítéléshez. hogy a lány egyszerűen csupán boldogságra vágyott és nem akart kockáztatni és megbántani embereket....a puszi-puszi, szia-szia után elindultak beülni egy kávézóba, de még útközben találkoztak a fiú barátaival, aik közül csak egy ember beszélt(bár a fiú szempontjából báár ne tette volna). A lány első gondolata...\"bárcsak veled ülhetnéák be valahová....mert jóó ég mi történik velem....ilyet még sose éreztem\"...elindultak a fiúval, akinek a telefonban produkált stílusa továbbra is erőteljes volt és a lány kicsit kényelmetlenül érezte magát, másrészt képtelen volt kiverni a fejéből azt a srácot, akivel alig 15perce találkozott. A beszélgetés nem volt rossz, mármint megértették egymást, talán a fiú kicsit jobban is szerette volna megérteni a lányt. Egyszercsak megjelent a srác, a bartá, akibe a csaj azonnal belezúgot, kb 2órával azelőtt, és leült hozzájuk beszélgetni...a társalgás felejthetetlenné vált, hioszen a nevetések egymásba fonódva töltötték meg a teret...az este végén a lányt elkísérétk egy darabon és elváltak útjaik.A legközelebbi beszélgetés során a lány valahogy fel akarta világosítani a fiút(aki még a találkozás előtt kikötötte, h csak bartákozni akar), hogyigazából mi is a helyzet, de kicsit megrémült, mivel a fiú áradozott a találkozóról és meg szerette volna ismételni. A lány bátorságot vett magán és felvette ismerősének a barátot, majd a messengeren keresztül elkezdtek beszélgetni. Végül a csaj leírta mit is érzett az első talákozást követően és a pasi teljesen kiakadt és nem akart hinni a szemének. A fiúnak is leírta a lány, h igazából nem ő ragadta meg,hanem a barátja...most mindenki azt gondolja, h mekkora szemét ez a lány, pedig megerősített tény, h ez egy kbsztt szar szituáció, mivel a lány tudta, hogy ennek nincs esélye, de ha nem mondja el, akkor megbolondul...mindezek után a csaj teljesen befordult és leírta magát egy utolsó losernek és beletörődött a dolgokba...eltelt 4nap és élte mindennapjait, mikor levelet kapott a baráttól, hogy beszélgetniü kellene és beszélgettek, majd találkoztak is. Mondanom sem kell, hogy az a talákozó egy álomba illő egymásra találás volt, itták egymás szavát és úgy érezték, mintha 10000+10000 éve ismernék egymást...és rengeteg dolog kiderült velük kapcsolatban:többek között, h a képen, ami a bolondballagáson készült mindketten rajta vannak, hogy a srácnak már akkor megtetszett a lány és hogy a barátjánál 100* jobban meg akarta ismerni a lányt és hogy kettőjük közül őt érdekelte a lány...éés a llényeg, hogy nem csupán a külsőségek domináltak számára, hiszen már rengeteg plusz információval rendelkezett a lány tekintetében. A csaj nem akarta elhinni, h létezik egy ilyen tökéletesség a z életében. Mondanom sem kell, hogy összejöttek és azóta boldogok együtt és úgy érzik, hogy azok is lesznek még maguk mellett érezhetik a másikat!!!:)
Hasonló történetek
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
2823
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: