Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: bizony.
2024-11-08 16:54
kaliban: Ez mintha lett volna már. (10....
2024-11-08 16:40
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kőszikla

Hatalmas, erős, büszke kőszikla vagyok. De leválok a hegyoldaltól. Az ár hömpölyögve gurít, visz hosszú utamra. Kiemelsz a zúgó árból. Hálásan dobban kő szívem, nem kell tovább morzsolódnom. De nem bírsz el, túl nehéz vagyok. Visszadobsz a folyóba.
Megint kiemelnek. Te nem hiszed, hogy dobbanhat még kő szívem, ezért visszadobsz. Vak vagy és süket. Nem látod véremet, mit érted ontok, nem hallod kiáltásom. A folyó elnyeli könnyeimet.
Újabb zuhanás, lefelé. Megyek valamerre. De hova? Nem kapok választ. Csak visz a víz messzire, mely nem változik, nekem két arca közül csak a pusztítót mutatja. Darabokat tör le belőlem, morzsol és megöl.
Már kicsi és lapos vagyok. Kiemelsz, de csak mert játszani akarsz velem. Eldobsz és ujjongsz, mikor messzire pattanok a víz színén.
Tovasodor a víz innen is. Ami a kőbe vésődött örök, szívem sebei nem gyógyulnak.
Már kicsi vagyok és jelentéktelen. Sosem fogsz észre venni. De a víz csak visz tovább.
Most várom a sorsom. Az éremnek mindig két oldala van. Lehet, hogy szétmorzsolódom. Finom homok leszek, mely kipereg ujjaid között. De ugyanakkor fennáll a lehetőség, hogy aranyat keresel és megtalálsz. Pici igazgyöngy az egyre lassabban folydogáló patakban. Lehet, hogy te nem dobsz vissza. Ékszert készítesz belőlem és örökre hordani fogsz.
Végeredményben teljesen mindegy mi történik. Egy valami nem változik: én kőszikla vagyok.
Hasonló történetek
30572
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18545
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Jó a gondolat, ami ez mögött az írás mögött van, de véleményem szerint nem tudtad igazán megfogni. Rossz kezdés, miszerint a hatalmas kőszikla a víz hosszú távú görgetése, valamint kézben elférhetősége miatt kaviccsá válik, lejelentékteleníti az írást is. (De ronda szó.) Erre még rátesz az agyoncsépelt mondás használata, az érem két oldala. Nem tudtál magaddal ragadni.

Frincy ·
:innocent: Engem minden esetre megérintett, ahogyan olvastam végig lúdbőrös voltam. Gratulálok hozzá.

patrikk ·
Tetszett, hogy nem egy megszokott történet!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: