Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Költözés

Nomanek úr a közeli húgyszagú lépcsőházba menekül a hirtelen jött elhasználodott karácsonyfaeső elől.Talán hamar vége lesz.Nem szabad könnyelműen venni,vannak köztük elég termetes normann fenyők is amik ilyen magasról komoly zúzódásokat okozhatnak.Aztán a friss savanyú húgyszag hívogatni kezdi a sötétbe búrkolózott sarok felé ahol egy istenes szakállú csöves meditál.
Aprót kér,néhány aprót de hát nincs.De modellnek nagyon megfelene az új képhez.Milyen képet fest?Impresszionista főleg,de más is becsúszik.Nem ezt tanulta, ívhegesztő volt szóval egyszerű melós nem valami szarfaszú értelmiségi.Korábban is festegetett de most van igazán ideje amióta nyugdíjas.Úgy kezdődött,hogy belelépett a kutyaszarba az utcán.Tudja ekkor fogott meg az anyag misztériuma,hogy a szarból is lehet aranyat...vagy legalább is többet kihozni mint ami elsőnek látszik,ami több kisded maszatolásnál.Tudja a guano is nagyon értékes dolog ami ugye madárfos!Ja és ingyen van!A festék drága dolog főleg ha ilyen sokat fest az ember mint ő.
Kutyaszarral is lehet?Olyat még nem látott!De valami pénz?Ingyen?A smucig kurva anyád!Hogy ő lenne Szent Péter?Hát ilyen sokra még sose vitte!Rendben!Harapnivaló?Lesz.Hát nem nézek ki sokat belőled.Hívjon Józsinak.
Elállt az eső.Józsi körülszaglássza a tetemeket hátha rajtuk felejtettek valami csokoládét vagy gyümölcsöt de csak egy agyonlapított egeret talál.Beleszúrkál néhány tűt ebbe a szerény testbe.Nézze Nomanek,zöld süni!Halvány mosoly.No nem baj majd ezen elrágódik.Nincs messze a műterem,pár lépés de azért megjelöli a területét itt-ott.Nomanek közben újabb nyersanyagokra talál.
Tíz perc séta után megérkeznek.A lakásnál csak Józsi gyomra üresebb.Néhány szék,egy nagy asztal.Ja igen minden tele van vázlatokkal,festményekkel.Józsi egészen közel hajol az egyikhez szinte súrolja az orrával mintha minden információ ezen keresztül jutna el hozzá.Tényleg nem büdös.Elragadja a tüsszentés mámora és zöldes fikája gazdagítja a kompozíciót.
Na ez az!Nem tudtam,hogy mi hiányzik a képrő!.A zöld emberi fika.Bámulatos,maga igazi műértő!Hogy ebbe szívesen beleköltözne?Lehet róla szó!De előbb hadd fessem meg.
Nomanek nem gondolt arra,hogy beköltözzön a festménybe?De akkor ki teremtene újakat?A festményben is lehet,meg az is lehet...de hagyjuk a filozófiát!Nem tudom nekem még van itt dolgom.Szóval erre trópusi szigetre szeretne költözni?Csak érintse meg és bújjon bele.De nem lehet kijönni onnan.Még senkinek sem sikerült.Nyugodjon meg,csak is egy műértő milliomosnak fogom odaadni.És impresszionista kép.Szóval olyan lesz mintha rövidlátó volna.


Hasonló történetek
2823
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4347
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: