Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: Álomlízing

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

- Ide figyelj öcskös, ma ez az első napod, megmutatom neked, hogy mi is az az álomlízing. Nézd, mi mindent online csinálunk: ha itt a monitoron előugrik egy ablak, akkor bejelentkezett egy ügyfél, vele cseten megbeszéljük a szolgáltatást, a megrendelést továbbítjuk a tervezőknek és a számlázásra. Pofon egyszerű, de kérlek, figyelj.


Nem kellett sokat várni, szinte abban a pillanatban felugrott egy ablak.


Ügyfél (Ü): Kérem, segítsenek. Az elmúlt évem nagyon rosszul sikerült, nem tudunk nyaralni menni. Szeretnék a családnak egy közös álmot megrendelni, amiben együtt üdülünk.
Álomlízing (ÁL): Kérem, nincs semmi akadálya. Akciós földközi tengeri ajánlatunk van. Mikorra parancsolja az álmot?
Ü: Péntek éjszakára, hogy a szombati családi reggelinél erről tudjunk beszélgetni. Mondja, kérem, sokba fog kerülni?
ÁL: Nem kérem, egy zöldért megszámítjuk családi csomagban. Szállíthatjuk az árut?
Ü: Igen, kérem! Köszönöm!


- Látod? Így kell ezt csinálni. Egy óra és te is profi leszel benne. A termékportfóliót már kívülről fújod? – De az új fiúnak már nem volt ideje válaszolni, a csetablak újra felugrott:


Ü: Kérem, jövő héten lesz az ötvenedik házassági évfordulónk.
ÁL: Gratulálok asszonyom!
Ü: Köszönöm. Szeretnék a férjemnek egy szerelmes álmot rendelni, amiben újra olyannak lát, mint régen. Fiatalnak, szépnek, kívánatosnak.
ÁL: Kérem, ennek semmi akadálya sincs. Küldjön be egy régi fotót magáról, hiszen egyikünk sem akarja, hogy a férje ne ismerje fel önt.
Ü: De kérem, én akkor sem voltam már egy szépség... Kicsit duci voltam, a hajam sem volt az igazi.
ÁL: Kérem, mi minőségi szolgáltatást nyújtunk csak. A dizájnereink kicsit feljavítják a képet, úgy fog kinézni, ahogy a férje csak legszebb álmában látja Önt.
Ü: Ez nagyon jól hangzik. Nem álmodhatnám én is ugyanezt?
ÁL: Dehogynem! Egyet fizet, kettőt kap akciónk keretében három zöldért meg tudjuk Önnek számítani.
Ü: Köszönöm, akkor ezt kérem! Máris kitöltöm az adatlapot.


- Ez mesteri! - szólalt meg az új fiú. – Kezdem érteni, miért szeretnek a cégnél dolgozni az emberek. Mindenkit boldoggá teszünk.
- Pontosan! – mosolyodott el a mester. – Az élet rövid és olyan pocsék, legalább az álmukban boldoggá tesszük az embereket.


Ü: Kérem, engem négy éve hagyott el az a hűtlen pernahajder.
ÁL: Nagyon sajnálom, asszonyom. Miben segíthetünk? Szeretné álmában visszakapni?
Ü: Tudja, most lesz az évfordulónk. Azt akarom, hogy szenvedjen!
ÁL: Esetleg egy rémálmot szeretne neki küldeni?
Ü: Lehet olyat is?
ÁL: Hogyne, kérem! Ismeri cégünk jelszavát: „Nekünk az álomban nincs lehetetlen!”. Egy igazi prémiumterméket tudnék Önnek ajánlani: a kedves exe azt fogja álmodni, hogy egy börtönbe zárják, és minden reggel elviszik kivégezni, de kérem figyeljen, mert ez a művészet: minden reggel más módon végzik ki. Akasztás, főbelövés ( 15%-ért elintézzük, hogy a lövés ne azonnali halált okozzon), villamosszék. A csomagban öt kivégzés van benne, mesteri módon szimulálva, hogy mit érezne a valóságban. A szoftvert kínai és amerikai szakemberek segítségével fejlesztettük ki.
Ü: Ez fantasztikus! Mondja, kiherélés nincs benne?
ÁL: Kívánság szerint azt is be tudjuk építeni, bár a tisztesség kedvéért meg kell jegyeznem, hogy az erre írt programunk még nem tökéletes, de még ma szerzek Indiából egy kiegészítőt.
Ü: Az önök szolgáltatása minden pénz megér. Sokba fog ez kerülni?
ÁL: Nem kérem, öt zöldért szállítjuk az árut még ma éjjel.
Ü: És én is látni fogom?
ÁL: Nem ajánlanám Önnek, de ha kívánja a betöltés előtt egy demo-videót küldhetünk önnek csatolt fájlban.
Ü: Köszönöm, akkor ezt is kérem!


- No, mi van fiam, ez már nem tetszett?
- Hááát... én eddig azt hittem, hogy az emberek boldogságáért dolgozunk. És azt sem értem, hogy már ilyen különleges árut szállítunk, akkor miért ennyire olcsó?
- Látod, itt jön az üzlet. A nő nem tudta, de a pasija már tegnap megkeresett minket azzal, hogy minden nap a volt szerelmével álmodik és nagyon szeretne már megszabadulni tőle. Mivel még mindig nagyon szereti, azt javasoltam neki, hogy egy kiadós rémálmot küldök neki, ami képes kitörölni az álomban jelentkező emlékeket. Így már érted?
- Nem lesz ez túlzás?Ez az álom azért mégiscsak túlzás...
- Dehogyis! Átbeszéltem vele a lehetséges opciókat, ő mondta, hogy öt kivégzést kér álmában, még ez is felüdülés lesz ahhoz képest, hogy ez a nő jelenik meg.
- Mester, ez csodálatos! Ezek szerint a nővel fizeti ki, hogy a pasija megszabaduljon az emlékétől?
- Hová gondolsz! Mi is a piacról élünk. A pasi tíz zöldet utalt át ezért az álomért. És hidd el, ahogy ezt a nőt elnézem – mutatott a mester a még mindig látszódó csetablakra -, még így is nagyon jól járt.

Hasonló történetek
2913
Újabb gombok megnyomásával háromdimenziós formába öntöttem a csillagtérképet, majd szakszerűen ráközelített az egyik sekktorra. A képernyő közepétől nem messze a féregjárat tűnt fel, ettől pedig pár centire csupán a Voyager és a másik három hajó kicsinyített képe. Mind a négy objektum sárga szögletes zárójelhez hasonló jelképben volt elhelyezve. A zárójelek bal oldalán pedig általános adatok futottak...
3622
Dzséjt örömmel forgatta fénykardját. A zöld penge könnyedén hárította el a felé suhanó lövedékeket, szelte ketté a droidvázakat. Aztán meglátott egy alakot a forgatag közepén és elindult felé. Közben folyamatosan forgatta, pörgette fegyverét, minden mozdulattal elpusztítva egy droidot. Aztán hátát nekivetette Nakata Kortel Jedi mesternek, s ketten együtt halálos táncba kezdtek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
stevler ·
Nem is tudom...
Ha minden emlékünk - legyen az jó vagy rossz - gombnyomásra szállítható lenne, a valódi boldogság csupán alom maradna.
Elgondolkodtattál.
Tetszett, gratulálok.

Rozványi Dávid ·
Köszönöm!

azt hiszem, nagyon igazad van: bár ma azt hisszük, hogy a boldogság automatikusan megkapható, ez se álomban, se valóságban nem jön gombnyomásra...

És ha elgondolkoztál, a legnagyobb dicséretet kaptam Tőled

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: