Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem tetszik, hogy a főszerep...
2024-10-09 11:12
laci78: pontosan így
2024-10-09 07:45
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Káosz

Prológus

Bane a törpe meglepetten vette észre ,hogy a fal amit a kalapácsával megkopogtatott beomlik. Bedugta a fáklyáját az üregbe és látta, hogy a lyuk egy nagyobb terembe nyílik. Mivel a teljes barlangrendszert át akarta kutatni az áhított mithrillért, ezért bemászott. A terem közepén egy kőemelvény állt. Bane odament az emelvényhez és fáklyája halvány, lobogó fényénél mindössze ezt tudta kibetűzni:

Grom da nat grundakti! Qerfom jona ot hekg: Roulker et futno de Yfgo

Az öreg törpe valamelyest beszélte a jonák nyelvét. (A jonák és a törpök ellenségek voltak mióta a szakállas nép elkezdte feltárni a föld legmélyebben fekvő alagútjait. Ezek a lények meglehetősen furák voltak: négy karjuk volt, elég sovány testalkatuk ellenére hihetetlen erejük volt. Az arcuk leginkább a patkányéra hasonlított és csak ritkán érték el a 160 cm-es magasságot. Rengeteg kalandozó fizetett már az életével, amiért lebecsült egy jonát. Ez a gonosz és alattomos faj majd’ olyan kiválóan értett a fémek és a kő megmunkálásához, mint a törpök, ezért is volt a jonák egyik legnagyobb célja, hogy kiirtsák a törpéket, mivel irigyelték a tehetségüket, amivel megáldották őket az istenek.) Sokáig tartott, míg felidézte a jonák nyelvét, de lassan előjöttek az emlékei. A szöveg, ami az emelvényre volt vésve a következőt jelentette:

Távozz e helyről fosztogató! Ez a jonák istenének oltára: Roulkeré a vérben gázolóé.

Bane-nek felragyogott a szeme. Tudta, hogy a jonák fanatikusan imádják isteneiket, és az oltáraikba nagy mennyiségű kincset tesznek, ezért a kalapácsával elkezdte széttörni az oltár tetejét. Hatalmas csapásinak nem tudott ellenállni, és beomlott. Bane felvette a fáklyáját és megvilágította vele a lyukat. Benézett és bosszúságára csak egyetlen egyszerű tör volt benne. Benyúlt érte és kivette, hogy megnézze milyen éles. Ahogy a tőr végigszaladt kérges tenyerén úgy érezte, hogy nem éles. Sebaj, gondolta és elrakta a zsákjába, hogy a műhelyében majd kiélezi. Miután azonban eltette a tőrt éles fájdalom futott végig a tenyerén. Ahol az előbb megérintette a tőrrel ott most egy véres, mély seb húzódott. A törpe érezte, hogy szédül ezért leült nehogy elessen. A zsákja eközben elkezdett vörösen izzani a háta mögött. Bane nem értette, hogyan vághatta meg magát a tőrrel mikor az nem is volt éles. Egyetlen dolgot tudott csak elképzelni: a tőr mágikus! Eközben a zsákjából egy izzó vörös gömb emelkedett ki, és indult el a törp felé. Bane csak most vette észre, hogy a termet elkezdi megtölteni valamilyen kísérteties vörös fény. Megfordult és meglátta a gömböt. A törpe megbabonázva bámulta az izzó golyót. Az hirtelen elkezdett közeledni a Bane felé, a törpe megpróbált felállni és hátrálni, de a lábai nem engedelmeskedtek. A gömb egyre nagyobb és nagyobb lett, mígnem akkora lett mint a törpe. Bane szemei óriásira tágultak miközben a gömb elérte a testét. Néhány másodperc múlva teljesen elnyelte a fény, majd hirtelen felvillant és eltűnt, mintha ott sem lett volna. A törpe odasétált a fáklyához és felemelte, amikor a fénye az arcára esett, látszott, hogy az egész szeme vörösen izzik. Hirtelen elkezdett hátborzongató hangon nevetni.
Roulker felébredt…

1. Fejezet

Derg a törp király a trónján ült és hallgatta az unalmas és végeérhetetlen beszámolókat az éves kereskedelmi eredményekről, és a kibányászott ércek mennyiségéről. Derg fiatal volt még, azért került a trónra, mert apja meghalt egy a jonákkal vívott küzdelemben. Mindössze 57 évesen ő volt az egyik legfiatalabb törp király. A törpök általában 1200-1300 éves korig is éltek.
-A Tul’Kazad elf várossal való kereskedelmi bevételeink jelentősen megugrottak, köszönhetően a legújabb konfliktusoknak az orkokkal. -közölte monoton hangján az írnok.
- Mi a helyzet az újonnan felfedezett alagutakkal? - kérdezte Derg.
- Három helyről visszatértek a felderítők, de csak kisebb ércteléreket találtak.
- És a negyedik? Ki nem tért vissza?
- Bane volt a kijelölt felderítő. Neki már napok óta vissza kellett volna térnie, de eddig semelyik őrhely nem jelentette, hogy visszatért volna.
- Mit gondol, mi lehet a háttérben?
- Lehetséges, hogy talált egy gazdag telért és még nem tudta felbecsülni az érc mennyiségét.
- Hmm. Bane az egyik legtapasztaltabb felderítőnk neki nem okozhat gondot.
Ekkor hirtelen megdörrent a hatalmas tölgyfa-ajtó, ami a trónterembe nyílt. Az ajtónálló sietett kinyitni. Az ajtó mögött a törpök egyik parancsnoka Morag állt.
- Felség azt javaslom, indítsunk felderítő-expedíciót Bane után! - mondta Morag
- Nem gondolod, hogy ez egy kicsit elhamarkodott Morag? - kérdezte Derg.
- Uram te is azt mondtad, hogy Bane-nek nem jelenthet gondot az érc felmérése.
- Talán igazad van. Mit javasolsz?
- Már előkészítettem egy csapatot, itt várakoznak az ajtó előtt.
- Hívd be őket!
A következő pillanatban 40 törpe rohant be a terembe, köztük 2 pap és 10 harci őrjöngő, a többi közönséges koronaőr volt.
- Megőrültél Morag? Egy egész osztagot akarsz küldeni? Tudom, hogy Bane a barátod, de ez már sok! - kiabált Derg.
- De királyom, az is lehet, hogy Bane-t jonák fogták el!
- Ugyan arrafelé hónapok óta nem észleltünk jona aktivitást, de nem bánom fő a biztonság! Azt akarom, hogy azonnal induljanak.
- Felség, engedélyt kérek csatlakozni a kutató-expedícióhoz!
- Az engedélyt megadom!


***

Morag és csapata elérték az alagutat, ahol Bane kutatott mithrill után.
Eddig semmi jelét nem találták, hogy a törpöt megtámadta volna valami. Meglátták a nyílást, és ők is beléptek. Morag kint hagyott néhány őrt, a többiek bementek. A földön ott hevert Bane kalapácsa és néhány méterre tőle ott hevert ő maga is. Morag odament és elkezdte rázni, hogy ébredjen fel. Végül elengedte és szólni akart a papoknak, hogy vizsgálják meg. Azonban hirtelen mintha motyogást hallott volna. Körülnézett, és meglepődve tapasztalta, hogy Bane beszél miközben ujjaival mutogatott. A törp egy pillanatra kinyitotta a szemét és látszott, hogy az teljesen vörös.
- Bane! Mit csinálsz?
A törpe nem válaszolt csak folytatta a motyogást. Morag odament az oltárhoz, ő is megnézte, hogy mi van ráírva. Amikor elolvasta az arca teljesen elfehéredett és összeállt neki a kép.
- Kifelé! –ordította, de már késő volt.
A termet hatalmas robaj rázta meg, Morag felemelkedett a levegőbe és nekicsapódott a falnak. Mikor magához tért látta, hogy Bane eltűnt és társaiból csak véres húscafatok maradtak. Nagyon furcsán érezte magát, megpróbált négykézláb mászni, de eldőlt. Ekkor döbbent rá, hogy hiányzik az egyik karja. A törp felállt és elindult Bane zsákja felé, felkapta és elindult vissza a törp városba. Minden egyes lépés kínszenvedés volt neki, de tudta, hogy ha nem éri el Garulngramot akkor a törpöknek végük van.

***

Derg kalapácsának csapásai alatt kezdett alakot ölteni a mithrill-tömb. Ritkán volt alkalma kovácsolni, mióta király lett, de most szakított rá időt. A kétfejű csatabárdját készítette, mivel a másik már egy régi darab volt. Néhány óra múlva Derg még mindig a műhelyében kovácsolt, a fegyver fején már csak apró simítások voltak hátra. A nyelét már korábban elkészítette. Miután végzett a fegyver bonyolult díszítésével nekiállt beilleszteni azt a hatalmas rubintot a fegyver fejébe, amit az egyik papja adott neki. Ez a rubint egyetlen gondolatára tűzbe borította a fegyvert, és egyúttal meg is védte őt a hőségtől. Meglepően gyorsan végzett ezzel a kényes művelettel, már csak a fej és a nyél összeillesztése volt hátra. Ha ezt elrontja, akkor olyan, mintha semmit se csinált volna, mert ha rosszul illeszti be a nyelet, akkor a fegyvernek rossz lesz az egyensúlya, és ez által használhatatlan a harcban. Óvatosan elkezdet beleütni a még lágy fejbe a nyelet. Néhány ütés után már a helyén is volt. Gyengéd mozdulattal felemelte a fegyvert és egy állványra helyezte. Miután kilépett a műhelyből odarohant hozzá egy fiatal törp.
- Felség, Morag visszatért, de szörnyű állapotban van!
- Hol van?
- A templomban, a papok megpróbálják rendbe hozni a sebeit.
Derg félrelökte fajtársát és eszeveszett tempóban rohanni kezdett a templom felé. Miközben rohant azon gondolkodott, hogy mi történhetett. Amikor odaért a templomhoz belökte az ajtót és látta Moragot egy ágyon feküdni. Csonka vállából csordogált a vér, de teste más részeit is vér borította.
- Mi történt? –kérdezte Derg.
- Bane-t… megszállta… Roulker. –nyöszörgött Morag. –A társaim … halottak. AHHH! A tőr!!
- Morag, ne! Gyógyítsák meg! –ordított a papokra Derg.
- Nem tudjuk felség, ehhez még az én hatalmam is kevés. –mondta a főpap.
Morag azonban ekkor már halott volt.
- Ki ez a Roulker? – kérdezte Derg.
- Azt hiszem a jonák főistene.
- Hogy szállhatta meg Bane-t?
- Nem tudom felség, ezt csak az elfek tudják.
- Bah! Az elfek!
- Ők sokkal járatosabbak az istenek mágiájában.
- És a tőr?
- Már elküldtem a legjobb papjaimnak kivizsgálásra. Az bizonyos, hogy mágikus, mert ahogy a közelembe ért éreztem a mágia vibrálását.
Derg megfordult, és kirohant a templomból. Átrohant a földalatti város piacterén és a fegyverboltok előtt. Lefékezett egy ajtó előtt, és bedörömbölt. Mikor kinyílt az ajtó berontott barátja, Feanor házába.
- Csomagolj! Holnap megyünk Tul’Kazad-ba!
- Tul’Kazad-ba? De hisz ott háború van! Miért mennénk oda? –kérdezte Feanor.
- Morag meghalt, Bane-t meg megszállta valami perverz isten!
- Mi?
Derg ezután elmesélte azt, amit tudott, azt is, hogy negyven törpe meghalt. Miután vége lett a történetnek Feanor leült, hogy megeméssze a történteket. Néhány perc múlva sikerült megszólalnia:
- Szóval az elfek tudják, hogy történhetett ez?
- Nálunk mindenesetre többet tudnak. Jössz az elfekhez vagy nem?
- Persze, hogy jövök.
- Rendben.
Miután megbeszélték, hogy mikor indulnak, Derg visszament a trónterembe. A terem tele volt törpökkel, és mind választ vártak, arra, hogy miért halt meg egy egész osztagnyi törpe. Amikor belépett mindenki elhallgatott és a mogorva királyra nézett. Derg odament az egyik tanácsadójához és elmondta, hogy mit mondjon el a történtekről. Nem akarta, hogy mindent megtudjanak a törpök, mert akkor pánik törhetett volna ki. Elindult a szállására, hogy lepihenjen a nagy út előtt, ami az elkövetkező napokban vár rá. Bement a szobába és ruhástul ledőlt az ágyra.

***
Mikor felébredt első útja a trónterembe vezetett, bejelentette a tanácsadóinak és bizalmasainak, hogy néhány hétig elutazik Tul’Kazadba. A tanácsadók kétségbeesetten kérlelték a királyt, hogy menjen valaki más helyette, mert rá Garulngram-ban van szükség. Derg azonban kérlelhetetlen volt.
- Nem tudtok változtatni az elhatározásomon! Ma elindulok Tul’Kazadba Feanorral.
Ezzel lezártnak tekintette a témát, és elindult az új fegyveréért. Bement a műhelybe, és magához vette az újonnan készült mágikus fegyverét. Átment a szobájába, hátára kapta a zsákját és elindult Feanor házához. Ahogy keresztülment a városon sok törp megbámulta, de nem kérdezősködtek, hanem végezték a dolgukat. Néhány perc múlva már Feanor ajtaján kopogtatott. Barátja néhány pillanat múlva nyitotta az ajtót.
- Kész vagy? –kérdezte Derg.
- Mindjárt, várj itt! –válaszolt Feanor.
Ezzel visszament a házába. Derg már éppen be akart menni, hogy sürgesse, amikor kilépett a házból, vállán egy hatalmas számszeríjjal. A király csak felvonta a szemöldökét, de nem szólt semmit. Feanor derekán volt egy öv, ami tele volt különös töltényekkel.
- Ezek mik? –mutatott Derg az övre.
- Robbanó nyílvesszők.
Derg csak most vette észre, hogy a vesszők végén apró fiolák voltak. Ha ezek levegővel érintkeztek felrobbantak. Ezt a lövedéket egy öreg törp alkimista fejlesztette ki, hogy védekezni tudjanak a jonák hatalmas kőgólemei ellen. Ezeket a túlvilági lényeket jona papok szokták megidézni, és a penge nem fogott rajtuk. Korábban az egyetlen fegyver amivel meg tudták sebezni őket az a harci kalapács volt, de ezzel túl közel kellett menni a gólemekhez ami kész öngyilkosság volt tekintve hatalmas termetüket, és erejüket.
- Jól fognak jönni az orkok ellen. –kacsintott Feanor.
- Akkor hát induljunk! –szólt Derg.
Ezzel megkezdték útjukat Tul’Kazad felé, hogy kiderítsék, hogy menthetnék meg Bane-t.
Hasonló történetek
3479
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3819
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Kukac911 ·
Nagyon jó történet!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: