Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Irodaház

Már nem volt senki az irodaházban,egyetlen lélek sem a biztonsági őrökön kívül.Hideg fuvallat söpört át néha a termeken,s meglobogtak olykor a falraaggatott iratok,lapok. A biztonsági őrök figyelő szobájukban rajzfilmet néztek az egyik monitoron közben valamilyen gyorséttermi kaját eszegettek,és önfeledten röhögtek a rajzfilm hősökön.Nem figyelték a termeket,folyosókat figyelkö kamerákat. Egyikük kiment a mosdóba,de megkérte társát hogy figyelje oda és visszaútját mert fél hgogy olyan vége lesz mint minden sablon horror filmben,hogy többet nem tér vissza.Társa leteremtette,mondván hogy 37 éves korára hogy félhet kimenni kiereszteni a fáradt olajat.Ezen elgondolkodott a másik és elindult a mellékhelyiség felé.Az őr aki bent maradt ,azért figyelte társa lépteit mert őt is nyugtalanította ez a kérdés de nem vallotta be,ciknek tartotta.Megkönnyebbült mikor látta a másikat bemenni és mégjobban mikor ki is jött.De mikor bezárult mögötte a WC bejárati ajtaja összesett és elterült a padlón.A figyelő szobában lévő alkalmazott kétségbeesetten probálta adovevőjén elérni elöbb az összeesett,aztán a többi kollegáját,de senki nem válaszolt.A rémület végigfutott egész testén mindene beleremgett ,már abbahagyta az evést persze,és falfehérré váltott át amugy spanyol származása miatti kreol arcbőre.Fogalma sem volt hogy mit tegyen.Ha kimegy félt hogy olyan sorsra jut mint a többi őr,ha bent maradt akkor a "veszély2 találja meg őt,ha segítséget hív valószinűleg nem ér oda elég hamar,így hát úgy döntött bezárkózik a figyelő szobába,reggelig kihúzza ott amig benem jönnek az elsö üzletemberek és akkor kijön.Az ajtóhoz sietett és igyekezett elforditani lucsával a zárat de nem ment neki,nem fordult el,iszonyatos pánikba esett,a veriték folyt homlokán és arcá végig,és a halálfélelem egyre jobban az agyába férkőzött mint tudatos érzés,és ezt hajtogatta magában:megfogok halni! az ajtó lassan kitárult,szörnyü alak állt ott,ember volt ,férfi...sütött a nem e világi gonoszság szigoru arcáról,közben halvány kegyetlen mosoly húzodott arcán..az őr ledermedt ,letekintett ,hogy miért nem tudta bezárni az ajtot,látta hogy kivülről ottvan a zárban összerogyott munkatársának kulcsa...a kulcsot vörös megszilárdult folyadék lepte el...vér...ujból visszanézett az előtteálló alakra,egyenesen a szemébe,mintha megérteni próbálta volna annak öldöklési szándékát...a dzíve egyre gyorsabban vert,érezte hbelelüktet egész este..de egyre távolabbinak érezte szívét és pillanatok mulva már azt látta hogy testén kivűl van ,a rémalak kezében dobog,ver,lüktet...nem fogta fel mi történt vele,csak egy valami tudatosult benne hirtelenjében...a halál pillanata tiszta volt ,friss és éber....
Hasonló történetek
6688
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
7305
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: