Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

HSM(folytatás)

(folytatás)


-A mai órát....
Feszült a levegő a teremben.
-...elhalasztjuk!-nyögte ki nagy sokára Miss Darbus.
Az osztály ezt kitörő lelkesedéssel fogadta.Ugráltak, kiabáltak.Sharpay odament Troyhoz és odaadta a saját névjegykártyáját, melyre rá volt írva a telefonszáma.
-Kösz!-szólt meglepetten Troy, és semmit nem értett az egészből.
Kelsi megfogta a kottáit és hazament gyakorolni.
-Bocsi, mennem kell , holnap vizsgázom-mondta mentségül.
-Persze, menj cak, megértjük!-válaszolt Gabi.
-Akkor holnap talizunk nálunk?-kérdezte Troy.
-Naná, király lesz!-mondta Gabriella.
Taylor megfogta Gabi kezét, és bevezette a lány WC-be.
-Whoo!Tényleg elhívott hozzájuk?-kérdezte Taylor.
-Aha!De nem tudom, mit vegyek fel!Van valami tippaed?
-Hát, valami lazát, mégis romantikusat.Tudod, azt a ruhát, amin narancssárga virágok vannak, a hajad meg hagyd kiengedve, laza smink.
-Király vagy, Taylor!Mire mennék nélküled?
-Igazán semmiség!
Gabi megölelte barátnőjét, és kimentek a mellékhelyiségből.

Eközben egy (kivételesen) rózsaszín szekrénynél állt Sharpay.Felvette napszemüvegét, megfogta táskáját, két tollat vett a kezébe, egyiket öccsének adta, és így szólt:
-Készülj az autógrammaratonra!
Alig tudta végigmondani, az osztályból kiáramló diákok tömkelege lerohanta, és az orruk alá dugták a vörös, keményfedelű évkönyvet, és aláírást meg fotót kért, Sharpay meg teljesítette a kéréseiket.

Gabi hazafelé gyalogolt és a másnapon töprengett .Elbűvölő akart lenni.

Sharpay beült Ryannal a pink autóba és mindannyian belevetették magukat a nyárba.

(folyt.köv)
Hasonló történetek
7886
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4884
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: