Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

HSM

Szép nap virradt az East gimire.A suli előtt megállt egy pink Cabrio és kiszállt belőle a dráma koronázatlan királya és királynője:Sharpay és Ryan Evans.Sharpay meglibbentete kék szoknyáját, és így szólt testvéréhez:
-Nagy nap a mai.Az utolsó tanítási nap.Aztán nyár!
Megfogta a kis rózsaszín táskáját, és a sofőrjét pedig megkérte, hogy parkolja be a kocsit.
Eközben már páran megérkeztek, és kisebb csoportokba gyűlve társalogtak bizonyos osztálytermekben.Ilyen osztály volt a 12.b.Troy Bolton, Gabriella Montez, Chad, Kelsi, Martha és Taylor ott beszélgettek egy padnál.
-Ti mit fogtok csinálni a nyáron?-kérdezteTroy.
-Dolgozni akarok, de a jó helyket mind elkapkodják a fősulisok.-válaszolt Taylor.
-Így marad a WC pucolás-mondta Chad.
Gabriella és Troy elvonultak egy percere.
-Eljössz hozzánk a kéróba mondjuk, szombaton?-kérdezte Troy.
-Naná!
-Jajajajaj, megérkezett Sharpay!
Zecke odarohant hozzá.
-Kaphatnék egy autógrammot.
-Ha muszály..-mondta kelletlenül Sharpay, és odafirkantotta a nevét.
Ekkor belépett Miss Darbus.
-Jó reggelt, osztály!
-Jó reggelt, Miss Darbus!
Hasonló történetek
4425
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
7886
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: