Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Holtak Hajzata 1. rész

1.

Az a nap is épp olyan átlagosnak indult, mint a többi. Anna éppen hazafelé tartott a fodrászától, miután már végzett a kórházban. Ápolónői munkája során sokmindent megtapasztalt, és úgy gondolta: még fog is, de arra, ami hamarosan utoléri, sosem gondolt volna. Délután, négy körül érhetett haza, kocsijával készült befordulni a garázshoz, amikor a szomszéd kislány arra görkorizott.
- Szia, Anna! Nézd, tudok hátrafelé korizni! - mondta vidáman.
- Nahát, ez nagyszerű! Tudod mit? Ha akarod, majd később kihozzuk a kamerát, és felvesszük, aztán a jövő héten eladjuk a piacon a sok hülyének, jó?
- Oké! - lelkendezett a kislány. Anna figyelte, ahogy hátrafelé gurul, és közben be akart tolatni a garázshoz, de véletlen nem váltott, és előre vette az irányt. Apró koppanás, majd a kislány sikítva gurult tovább hátra, a meredek lejtőn. Anna enyhén sokkos állapotba került, majd mellkasához rakta a kezét, hogy hallja szívdobogását, elővette a mellette levő ülésről a vízespalackot és meghúzta, végül pedig igazított egyet a haján, és máris nyugodt volt. Nincs többé idegesség, akárcsak egy betét vagy tampon reklámban. A Kislány távoli sikítását egy fékezés hangja, egy duda szó, majd egy robbanás szakította meg, és később a szirénázás, de addigra Anna már rég a lakásban volt.

A Férje otthon ült, és szexlapokat nézegetett az ágyon. Amikor hallotta a kulcs csörgését a zárban, és felesége köszöntő szavait, megrémült, és azonnyomban az ágy alá vágta a magazint.
- Szia, édes! - mondta széles vigyorral, mégis némi fáradtságot sugározva.
- Szia.
- Hogy telt a napod? - kérdezte a férfi, miközben a felesége már vette le a cipőjét és mászott be hozzá az ágyba.
- Jól. Voltam fodrásznál is.
- És? Zárva volt? - viccelődött, mire a nő belekönyökölt annak gyomrába, és az rögtön abbahagyta a vihogást.
- És a tied, szívem?
- Ó, én... nos én keményen dolgoztam... majd hazajöttem, és épp most... és lepihentem egy kicsit.
- Igazán? Remélem még nem vagy nagyon fáradt. - közölte sejtetőn a nő, és a fürdőszobába vette az irányt.
A férfira nézett, vonzalmat sugározva, és bement, megengedte a vizet. A Pasas újra elővette a szexmagazint az ágy alól, de amikor a nő kilépett, gyorsan eldobta. Anna félmeztelen volt, mégegyet a férjére mosolygott, majd visszament a zuhany alá. Hamarosan az ágyban voltak mindketten. Ott feküdtek, és nem is figyeltél a híradót, amiben a kánikulás ájulásokon, a szomszéd két rekesz sörén és a partkány-invázión kívül még valami nagyon fontosról volt szó...

2.

A nő, átkarolva a férfit, arra ébredt föl, hogy valaki áll az ajtóban, és bámulja őket. Sötét árny volt, nem lehetett látni tisztán. Megdörzsölte a szemeit, és felült az ágyban. Még mindig nem látta jól a rémisztő alakot, pedig azért volt fény elég, odakint még nem ment le a nap. Kimászott az ágyból, és a papucsába bújt, majd közelebb ment hozzá. Az csak mozdulatlanul állt az ajtóban. Valami kezdett kirajzolódni. A Szomszéd kislánya volt az, mindenhol vérzett, és több helyen kilátszott a húsa, meg a csontjai. A kamerát tartotta a kezében, és ördögi vigyorral nézett. Anna nem ismerte fel a helyzetet, és mégközelebb ment.
- Teszed le rögtön! Nem! Nem szabad! Minket ne vegyél föl! - mondta, és oda akart menni, hogy rácsapjon egyet a kezére, amikor a kislány elesett. Félig összetört görkorija került szem elé. A lány felvicsorított, erre a férfi felkapta a fejét.
- Vigyázz, Anna! Hozd a shotgun-t! Ez egy zombi, láttam ilyet a filmekben! - kiáltott, és a lány rákapta a fejét. A Férfi megtorpant.

- Basszus. - szólt, majd a kislány rávetette magát, és kiharapott egy darab húst a vállából. A pasas az ágyra zuhant, míg a nő ellökte a kislányt, aki görkoriján hátragurult, ki a szobából. Majd ismét nekiveselkedett, de Anna rávágta az ajtót, és bezárta a hevederzárral, majd a lánccal és a speciális, számzáras lakattal is. Erőt vett magán, és megfordult. A férje eszméletlenül feküdt az ágyon, a lepedő vértől kezdett átitatódni. Megint egy ilyen nehéz pillanat közelgett. A Nő izzadni kezdett. Egyszerűen nem kapott levegőt, ám akkor előkapta a rágóját, és annak segítségével ismét fellélegezhetett. Húh, ez meredek volt. A Telefonhoz sietett. Felvette a kagylót, és a rendőrséget tárcsázta. A vonal másik végén megvárakoztatták. Jellemző. Majd a tükörre pillantott. A szoba másik végében volt, nem látta elég jól magát, közelebb ment hát a telefonnal, de mikor odaért, és már éppen beleszóltak, hogy - Haló!, a telefonzsinór túl rövidnek bizonyult, és kitépődött a falból. A Vonal megszakadt.

Anna levágta a készüléket a földre, és felnézett férjére, aki már ülve figyelte őt. Szemei vérben forogtak. A Nő hátrálni kezdett. A padlón, négykézláb, de hátrált, egyenesen be a fürdőszobába. Bezárta magára az ajtót. Odakint nyögéseket hallott, majd kaparászást, aztán hírtelen minden abbamaradt. Egy pillanatra azt hitte, hogy a saját szívverése is. Közelebb ment az ajtóhoz. Semmi. Odatette a fülét, hátha hall valamit, de semmi. És ekkor RECCS! Az ajtót áttörte a férfi a telefonnal. Az arca értelmesebbnek látszott, és fejét a résbe dugta, amit a készülékkel ütött magának.

- Öööö! - mondta tompa, elnyújtott hangon, és a nő sikoltott. Anna a fürdőkádba mászott, és a felette lévő ablakkal próbálkozott. Elsőre nem nyílt, aztán megadta magát a nagy rángatások közepette. Sikerült kinyitni, és éppenhogy ki is fért rajta, sokak balszerencséjére a ruhájával együtt. A Meglepetés igazán csak ekkor érte, ugyanis elfelejtette, hogy az emeleti fürdőszobából mászott ki, és egy jó kis esés közepette, sikeresen landolt, egy nagy, pihe-puha szemeteszsákokkal telepakolt konténer... mellett. Ez fájhatott, de felkelt, és iszkolt tovább a kocsijához. Beindította, a motor rázengett, és elkezdett kifelé hajtani. Férje is kapcsolt, és kellemetlen testszagával ő is kifelé vette az irányt. Pont kiért, hogy fölkenődjön a szélvédőre. A Nő sikoltott, és bekapcsolta az ablaktörlőt, ami sikeresen le is mosta a pasast, de a vérfoltok bizony szépen elkenődtek a szélvédőn, szóval látni nemigen lehetett semmit. Három túlélőn, egy gyereken, egy öregasszonyon, és valószínűleg Milla Jovovich-on hajtott keresztül, mire eszébe jutott, hogy oldalt nézzen ki, és úgy figyelje az utat. Már alkonyodott, és a benzin is fogyott. A városban kész volt a káosz, szerencsés volt, hogy elhagyhatta azt élve.

3.

Egy csendesebb vidékre érve talán kicsivel jobban átgondolhatta a dolgokat. Mégis mi történhetett? Mitől és hogyan kerültek ide ezek az akármik? És vajon otthon van a barátnőm, hogy elmeséljem neki, mi történt odahaza? Hamarosan egy dombos helyre érve, találkozott egy néger csávóval. Ott ült a fűben, és integetett. A Nő lefékezte a kocsit, és kiszállt.
- Maga élő ember? - kérdezte a férfi.
- Igen. Én... és maga?
- Hogy értsem ezt? Ha fekete vagyok, már nem is lehetek élő? Hát nem hallja, hogy kommunikálok magával? Mi?
- De! Igen, elnézést, de itt már semmiben sem lehetek biztos.
- Az már igaz. És? Mi járatban errefelé?
- Hogyhogy mi? Menekülök a városból. Engem és a férjem megtámadtak ezek az izék...
- Ja! Minket is. Alig tudtam eljutni ide.
- De maga szerint mi történhetett itt? Mik lehetnek ezek? - kérdezősködött a nő, fáradtan a kocsiajtóra támaszkodva.
- Ezek, hölgyem Isten teremtményei, amik azért jöttek a földre, hogy mindenkit megbüntessenek a fehérek bűneiért.
- Tessék?
- Jól hallotta. Mi, dolgozó, becsületes feketék most a maguk, fehérek bűnei miatt pusztulunk ki, mert maguk...
Ám ekkor valaki egy alagút végéből arra tántorgott.

- Ne lőjenek! Én...izé! Én nem haltam meg!
- De meg fogsz, nyomorék! - vágta rá a néger, és ráemelte a puskáját.
- Ne! Megőrült? Ő egészséges! - kiáltott a nő, mire a néger férfi leeresztette a puskáját. Figyelték, ahogy lassan odatántorog a fehér férfi.
Nem volt egyedül. Egy nő is volt vele, és egy másik fekete.
- Hé! Magát túszként tartják fogva?! - kiáltott oda a fűben ülő, amikor meglátta, hogy velük van egy fekete is.
- Nem, jól vagyok, testvér, de hangom kicsit elment ebben a nagy káoszban. - mondta, és hát volt is benne valami, mert elég furcsán, kicsit "á-hangosan" beszélt.
- Jól van, és mi is! Először azt hittük, hogy egy közülük való, de amikor elkezdett énekelni... hát akkor meg már méginkább kételkedtünk benne, hogy ép, de....
- Elég lesz már. Üdv! Én Christine vagyok. Ő pedig Mark. És a fekete úr itt:...
- Persze, mindig a feketéket hagyják utoljára. - jegyezte meg a fűből a másik néger fickó.
- ...Pákó. Ha jól értettem. - a néger helyeslőn bólogatott.
- Igen, üdv! Én Anna vagyok, az úr pedig itt...
- Ja, én pedig John. Mi van arra? - érdeklődött a jövevényektől és bökött fejével a sötét alagút felé.
- Káosz, és halottak minden fele. Nehéz volt átjutni a barrikádokon. Arra már nincs semmi.
- Dehogynem. Ott lakik a barátnőm. Épp hozzá tartok, hogy elmeséljem neki: mi történt velem. - újságolta Anna.
Mindenki ránézett, majd pár pillanatra csönd lett, aztán valaki megszólalt:
- Jólvan. Mennyünk, és nézzük meg mi van a dombok mögött.
- Egy bevásárlóközpont. De szerintem ilyenkor zárva van. - szólalt meg Christine.

4.

A Bevásárlóközpont csendes volt, bent sehol egy lélek, minden olyan nyugodtnak tűnt, mint zárás után szokott lenni. Aztán behatoltak a túlélők. A Csendes, kihalt előcsarnok padlókövezetére a következő pillanatban üvegszilánk zápor hullott. És nem csak az. Egy vécécsésze repült be a kirakaton, rajta, egy üvöltő emberrel, aki, amíg tartott, rémülten markolta trónját. Épp akkor kapták el, amikor a dolgát végezte, de nemes cél érdekében áldozták fel. Így hát bejutottak. Szétnéztek. Minden olyan csodálatos volt. Legalábbis csendes. Nem olyan, mint hozzászoktak, az ilyen bevásárlóközpontokban mindig nagy a nyüzsgés. Sehol sem láttak senkit. Lepihentek hát. Egy szökőkút szélén foglaltak helyet, és nekiálltak egymást fröcskölni vízzel. Az őrület szélén ez elfogadható volt, és úgy tűnt: jól mulattak, amíg nem emelkedett fel a vízből egy búvár-szerkós zombi, és nem hörgött rájuk, mert akkor azonnal sikítani meg üvölteni kezdtek. John megfordult a shotgunnal, és belelőtt egyet a hullába. Az egy szép vetődéssel odébb szállt, de még mindig vízben maradt. A Megszeppent emberek egymásra néztek, majd nevetésben törtek ki, és tovább fröcskölték egymást. John-nak nem tetszett ez az egész. Magához hívta Pákót, mert beszélni akart vele.
- Te, Pákó. - mondta.
- Ige?
- Nem tetszenek nekem ezek a fehérek. Ne hagyd, hogy feláldozzanak, vagy átverjenek. Mi nekünk legalább össze kell tartanunk, hogy túléljük.
- Ige.
- Na jó, húzz innen a francba. - mondta, és betárazott, majd kifelé kémlelt. Az ajtók le voltak zárva, de ki lehetett látni rajtuk. Odakint folyt valami. Kint az utcákon. Gyülekeztek. Ezek gyülekeztek, de hogy miért, arra még nem jöttek rá a bent lévők. Csupán egyre tudtak gondolni: Az árleszállításra, amit erre a hétre hírdetett meg a központ. És ez azt jelenti, hogy be akarnak jutni hozzájuk.

5.

Miután Christina azt javasolta, hogy menjenek feljebb, hátha találnak túlélőt, a csapat ráhelyeselt, és most felfelé tartanak a lifttel. Az unalmas zene, amit odabenn nyomatnak mindannyiukat elkábította egy kicsit. Ám volt idejük felébredni, mivel amikor megérkeztek, és az ajtó kinyílt, három takarító állt előttük felfegyverkezve. Legelől állt D.J., a Bajszos. Ő tűnt a vezetőjüknek. Pákó megpróbálta üdvözölni őket, de D.J. kibiztosította a pisztolyát, és a férfi fejéhez emelte. A Többiek is így cselekedtek D.J. mögött.
- Héhéhé! Mi is túlélők vagyunk. Nyugalom! - szólalt meg Mark.
- Leszarom. Most mostuk fel a padlót, és nem fogjátok összemocskolni a sáros cipőitekkel, értve?
- Ezt vehetem rasszista kijelentésnek? - vágta rá a kérdést John.
- Veheted. - tolta a képébe a pisztolyt D.J..
- Aha. Oké.
- Tűnjetek az emeletről. - szólt egy másik takarító, neki úgy látszik csak női takarító-uniformis jutott.
Az ajtó elkezdett befelé csukódni, Christine kidudorodó hasa állította meg, és küldte vissza nyitott állásba, a nő pedig felüvöltött a röpke fájdalomtól.
- Nincs hová mennünk. - szólt Anna, nem is törődve az előzővel, de hát Christine is félt, hogy ha megmozdul, akár csak hátralép, rögtön kiloccsantják az agyát.
- Az nem a mi bajunk.
- Kérem! Nem teheti ezt velünk! - erősködött a nő.
A Takarítók elgondolkoztak. Az ajtó közben ismét csukódott, és ismét összepréselte Christine hasát. A Nő majd’ összeesett a fájdalomtól, de most is csak üvöltött egyet.
- Legyen. Adjátok ide a fegyvereiteket.
- Na nem, Cowboy! Azt már nem! Ugyanígy csaltátok tőrbe az indiánokat is? - makacskodott John.
D.J. Már egészen a fejéhez nyomta a pisztoly csövét, de végül a néger úgy döntött, átadja a puskát. Aztán a többiek is, amik náluk voltak. Csúzli, svájci bicska, sokkoló, kézigránát, Besétálhattak a következő szintre.

6.

A Vezérlőterembe mentek, mindenhol monitorok, rajta pedig hol a bevásárlóközpont, sivár, kivilágított helységei voltak láthatók, hol pedig a halottaktól nyüzsgő utca.
- Istenem, mik lehetnek ezek? - kérdezte az egyik, fiatalabb takarító.
- Mégis mit gondolsz? Az árleszállítás miatt jöttek. Talán egyenesen Skóciából, vagy Magyarországból. De egyet mondhatok: Itt olcsón csak ólmot kaphatnak.
- Van valami stratégiájuk, hogy hogyan győzhetnénk le őket? - érdeklődött Anna.
- Neked kuss a neved. Meg a többieknek is. Vigyétek innen őket a francba, és zárjátok be mondjuk a klotyóba.
- És hova vécézzünk, ha bezár minket, maga szemét állat!? - kiabált Anna. Ekkor megint csend lett, mindenki ránézett egy kicsit, aztán húrcolták őket tovább.
- D.J.- szerintem nem kéne így bánnunk velük. Hát mégiscsak emberek...
- Még. Fiam, ezt jegyezd meg. Még azok. De ha nem vigyázunk, ők is könnyen ilyen izék lehetnek. Ilyen meséből kipattant külföldiek.
- Szerinted van ellenszerük? Hogyan lehetne megölni őket?
D. J. Hátradőlt a székében, és beleszürcsölt a bögre italba.
- Nem tudom. Te is hallottad a híreket... Fejlövés a biztos, vagy ha leborotválod a hajukat. De miért pont a hajukat?
- Franc tudja. Talán ezért jöttek ide, Amerikába. Egy jó hajvágásért.
- Én ezzel a helyedben nem viccelődnék. Egy jó barátom haját bezabálták. Aztán persze őt is, de te nem láttad, ahogy valósággal kitépik a fogaikkal a fürtjeit, és...
- D.J. Bezártam őket. - sietett vissza a másik takarító.
- Nagyszerű! Szunya. Pihennünk kell, hogy tovább éljünk. És imádkozzatok, hogy ne jussanak be, amíg alszunk.
Folytatások
2112
- Igazán? Hát nem érdekel. Az a baj, hogy én is itt vagyok. És ennek oka van! - ám a parkolóban figyelmesek lettek egy furcsa zajra. Valami volt ott benn velük. Valami rohangált körülöttük, amit hallottak, de nem láttak. Hiába rángatták ide-oda fegyvereiket, nem tudták: mire lőjenek. Aztán meglátták...
Hasonló történetek
10301
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
16290
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
BORZASZTÓ-an zavaros !
Miért nem figyelsz oda, hogy, mi marhaságokat nézel a TV-ben ? Szerintem a videójátékokat is hanyagold .

Rina77 ·
Szentem jó, és tök jót röhögtem rajta. Gondolom a holtak hajnala, az alapja. de tetszett! :smile: :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: