Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hogy lehet ez?

Hello. Kezdeném azzal, soha, de soha nem hittem a vámpírokban és efféle mitikus lényekben. Egyik nap azonban unatkoztam, ezért szörföztem a neten. Találtam vámpírokról és vérfarkasokról szóló történeteket. A vámpíros sztorik különösen megfogtak. Akkor volt az a nap, amikor lett egy hobbim: vámpíros sztorikat írni. Sok oldalt megnéztem. Egyik nap, miután ezt a szabadidős tevékenységet folytattam, egy oldal blogjára írtam. Ez az után volt, hogy megkezdődtek a fura történések. Nem tudtam, mi történik velem. Ma sem tudom. Eljött hozzám Ő. Nevét nem tudom, csak azt, hogy most már hozzá tartozom. Egy kötelék húz hozzá: a vérem. Először csak táplálék voltam. De egyre jobban kötődni kezdett hozzám. Érzem, hogy mindig velem van. Hisz hozzám tartozik. Már semmi nem választhat el tőle. De én nem bánom. Megismertem egy lányt. aki vámpír. Sokat tanultam tőle eddig is, de még többet fogok, ha úgy alakul. Tudják, miért hiszem el neki, hogy több száz éves ? Mert egy 90 éves agg sem képes ennyire bölcsen beszélni az emberek és az élet dolgairól, az érzelmekről. örülök, hogy ismerhetek egy ilyen vámpírt. Sokat tanulok tőle, bölcsebb lehetek. Visszatérve a vámpírokra, ez a lány, szóról szóra elmondta mit álmodtam, pedig nem is mondtam neki. Elmondta, különleges vagyok, a Szerelmem ezért választott engem, mert alkalmas vagyok vámpírnak. Hogy tesztel engem, és vár rám. Nincs az a férfi, aki több száz éven át várna rám. Szoros a kötelék, érzem ha féltékeny, szomorú, dühös vagy boldog. Olyankor az én hangulatom is olyan lesz. Az a sorsom, hogy az Övé legyek. Én nem bánom. álmaimban láttam már Őt. Vigyáz rám. Nem bánthatnak. Hamarosan vele kell lennem. Hűséges alattvalója leszek. Szeretni és tisztelni fogom. Amíg a halál el nem választ. Századok múlva.



Folyt.köv.
Hasonló történetek
7469
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
7491
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: