Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Három

1. fejezet
Alena a tanácsterem külső falának támasztotta a hátát. Nem gondolta, hogy ilyen könnyű lesz. Kicsit eltöprengett a beszélgetésen. Apja mostanában mintha belefáradt volna a kormányzásba, pedig csak az előző tavasszal töltötte be a 48. életévét. A lány felocsúdva rázta meg a fejét. Badarság. Pont mint az apja mondta. Végigsietett a fehér márványfolyosón és a szobája felé vette az irányt. A kastély nyüzsgött szolgálóktol, lovagoktól, tanácsnokoktól és számtalan különös figura rótta a folyosókat keresve valamit. Alena láttára az emberek mindenhol széthúzódtak, és meghajoltak. Alena biccentéssel válaszolt, és folytatta útját. Már a szobájának a szárnyában járt, amikor halk zizzenést hallot a háta mögül. Oda nem illő zajt. Egy másodperc töredéke alatt előrántotta a tőrét, és támadója torkához szorította. Ugyanebben a pillanatban egy hideg penge nyomódott a torkának.
-Most meg kéne hogy öljelek.-csendült egy nyugodt hang.
-Csak rajta!-nevetett Alena.-Dekkath hallottam hogy jössz.
-Tudom.-mosolygott a férfi.
Most szemben álltak egymással. A férfi egy fejjel magasabb volt a hercegnőnél, haja színe ugyanolyan, bár valami különös fény vonta be. Míg a lány tincsei ébenfeketék voltak, a férfié valami megfoghatatlan fekete ezüst színben ragyogott. Homlokán már látszottak az idő ráncai, de ahogy lemosolygott a lányra nem tűnt idősebbnek annál. Leeresztett a tőrét, és hátrébblépett.
-Királyunk engedélyezte az erdei túrát a hölgynek?
-Természetesen.-Alena vidáman hátradobta a haját.
-Gondolom említést tett a nem megfelelő kíséretről.
-Mire célzol?
-Tudod te is. -A férfi lemondóan mosolygott.
-Nem érdekel a véleménye rólad. Egyébként is idősebb vagy nála.
-128 év nem sok egy pegzemnél. Még zöldfülűnek számítok.
-Ha kevert véred miatt nem is élsz ötszáz évig, azért sokat láttál.-heveskedett a lány.
-Felesleges ezen vitatkozni. Úgyis tudod mi erről apád véleménye.
-Rendben van.-rántott eggyet a vállán Alena.-Akkor szürkületkor a kapunál.
A pegzem biccentett, és elindult.
-És Dekkath!-szólt a távozó után Alena.-Ne késs el.
A pegzem csak mosolygott és tovább állt.
Miután eltűnt a folyosó fala mögött Alena folytatta útját.Szobájába érve azonnal csengetett szobalányának.
-Asha kérlek küld fel hozzám Gethos bácsit.
-Ahogy kívánod úrnőm.-Asha fejet hajtott és elsietett.
Alena körbenézett a szobában. A meleg ősz ellenére a szobában ropogott atűz, és a napfény vidáman játszot az ablakon függő kristályokon.Alena aszekrényhez lépett, és kivette belőle szürke útiruháját, amit Dekkathtól kapott. Készített egy kis csomagot benne néhány dologgal, majd körbe-körbe járt a szobában nyugtalanul.

Hasonló történetek
4601
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4886
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: