Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

GYULA: A felkelő Első nap

Mese! Ne lepődjetek meg ha az igazság alapja nulla!

Pista: Futás futás! Gyerünk mindenki! Le a pincébe!
Ordította.
Pista: Gyula hol van?
Lóránt: Az aknáknál elvesztettük őt!
József: Vissza megyek érte!
És már indult is.
Pista: Ne! Őt már nem menthetjük meg!
József: Visszamegyek érte!!
Pista: Neee.
József kiment a pincéből, majd a házból, a lentiek gépfegyver ropogást hallottak, és József holtan esett le a földre.
Attila: Most mit tegyünk?
Pista: Mostmár semmit...

<>

2002 augusztus 8.
Gyula lerobog az emeleti szobájából, a konyhába, hogy anyjának egy nagy puszit adjon,aki éppen reggelizik, közbe fekete bőrkabátját próbálja magáraráncigálni.
Gyula:Jó reggelt anya!
Mária: Szia Gyuszi! Hát te hova sietsz?! Csak nem megint tüntetni mész? Hányszor megmondtam hogy, hiába tüntettek! A kisgazdapárt zsarnokságban tartja az egész országot! Túl nagy hatalma van!
Gyula rácsap az asztalra, hogy a tej kilötyög a pohárból.
Gyula: ANYA!
Ordítja.
Gyula: LEHET HOGY TE BELENYUGODSZ HOGY EZEK URALJÁK AZ ORSZÁGOT, DE ÉN NEM! ÉS MÉG EGY JÓ PÁR EMBER SEM! NEM MINDENKI OLYAN FÉLÉNK MINT TE! INKÁBB JÖNNÉL TE IS SEGÍTENI NEKÜNK! DE TE BELENYUGODSZ, ÉS INKÁBB BELEHALSZ AZ EKE HÚZÁSÁBA! HÁT AKKOR MEG IS ÉRDEMLED! NEM ELÉG HOGY APÁT KINYÍRTÁK EZEK, EZEK A KÖCSÖGÖK AKIKET A GESTAPÓHOZ HASONLÍTANÉK A LEGJOBBAN, DE TE CSAK ITT ÜLSZ ÉS NEM CSINÁLSZ SEMMIT!
Ezzel kirobogott a konyhából, majd kiment a bejárati ajtón, és bevágta maga után.
Körül nézett az utcában ahol laktak, mindenhol hulló vakolat, rozsdás kapu, elszakadt villanyvezetékek. A hajléktalanok, az út mellett aludtak, néha összeverekedtek hogy ki melyik helyen aludjon.
Hát igen, -gondolta Gyula- a kisgazdapárt már 4 hónapja uralkodik, meglátszik az egész országon.
Ekkor kiáltást hall a háta mögül-

József: Gyula! GYULA!
Gyula visszafordul, meglátja régi barátját József-et futni felé.
Gyula: Szia József!
Kezetfognak.
Gyula: Miújság?
József: Semmi különös. Csak nem te is a tüntetésre mész?
Gyula: De bizony. Gondolom akkor te is.
József: Hát igen, mást nem tudok tenni, úgy érzem ennek az Országnak, nem egy ilyen vezető párt kell. Tegnap is azok a köcsög "Gestapo" sok akarták elvinni az anyámat, még most se tudjuk miért. Nem megyünk együtt?
Gyula: Dehogynem!
Elindultak.
Gyula: Sikerült nekik?
József: Áhh.. Ezeknek, a papírhuszároknak? Ugyan már!
Felröhögött.
József egy 1.98 M magas nagy darab férfi volt, a sok birkóedzés meglátszott rajta.
Gyula: Reméltem is hogy elrendezted a dolgukat.
József: És mit szolsz ehhez az új szabályhoz?
Gyula: Ahhoz hogy, egy lakásban maximum 10 Millió forint érték lehet, bakkártyával, készpénzel együtt?
József: Ahhoz igen.
Sóhajtott.
Gyula: Nagyköcsökség az egész. Még szerencse hogy az élelmiszer nem számít. Ezt is azért találták ki hogy nehogy valaki gazdag legyen, a köcsög államnak kell ez a pénz is.
József: Igen, engem is nagyon elkeserít.

A tüntetés helyszínére érkeztek, hatalmas tömeg táblákkal ordibált a Parlament előtt.A katonák kellett visszatolják a tömeget hogy ne jöjjenek ilyen közel a parlamenthez. Gyula és József is bement a tömegbe. A mellettük álló körülbelül 20-21 éves lány "Le a miniszterelnökkel, le Torgyán Józseffel!" feliratú táblával ugrált, mellette lévő fiú feltételezhetően a barátja volt "Nagy az isten állatkertje, csak túl kicsi a kerítés!" feliratú táblát lóbált a feje fölött.
Gyula észrevette hogy előtte 3 embernyivel Pista, Lóránt és Gergő üvöltözött.
Gyula és József üvöltözni kezdett:
Gyula:Pista! Lóránt!
József: GERGŐ! PISTI! LÓRÁNT!
Észrevették, hogy az elől lévő ismerőseik nem hallják, a nagy hangzavarban amit mondanak.
Előrefurakodtak hozzájuk:
József: Szevasztok!
Pista: Szevasz! Mi újság nállatok?
József: MICSODA? NEM HALLOM!
Pista: MI VAN VELED? RÉG NEM LÁTTALAK! AZTHITTEM ELKAPTAK!
Lóránt: SZEVASZ JÓZSI! UGYAN MÁR PISTI! ŐT ELKAPNI? LEHETETLEN!
Kacsintott Józsefra.
József: Jól beszélsz haver.
Röhögött fel.
Gergő: Szia. Pista, Lóránt, nem kéne engem is bemutatni?
Pista: JAJ BOCSÁNAT. Ő ITT GERGŐ, Ő IS UTÁLLJA A KISGAZDAPÁRTOT. HA JÓL TUDOM AKKOR MÁR GYULA ISMERI.
József: UTÁLLJA A KISGAZDAPÁRTOT? AKI AZ ELLENSÉGEM, ELLENSÉGE AZ AZ ÉN BARÁTOM. LÉGY ÜDVÖZÖLVE!
A tömeg egyre vadabb, agresszívabb kezdett lenni. Egyszer csak a katonák gépfegyverrel a rendbontók közé lőttek. Teheraútokkal érkezett erősítés a parlamenthez, a tömeg rögtön sikítva, ordítva oszlott szét.
Gyula, Józsi, Pista, Lóránt és Gergő se tett másképp, futott a tömeg után. Míg egyszer csak Gergő el nem esett.
Gergő: SEGÍTSÉG! SEGÍTSÉG! ÁÁÁÁ!
Pista meghallotta az ordibálását Gergőnek, visszafordult segíteni, de már késő volt. Mire Pista vissza ért, Gergőt az élet elhagyta!

Pista: MIÉRT? MIÉRT BÜNTETSZ MINKET? TE SZEMÉT SZÍVTELEN OTT FÖNT AZ ÉGBEN! MIÉÉÉRT?
Pista könnyezve nézte Gergő agyontaposott holttestés, majd futott a tömeggel tovább.
Ekkor meghallotta Gyulát egy sikátorból orditani:
Gyula: Pista! PISTA! ERRE GYERE!
Pista befutott a sikátorba. Mind a 3-men ott voltak.
Lóránt: Gergő? Gergő hol van?
Pista:öö... ő.. Hát... Gyorsabban futott mint én, és elvesztettük egymást...
Lőránt:Az nagy baj, meg kell keresnünk!
Pista: Nem!
Lóránt futásnak eredt.
Pista: Ő MÁR HALOTT!
Lóránt megtorpant. De nem nézett vissza Pistára.
Gyula: Hogy történt?
József: Mesélj!
Pista:Futottunk utánatok, de-de egyszer csak Gergő elesett, meg hallottam ahogy se-se-segítségért kíált. Abban a pillanatban visszafordultam hozzá, de mire visszaértem, addigra már nem tudtam segíteni. A tömeg futott, csak futott előre, senki nem segített neki, és nem kerülték ki. Mire odértem hozzá...
Hosszú csönd. Pista megszólal síró hangon:
Pista: Nem az én hibám...

Ekkor két rendörautó fordult be a sikátorban, 2-2 rendör kiszált a kocsikból, és leütötte mind a 4 embert.

Folyt. köv.

Hasonló történetek
4886
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
7888
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: