A minap unalmamban leültem a kanapéra, kezembe vettem a távirányítót, és egy mozdulattal életet leheltem a televízióba. Vesztemre.
Unottan lapozgattam a csatornák között, színvonalasnál nívósabb műsorok gördültek tovább, míg hirtelen, mint égi fény Győzike arca világlott fel a képernyőn. Gondoltam, mivel úgyis csak jót hallok a drágámról, ideje, hogy magam is megismerkedjek vele és műsorával. Ha itt van, miért ne? A távirányítót gyorsan el is dugtam magam elől, nehogy egy gyenge pillanatomban felülkerekedjen józan eszem a kalandozókedvemen, és elkapcsoljak, esetleg minő rettenet, sötétségbe taszítsam a képernyőt.
Mire végetért a család életét bemutató fertályóra, szinte transzbaesve néztem magam elé. Inteligenciahányadosom legkevesebb negyven pontot zuhant, de nem kizárható a lehetőség, hogy még többet. Hirtelen sokkomban körülnéztem, és csaknem felsírtam a csalódottságtól; ugyanis semmi zebracsíkosat nem láttam magam körül. Nem értettem, miként élhetek rózsaszín plüssborítású falak nélkül, az ordítás teljes hiányában. Rohantam is hugomért, hogy érvénybe léptessük ezt az új rendszert, hogy felvegyük a Győzike-módit. Mikor odaértem elé, és megszólaltam, megrémültem magamtól. Jó ég! Kiejtésem tiszta, nem sivalkodó! És még csak nem is ordítok. Szégyen! Fertő! De az igazi sokk csak ezután következett. Eszembeötlött, hogy Győzikét, porbancsúszó, hozzájuk képest túlságosan is jól nevelt lelkemre egyedül írt adó, disztingváltan viselkedő, minden felhajtást kerülő személyemet megváltó Győzikét legközelebb csak egy hét múlva láthatom! Vagy soha többé.
Fellélegeztem.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-02 00:00:00
|
Egyéb
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
:angry: :angry: :angry: :angry:
Ez a történet felesleges!
Meséld el Kicsinyem, minek van értelme ezen az átkos világon!