Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyászmosoly (és - az írás elvarázsolt kastélyának tükre)

Amikor zebra voltam

szerelmesemmel andalogtam, ő annyiaknak mesélte volna, milyen gyönyörűek a csíkjaim. De nem járt arra senki.
A szíve majd szétszakadt, hogy elvakult boldogságát, melyet magáénak tudott, nem oszthatja meg a világgal. Mikor arra jött egy oroszlán falka, Kedvesem ujjongott és nekik bemutatott.
Nekik, akiknek nem voltam más, csak a vacsora.

Amikor oroszlán voltam

napokig éheztem az esős évszakban. Hálásan gondolok arra a pillanatra...
A reményt már feladtam, elgyengültem a vadászatra és akkor a számba sétált a csíkos hús mosolyogva.
Tizenkét kölyköt neveltem fel utána, büszke nemzetségem javára.

Amikor magamnál vagyok

pontosan tudom, hogy a jó is lehet rossz. Aztán az egészet megfordítom. Hatástanilag mindenképp. De ezenkívül mit tehetnék.
Megnéztem milyen szerelmesek a zebrák és, hogy ettől válhat túlélővé az oroszlán.
Hasonló történetek
4421
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
6628
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Corvin ·
hmm
A hozzaszolas megiscsak a murol kellene, hogy szoljon.

Csakhogy visszatereljem a hozzaszolasokat ( a kulonbozo zikk-zakkok utan) a Whym altal megadott alapra- kinek ma megjelent muvehez itt gratulalok- idezek egy velemenyt, mely megjelent, de nem az enyem: "..... ez a legjobb novellad"

Ezzel nem biztos, hogy egyet lehet erteni, hiszen nekem pl.a napokban megjelent "Igeretek a reten " jobban tetszik (a mai Golden Globe -on ebbol mutattak be a Dreamgirls-ot? ).Ugyanakkor Hozzam legkozelebb megiscsak a kozel ket eve irt monologod all.

Ami ebben az irasban azonban megis nagy pozitivum, az a kovetkezo:
szerintem a fentemlitett irasaiddal egyutt bizonyitja, hogy "ez megsem csak egy porno oldal",

de mindenekelott merfoldko az,hogy eloszor tunik fel irasodban vegkicsengesnek a a jovot illeto optimizmusod : a tuleles.
Sok mosolyt hozza.

Tűzmadár ·
Ufff… Ezzel az írással kapcsolatban én már beszéltem…
Véleményem azóta nem változott, de kiegészítem annyival, engem a zebra lényed fogott meg.
lököttyúk ·
Igen, szívesen vagyok zebra.
De itt és most szögezzük le Tűzmadár, EZ nem írás, nem novella, kutyafüle, miegymás.
Ez az, ami a címe.
Tűzmadár ·
Nem értem ezt a szögezéses akármit, én anno azért nem tettem idézőjelbe a novella szót, mert úgy véltem, anélkül is érted, mire gondolok… de szögezz nyugodtan, engem nem zavar…
Kérsz egy kis vermutot?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: