Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fények és árnyak K

Éjszaka volt. Fél 12 felé járhatott. Balázs bulit tartott náluk. Oda igyekeztem.
Már a sarokról felismertem a hosszú antennát és a zöld cserepeket.
A legnagyobb ház volt az utcában. Nem lehetett eltéveszteni.
Odefelé,ismeretlen házak mellet haladtam el.Valahogy nem voltak szimpatikusak.1-2 méter előrehaladtával, bizseregni kezdett a tarkóm. Valaki figyelt. Hátrafordultam, de nem láttam senkit.Az egyik ház mellett lévő kukáról leugrott egy macska.
Miákolva ért földet.Pont előttem. Rám villantotta vakító zöld szemeit, majd elfutott.
Valami különös volt benne. Mindha figyelmeztetni akart volna.De mire?
Akkor még nem sejtettem semmit, így hát folytattam utamat Balázsékhoz. De alig értem el a következő villanyoszlopot , mikor ismét magamon éreztem a furcsa tekintetet.Most már féltem. Megszaporáztam a lépteimet. Majd hirtelen megint hátrafordultam. Egy sötét árny futott be egy mellékutcába.
-Üldözöttből, üldöző-gondoltam és utána eredtem.
A suliban sokan gyávának tartanak mikor nem is ismerik az igazi énemet.
Ahova az ismertelen ment, egy kis sikátor volt, ami sajnálatomra egy zsákutcában végződött. Fölöttem elterült a csillagos ég. Felnéztem és a holdat kerestem. Kis bárányfelhők takarták el, de én ki tudtam venni az alakját. Félhold volt. Megnyugodtam.
- Vérfarkassal nem futhatok össze.- gondoltam és visszafordultam.
Alig tettem meg pár lépést, mikor valaki megfogta a vállam és magához húzott.
Sikítani próbáltam, de az ismeretlem, kezével befogta a számat.
A sötétbn nem láttam az arcát. Majd a hold kiszabadult a bárányfelhők fogságából és én felismertem fogvatartómat.
Adrián volt az. A suliból.Egy osztállyal magasabban járt mint én.
Elengedett, és én ellöktem magamtól.
Mivel barátok voltunk, jó alaposan leszidtam. Egy ismeretlennel nem csináltam volna.
-Mi a fenét keresel itt, halálra rémísztettél-Kiabáltam rá.

Hasonló történetek
7306
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
5993
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: