Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

extrem

2004.nyarán történt az eset melyet el mesélek.Sétáltam a Budai hegyekben,pontosabban a Janos hegyi kilátó környékén.Élveztem a csendet,a friss levegőt.Körübelül,fél órája sétáltam,mikor hátulról,egy nöi hang szólitott meg.A hang gazdája,egy gyönyörü szöke 30 év körüli nő volt.Érdeklödött nem láttam e a kutyáját. Természetesen nem választ adttam.Szóba elegyedttünk.A szépsége,és jó alakja annyira rabul ejtett,hogy ezt szóvá is tettem neki.A reagálása viszont nem várt volt reszemre.Az ut kozepen fel huzta a szoknyáját,és ezt kérdezte- Hogy tetszik,a puncim? Le néztem a teste ezen részére,es sima borotvált hasadékot láttam.amely olyan hatalmas szemérem ajkakat rejtett,hogy el ámultam.Nem birtam ki hogy meg ne érintsem.A nő nem tiltakozott,sőt el kapta merevedő farkam,és elö vette.majd mohon szopni kezdte.Ott helyben egy fatörzsnek neki támaszkodva egy kiadós kefélésbe kezdtünk.Nem törödve,azzal hogy esetleg meg láthatnak bennünket.Nem sokkal első orgazmusom után,a kéz fejem próbáltam bele eröltetni a cseppet sem szük résbe.Ami természetesen,minden akadály nélkül csuklóig sikerült. Körübelül 2 órán keresztül nyüstöltük egymást.A nö teljesen el felejtkezett a kutyájáról.Az egészben az az érdekes,még a nevét sem tudttam meg.névtelenul váltunk el,mintha a világ leg természetesebb dolgát tettük volna.Ami reszben igaz is,mert ez szerintem az volt.
Hasonló történetek
4350
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4031
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: