Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eső

Sötét éjszaka van. Gyönyörű idő. Szakad az eső, de a nyári hőség bennragadt valahol a föld és a felhők között.
A lány kilép az utcára a panelház védő falai közül.
Furcsa lány.
Ahogy lelép az utolsó lépcsőfokról, pöttyös gumicsizmája csattan egy pocsolyában. Térdig érő szoknyája rögtön combjaira simul ahogy eső éri, rövid pólója egyből átázik. Esernyőt nyit.
Magában dalolászva megy tovább, lassan sétál a zuhogó esőben.
Az utcára egy árva lélek sem tette ki a lábát, autó is alig-alig. Pedig milyen szép időnk van – gondolja a lány, és átszökken a lomtalanításból maradt szemeten. Ahogy befordul a merőleges utcára, hirtelen megtorpan.

Egy fiú áll az esőben.
Furcsa fiú.
Félhosszú hajából teljesen fejére és tarkójára simulva ömlik a víz. Ruhája teljesen átázott.
A lány közelebb ér, megáll a fiú előtt. Nézik egymást, szótlanul, a sötét beférkőzik közéjük. A lány lassan elrakja az ernyőjét. Úgyis csurom víz már mindene, nem számít. Elmosolyodik. Örül, hogy látja a fiút, örül, hogy miatta áll és vár, kinn az esőben, ki tudja mióta.
Elkezd nevetni, és a fiú kezei közé veti magát.
A fiú is mosolyog, boldog, hogy eljött, boldog, hogy láthatja a lányt.
Ölelik egymást, hosszan, ki tudja meddig. Nem számít az idő, az eső sem, már semmi nem számít, csak ez a pillanat maradjon mindig így… örökké.
A lány zokogni kezd. Az elmúlt hetek, hónapok, évek fájdalma, öröme, minden egyszerre szállja meg, beférkőzik minden egyes kis sejtbe, aztán letelepszik az agyban. A fiú most leveszi róla a kezét, az arcába néz. A lány még mindig zokog, de most elmosolyodik. Sírnak mind a hárman, ők ketten, és mintha még a természet is csak értük ontaná könnyeit, öntözi szakadatlanul a földet, a betont, a sötét házakat.

A fiú közelebb hajol a lány arcához, már csak centiméterek választják el arcukat egymástól. Végigsimít az arcán, kezét lassan lecsúsztatja a lány karján, és megpihen tenyerében. Ajka megérinti a lány arcát, lágyan siklik a puha, vizes száj felé. Megcsókolja, gyengéden.
Az idő elsuhan a fejük felett, halkan, észrevétlenül. Nem kell beszélniük, hogy megértsék egymást, kéz a kézben elindulnak.
Kulcs csörren, nyílik az ajtó. Az előszobában levetik magukról vizes cipőjüket. A fiú végig bámulja a lányt. Mintha nem tudna betelni vele, a szépségével. Gyönyörű tengerkék szemét vizes pillák keretezik, ajkán pont most készül lecsöppenni egy esőcsepp. Vizes haja hosszan a hátára simul. A lány visszanéz rá. Mosolyog.
Gyengéden átölelik egymást. Mélyen egymás szemébe néznek… és már mind a ketten tudják, ez az a pillanat, amire egész életükben vártak…
Hasonló történetek
3907
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4422
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Látom, szereted az érzelemábrázolásokat. Ez egy kissé csöpögős, és tinis, de lehet jövőd az írásban. :-)

Fanky ·
Kedves Ábránd, sajnos igaz :)
és bocs hogy bármit is lelőttem, de úgysem lesz besztszeller :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: