Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eső után...

Még szürke volt minden, és nedves, a kemény nyári zápor után, de itt-ott már utat törtek a napsugarak. Az egyik sugár egy lányt figyelt, aki csendben gereblyézte a letört ágakat egy erdőszéli lovastanyán. Mire végzett a dolgával, már egészen bátran bújtak elő egymás után a melengető sugarak, amit nem bánt, bőrigázott ugyanis, mivel nem húzódott be sehová a vihar elől. Szerette, ahogy a meleg esőcseppek végigsimítanak az arcán, és imádta csodálni a tomboló, elemi erővel lesújtó villámokat. Megremegett. Először nem értette, miért, hiszen a nap kellemes, melengető sugarai pillanatok alatt megszárították a pólót és a sortot, amiket viselt… aztán hamar rájött: belülről fázik, mint oly sokszor mostanában… és a jeges, fogvacogtató érzés egyre erősebben lüktetve sugárzott ki szívtájékról az egész testére. Egy kép jelent meg előtte, valakiről, akiről már akkor tudta, mikor ősszel lefényképezte a lelkével, hogy sosem lehet vele. Megtámaszkodott a gereblye nyelére, mert megszédült kissé, aztán egy másik kép túrta ki az előzőt… ezen a családja volt látható. És a lány tudta: mindent megkapott amit csak ember kívánhat ezen a világon, és azt is tudta, hogy szeretik. Szerette őket ő is, nagyon. Aztán vacogni kezdett, és remegni, egész testében, jeges marok facsarta a szívét, de hamar elmúlt az egész. Mintha csak álmodta volna… Meg sem ijedt, hisz oly sokszor élt át ilyesmit az elmúlt hónapok során. Villám nyerítésére kapta fel a fejét. A tanya legszebb csődöre egy kis karámban rohangált, melynek egyik tartóoszlopából lángoló fáklyát varázsolt az ítéletidő. A lány odasétált, hogy lecsillapítsa a lovat, mely két hátsó lábára emelkedve, eszelősen kapált a levegőben az elsőkkel, szeme fehérjét villogtatva. Már majdnem el is oltotta a tüzet, amikor jobb ötlete támadt. Mindig is álmodott róla, hát odaállt a kétlábon toporzékoló állat alá, és várta, hogy elveszítse az egyensúlyát. A paták ütemesen dobbantak a mosolygó lány koponyáján.

Egy fehér szobában tért magához. Nem érzékelte még teljesen a külvilágot, de a mennyországhoz túl soknak, a pokolhoz túl kevésnek tartotta a fájdalmat, úgyhogy körbenézett, és rá kellett ébrednie: ez se sikerült. Ha nem szakadt volna fel a szája, elmosolyodott volna úgy amúgy gunyorosan önmagán, de helyzetéből adódóan ezt sem tehette. Az ügyeletes nővér lépett mellé, mosolyogva kicserélte az infúziót, majd kiment, teret engedve a főorvosnak, aki nagyvizitet tartott éppen.
–Mindene megvolt…mormolta az orvos a mellette jegyzetelő pszichiáternek- érthetetlen, miért tette…
- Nem lehet, hogy mégiscsak baleset volt?
- Többen látták-dörmögte amaz- nézz rá – mutatott a lányra- bájos vonások, szép hosszú haj…érthetetlen…
- Bizonyára valami ostoba veszekedés miatt tette- szólalt meg egy öreg orvos a háttérből- olyan fiatalka még! Lehet, hogy valaki elvette a Barbie-babáját! – ezen aztán mind jót nevettek, és kimentek a kórteremből.

A folyosón sétáló Bohóc rájuk sípolt piros orrával, és befordult a szobába. Hivatalból már mehetett volna haza, az egyetlen dolog, ami odavonzotta, a többiek nevetése volt. Gondolta, megmosolyogtatja még az új vendéget, aki így felvidította a mufurc orvosi gárdát… Mókás arcot vágva az ágyhoz lopakodott, majd egy bájvigyorral csókot adott a jobb cipőorrának. Hatásvizsgálat gyanánt a lány szemébe nézett…és hirtelen, keservesen sírvafakadt…
Hasonló történetek
3884
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
5411
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
faithless ·
Hű.azthiszem,ha nem írsz még soksok ilyen sztorit,megkeresleg és bedoblak egy ló alá!Tökéletes.

lököttyúk ·
Szuper az írás, jó töményen benne minden mondandó, ahogy kell, ahogy tőled megszoktam.

De:
ha bokán rúglak éppen csak egy cseppet
változna-e attól morcosabbá kedved?

ez jutott még eszembe.
szöszke ·
köszi.
bokánrúgás...hátt, próba cseresznye...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: