Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érd el a célod!

Van egy célod, amit kitűztél magad elé. Egy cél, amit bármi áron megvalósítanál. Tudod, hogy képes vagy rá, de jóleső érzéssel töltene el, ha valaki melletted állna. Ismerős? Nekem is.
A célodat elérni annyi, mint megmászni egy trágyadombot. Bizarr, ugye? De így van. Mert ha egyszer nekiindulsz, nem tudsz hátat fordítani neki csak úgy, minden nyom nélkül. És mész, egyre följebb, és zavar a szag, a mocsok és a legyek, amik minden pillanatban körülvesznek. Idegesítenek és feltartanak. Egyre hangosabban zümmögnek, és te észreveszed, hogy RÖHÖGNEK! Röhögnek, s közben nézik, ahogy kínlódsz, ahogy térdig süppedsz az ürülékben...
Aztán elesel...hasra...érzed, ahogy a trágyalé végigfolyik az arcodon, és a testeden. Átitatja a bőröd, a bűz csontig hatol. Fekszel és nincs erőd felkelni. Tested hídként szolgál azoknak, akik minden akadály nélkül, tiszta lábbal, közelebb kerülnek a céljukhoz. Akiknek nem számít, hogy rajtad tiportak végig...A cél szentesíti az eszközt! Nem így van? És minél jobban süllyedsz, egyre mélyebbre, annál több ember tesz rád. Már majdnem ellep a többiek szennye, és te ordítanál. De nem teszed, mert amíg van benned egy kis kitartás, addig küzdesz! Elvégre ez a te célod.
Nagy nehézségek árán felkelsz. Elindulsz tovább. Még jó párszor elesel, de nem számít, milyen hosszú az út. NEKED már nem.
Az utolsó métereket kúszva teszed meg, és már nem is tűnik az egész olyan szörnyűnek. Már látod a végét. Lelkeden eluralkodik a diadalittas büszkeség. És felérsz! Állsz a trágyadomb tetején, mintha te lennél a világ ura. Így érzed. Így is van! Mert ebben a pillanatban a tied minden, és te vagy a legnagyobb ember, mert sikerült valami, amit elhatároztál! Ismerős?
Megtanultam , hogy soha ne adjam fel! Ha úgy érzed, reménytelen a helyzeted, akkor is gondolj arra, hogy eddig eljutottál, és hogy voltak, vannak és lesznek olyanok, akik még akkor is melletted állnak, ha büdös vagy a trágyalétől. És ne feledd, hogy vannak olyan napok, amikor kint hideg van, ilyenkor megfagy még a trágyadomb is, és olyankor felszaladhatsz rá minden akadály nélkül.
Hasonló történetek
4512
Jelenleg 13 éves vagyok.
3842
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
A francba!
Nem lehetett volna, vmi kedvesebb hasonlattal élni?
Eszem.
:yum:

oldherold ·
kedves szerző!
köszönöm neked az önfeledt perceket, amit a műved által kiváltott röhögés adott nekem.
nem tudom, érted-e ezt a mondatod, ebből a mentális ürülékből, amit kipréseltél magadból, nem derül ki, hogy képes vagy-e halmozott mondatrészek felfogására és továbbadására.
tudod, vannak azok az emberek, akik a trágyában küzdenek, és csak arra várnak, hogy a fagyott szar tetejére érhessenek végre, és vannak azok, akik a himalájával próbálkoznak. az mégiscsak egy hegy. én, speciel, alföldi srác vagyok, nézegetem a tikkadt szöcskenyájakat, és köpök a kakira. nem kezdem el osztani az észt, hogy miért ér ez a bigyusz csupán egy-egy pontot, szerintem te menthetetlen vagy. üdv: oldherold

Arikon ·
De gonosz vagy.
Meg se merem mutatni neked,hogy én mit szültem nemrég.
Még a végén kinyírnál.
De örülök,h megen van egy Szeszénk.
:yum:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: