Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én így éltem meg

Reggel az órám csörgésére ébredtem.Fáradt voltam ,egy ujjabb hétfő…utálom,de mégis fel kell kelnem az első munkanapom van ma.A bácsikám Jon Favreau szerzett nekem munkát, ugyanis ő rendezi a második vasember filmet,már az első is kasszasiker volt hát még a következő rész …az ő keze alatt fogok dolgozni ,mint másodrendező.Ezekkel a gondolatokkal kászálódtam ki az ágyból és levánszorogtam a lépcsőn a forró kávé már előre ki volt készítve.-Jane-gondoltam magamba.Ő a legeslegjobb barátnőm minden titkom tudója.6 éves korunkban ismerkedtünk meg mert mind a ketten akkortájt jártunk először edzésre ugyanis azzal váltunk híressé,hogy mi voltunk a legfiatalabbak akik duó versenyszámban szinkronúszó versenyt nyertek.Azóta mindenki csak úgy emleget minket ,mint a „gyilkos duó”.Szóval nála lakom amíg elkészül a házam…Maria Hill, Hollywood legfelkapottabb negyedében fél éve vettem egy vityillót…mit vityillót palotát!Azt mondták épp időben érkeztem, mert egy férfi már rakta is volna le a foglalót.
Éppen a fogamat kezdtem mosni már felöltözve amikor dudáltak.Kiköptem a fogkrémet és megtöröltem a számat .Lesiettem és beengettem Jont.
-Jó reggelt hercegnőm!-üdvözölt két puszival a nagybátyjám.
-Neked is kedves!Mi a helyzet?-kérdeztem majd rámutattam a kávéra hogy kér-e ő erre csak nemet intett a fejével és hozzálátott zsörtölődni,hogy még nem vagyok kész.Felszaldtam az emeletre ,hogy felöltözzek.Nagyon bensőséges a kapcsolatom Jonnal ugyanis neki és Nia nénikémnek nincs gyereke és amikor Amerikába költöztem Magyarországról akkor ők lettek a szüleim.Nagy családba nőttem fel mégis olyan egyedül voltam.Van egy nővérem ,Perta 3 évvel idősebb amikor az edzőnk nyugdíjba ment ő vette át a helyét.Korán férjhez ment élete szerelméhez ,Bandihoz .Most várják közös kislányukat, Luca Katát, akinek már csak 1 hónapja van hátra a pocaklétből.Apám görög ,anyám pedig magyar ,apunak 3 testvére van, ő a legidősebb, anyuval Budapesten ismerkedett meg.Szóval apám…Gabriel Vardalos a görög szigetek „kormányzója” maga törzsgyökeres zakynthosi és Petra is ott született,én Budapesten születtem, ott jártam ki az általánost és a középiskolát.16 évesen nyertem először V.B.-t azóta fenekestül felfordult az életem.
-Fanni! Elkésünk!!!!!-kiabálta Jon.
-Futok!
-Az már rég rossz.-nevetett.
-Na ,hogy festek?-kérdeztem kissé kacéran.Jonnak kikerekedett a szeme a meglepetéstől.Hosszú szőke hajamat copfba fogtam fehér top, egy csőgatya és egy fekete blézer volt rajtam.
-Nem is rossz,remélem így már fogsz magadnak férjet.-kacsintott.Nia és Jon rögeszméje volt ,hogy ha egy nő eléri 30. életévét vénlány marad és magányosan fog meghalni miközben Mircikét, a félszemű macskáját simogatja.Pedig még csak 27 éves vagyok.Jon minden létező hímnemű lénnyel össze akart boronálni e célból és gyanítom most is csak azért vett fel ,hogy facér férfiakkal ismerkedjek,pedig én tényleg valami újat akartam tanulni.Régóta vonzott a színészkedés,tudjátok én voltam az a csaj a Mamma Miából,és a Chicago című filmben is én szerepeltem…nem?Nem rémlik?Végülis igazatok van az alakításom sivár volt és a forgatókönyv se érdemelt Oscar -díjat,de mit tehet egy olyan nő akinek semmi tapasztalata nincs a színészkedést illetően, pár iskolai darabon kívül?Na ezaz semmit!Beülltünk a kocsiba Jon már indított is ,és elindultunk összvissz 1 óra az út eközben Jonnal beszégettem ,csupa érdemtelen dologról, aztán szóba kerültek a fiúk-na témánál vagyunk-gondoltam.
-Most van pasid?-kérdezte pókerarccal mintha nemtudná.Amúgy nincs,nem mintha nem tudnám megfogni őket,csak nem találkoztam a nagy Ő-vel tudjátok…olyannal akibe első pillantásra beleesel.Hollywoodban én vagyok a retteget „pasifaló” akitől minden anyuka félti a pici fiát,hogy beleszeret megbántja majd otthagyja.Pont ilyen vagyok én is.Soha nem tudtam elköteleződni…illetve egyszer ,de az volt életem legfájdalmasabb szakítása,de ezt majd máskor mesélem el nektek.
-Nincs ,de ezt te is tudod,az utolsó pasim Bradley Cooper volt és az is egy hónappal ezelőtt.-hadartam egyszuszra,ezzel le is akartam zárni a témát ,de Jon nemhagyta.
-Tudom,Nia kezd félteni,már azt hitte ,elkezdtél a lányokhoz vonzódni.-nevetett.
-Ha-ha,nagyon vicces ,de azért köszi ,hogy aggódtok értem.-válaszoltam kissé ingerülten.
-Ne haragudj,majd nézel valakit a forgatáson,nagyon fess fiatalemberek vannak ám ott.-
utálom ,ha a bácsikám ezzel jön ,tényleg nagyon kedvesek,de akkor is irritáló.Tudni kell,hogy a családomban mindenki korán házasodott.Anyám 17 volt mikor terhes lett Petrával és elkötelezte magát apa melett.Nia is 16 volt mikor találkozott Jonnal egy forgatáson.Csak én vagyok a család feketebáránya 27 évesen gyerek és férj nélkül…hjaj!Az autó lassan bekanyarodott a Marvel Studio parkolójába,és megáltunk a tűzpiros Porshe cabrióval.Jon megígérte,hogy hoz-visz ,mivel nincs autóm.Mindig is akartam ,de minden országba egy külön autó…felesleges.Átszaldtt az én oldalamra és kinyitotta az ajtót nekem.Én kiléptem és elindultunk befelé,egy hatalmas üvegajtós épület aminek a tetején piros felirat :Marvel Studio.Megérkeztünk,tagadhatatlanul ,a forgatás már két hete zajlott.Mikor beléptünk enyhe popcornillat csapta meg az orromat jobbra balra sminkesek és világításért felelős személyek rohangáltak.
-Jó reggelt főnök!-szaladt oda egy magas, pattanásos, csúnyácska fiú ,a kezében kávét és egy mappát tartott, Jon rá sem hederített csak ment tovább, a fiú pedig futott utánnunk-Mi a mai program?-kérdezte.
-Helló ,kössz a kávét ,de a hölgyet már meg sem kérdezed?-a fejével felém bicentett –ezért ki is rúghatlak,hívd össze a srácokat ,bemutatok valakit.-a nagybátyjám kicsit kemény ,de hatalmas szíve van .Apró ember nem nagyobb 160 cm-nél állandóan öltönybe jár azthiszi ezzel tekintélyt nyer az emberek szemében, nos, fogjuk rá.Közben az ujját végigfutatta a mai jelenetlistán.A fiú kérdőn pillantott rám ,a szemében félelmet láttam.
-K-kér valamit?-kérdezte.
-Nem, köszönöm ,siess hívj ide mindenkit mert Jon kirúg.-nevettem a fiú is elmosolyodott,volt rajta egy kitűző: Mex, ez állt rajta.
-Ha befejeztétek a csicsergést ,munkára!-zengett Jon hangja-Fanni ,drágám te velem jössz és ne törd le a tekintélyem, légyszives.-ekkor már ő is elmosolyodott, elindultunk egy díszlet felé.Hatalmas boxring állt ott ,melette egy asztal és egy kanapé. Sokan álltak ott.Jon megfogta a kezem és beállt az emelvény közepére , engem is magával húzva ,hogy mindenki jól lásson-basszus, gondoltam ,hogy ez lesz.
-Emberek !Mindenki itt van?-körülnézett és én is ,senki „híresebb” embert nem láttam aztán hangos vihogás közepette kivágódott a hátsó csapóajtó.Na igen a színészek…Középen Robert Downey Jr. aki feltehetőleg nagyon vicces kedvében volt mert ő nem röhögött, a többieknek viszont folyt a könnye ,Scarlett Johansson a jobbján Gwyneth Paltrow pedig a balján haladt utánnuk Don Cheadle-t és legnygyobb megdöbbenésemre …
Folytatások
3022
Két hét telt el a Roberttel való incidensem óta.
2504
Na igen a színészek… Középen Robert Downey Jr. aki feltehetőleg nagyon vicces kedvében volt mert ő nem röhögött a többieknek viszont folyt a könnye Scarlett Johansson a jobbján Gwyneth Paltrow pedig a balján haladt, utánnuk Don Cheadle-t és legnygyobb megdöbbenésemre Paul Brettany ment utánnuk. Teljesen ledöbbentem, az a férfi akivel fél évig voltunk együtt. Nálam ez nagy rekord volt.
2608
A fenébe már megint az a fránya óra, a kutyafáját!
Hasonló történetek
4601
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
6294
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: