Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emlékkép (Egy koldus emlékére)

Halkan, sejtelmesen, mint távoli harangszó kondul meg szívemben az emlékezet. Árad, hömpölyög az idő nagy óceánja. A múlt a jelenbe folyik, majd egybeolvad a jövő távlatával. Mélyen elfogódva tekintek az opál színű ölébe. Az áttetsző homályból egy tengerkék szem, egy kedves arc suhan felém. Szívemben elviharzott percek emléke rezdül. Vissza- visszatérő dallamok áradnak felém. S még körülfon a varázs aranyos ködével, feldereng lelkemben egy csodát hozó hajnali pillanat emlékképe.

Azon a reggelen, mintha minden más lett volna, mintha a nap is szebben sütött volna, mintha a szellő is huncutabbul simogatott volna. Mintha ezernyi színes virág pompázott volna körülöttem, hogy körüllengjenek illatukkal. Mosolyogva álmodoztam, s élveztem, ahogy a napsugarak táncot jártak arcomon. Nem figyeltem a város zajára, teljesen betöltött valami egészen furcsa érzés. Valami, amit még csak nem is sejtettem...talán a várakozás öröme, a titok, ami ott rejtőzködött a levegőben, keresve a megfelelő pillanatot, hogy végre megmutathassa magát.
Ráérősen lépegettem az aranysárga levelekkel borított aszfaltos járdán és mélyeket szippantottam a levegőből.
Aztán egyszer csak a semmiből, hirtelen ott termett előttem egy Koldus. Kopott, piszkos ruhában, fésületlenül... Hirtelen összerezzentem, mikor megállított és tekintetünk összefonódott.

Bátortalanul fogott bele mondókájába... hogy most jött ki a börtönből, éhes, szomjas, de nincs pénze és ha tudom segítsem ki néhány forinttal...
Volt valami különös melegség a hangjában, ahogy hozzám szólt, s természetes alázat, ahogy kért...
Én ösztönösen nyúltam a táskámba a pénztárcámért és egy pillanatig sem gondoltam, hogy nem mond igazat.
Kivettem a pénzt és szótlanul odaadtam neki.
Ahogy szemébe néztem, szinte hívogatott, csalogatott fénylő ablakszemei. Egy titokzatos mosoly simult át arcáról arcomra. Hirtelen oly picinek éreztem magam mellette. Óriásnak tűnt, elérhetetlennek.... mégis, annyira vágytam megízlelni csillogó szemeiből a fényt.

Vágytam megpihenni tekintetének kék szigetén. Minden gondolatom kiesett belőlem, megszűnt körülöttem minden, mélységes csend és béke költözött belém....
Csak néztem...mintha nem is lettünk volna, mintha nem is lettem volna, mintha beleolvadtam volna a nagy Mindenségbe...semmivé lettem, hogy Minden lehessek, hogy néhány pillanatra haza térhessek!
Nem tudom mennyi ideig álltam így, mert az idő, mely a halandók végzetét megszabja, most nem volt úr felettem.

Aztán úgy tetszett, mintha a messzeségből a búcsú szava rezzent volna. Fátyolos lett a szemem. S mint aki hirtelen álomból ébred fel, testem kész volt mozdulni, s
én sietve köszönés nélkül mentem tovább. Csendes mélabú nehezedett rám. Már nem tudtam visszafojtani a torkomban tornyosodó gombócokat, utat törtek maguknak és szemeim zugából csordogálni kezdtek....sírtam, sírtam és nem értettem miért.
Vagy mégis?

Hirtelen megtaláltam valamit, majd ugyan olyan hirtelen el is veszítettem, mintha emlékeim függönyéről legördültek volna az emlékképek és valósággá váltak volna.
Mintha csak azt mondta volna...
Látod? Létezem! Ott vagyok benned! Csak emlékezz!
Vágytam. És sírtam. Vágytam a Pillanatra, arra az érzésre, amit akkor éltem meg, mikor a Koldus szemébe néztem.
De most már tudom, ez a Pillanat sosem illan el, ez örökre itt marad bennem, hisz sehonnan nem jött és sehová nem megy...
Hasonló történetek
3841
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3729
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Racy Cycus ·
Gyönyörű... Megérte elolvasni, én még meg is könnyeztem... Sok sikert a további történetekhez, és legyen mind ilyen szép... Életszerű, szerintem meg is történt, talán veled is...
De ezt az érzést nem sok ember ismeri... Amikor egy koldussal szembetalálkozunk, mind azt mondjuk, hogy nem jó ember... Pedig ilyen eset már velem is megtörtént... Most az a két "koldus" 3 gyerekkel, boldog családban él, az apa dolgozik, az anya neveli a gyermekeit... És az érzés, hogy ilyen élete legyen, részben nekem is köszönhető, a világon a legfelemelőbb érzés... És ők nagyon hálásak... Köszönöm, hogy visszaadtad nekem újra ezt az érzést, ha csak így is, de egy szép emléket adtál vissza! Köszönöm!
Sanoli ·


Kedves Racy Cycus:-)

Ha megkönnyezted, akkor valamit megmozdított benned....

Vajon mennyi ilyen emlékkép élhet az emberben?

Látod? Elég egy ismeretlennel való futó találkozás, egy pillanatnyi érzés, s máris feltörnek amár bennünk lévő emlékek.

Köszönöm!

Üdv: Ilona
Racy Cycus ·
Bennem egy ilyen érzés ezer emléket megmozdít. Köszönöm, hogy megosztottad velem, és még egyszer köszönöm, hogy felhoztad azt az emléket... A legjobb barátnőm(!!!) attól a családtól van, akik részben nekünk köszönhetik, hogy boldogok, s hogy fedél van a fejük felett... csak arra alányra számíthatok... :smile:

angyallány ·
:'( ...szép történet... nagyon szépen átadva nekünk...
Köszönöm hogy olvashattam... s érezhettem... :( :hushed:

A.
Sanoli ·


Kedves Angyallány:-)

Én köszönöm, hogy megtiszteltél azzal, hogy elolvas-
tad a történetet.

Megtörtént. Velem. És azóta is bennem él ez az érzés.

Üdv: Ilona

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: