Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

emlékeim01

Kedves és egyszerü,naiv fiatal lányként azt gondoltam az élet egyszerü.Felnövünk,vannak szabályok amelyeket megtanulunk, betartunk,és kész.A mesékben, az életben nem.
Fiatal kamaszlányként egy teljesen más világot ismertem meg,hogy szép szóval éljek a ,,retro 80\\\".
Sokunk emlékei a kis Gulyás komunizmusról.
Kellemes is gondtalanabb is de már sok-sok társadalmi problémát,gondot elöre vetitö évtized volt.Vidéken más minden.Csendes és kietlen.(A mikor s Soho-ban sétáltam a férjemmel eszembe jutott az a naiv vidéki kislány aki voltam,már nem lepödöm meg egy Gay-bár láttán és be is megyek.)Az élet nagyon távolra repitett engem és jó néhány honfitársamat.Bezzeg 20 évvel ez elQtt...

Fiuk, föleg egy kisvárosban,elmentek a kis Simson motorjukkal a mozi elé és nézzték a lányokat,ök pedig lesték a pasikat.A menöcsajok farmerban és kis trikocskában.Én sosem voltam menö csaj legalábbis ekkor és itt nem.Egy szörnyen zárt és bekasztolt világban,amely kirekeszt,ha te más vagy.Szerintem jó néhányan ennek lettünk áldozatai.(E miatt Önmagammal kellett vérescsatát vivni nem többször is,amikor egyszere két lovag is olálkodott körülötem.Vajon mit akarnak engem,de miért?)A valamire való fiuk szóba se álltak,az olyan lányokkal akik mások voltak.Ciki lett volna,persze ma is ugyan ez van,csak durvábban.Kalandjaimra visszatérve,én szüknek éreztem ,,szeretett\\\"városom határait többre és másra vágytam kislányként is,csak volt egy példa amit az ember talán követ a szülök reményei szerint.Tizen évesen még vannak ideáljai,a boldog család együtt a szülök,nagyszülök,2utcával arébb dolgozni,a rendes simsonos fiú majd téged vesz egyszer el,mert majd Te is olyan kis trikos csaj leszel,rád nézz a mozi elött és hopp...Big Love... Erre felébredsz,20 év múlva a rendes simsonos srác már elvált,nincs munkája,képtelen kiszakadni abból a zárt világból.Pedig jó pasi volt,jó körülményei,vagány,de te nem kelletél neki ,bár közelebb lépve valószinüleg ö sem neked,2 hét múlva megbántad volna,hogy Öt választottad.
Mivel képtelen volt a szabályokat áthágni,amit Te és a hozzád hasonló csajok megtették.Persze nagyon nehéz volt.A rendszer olajozott volt a felszínen, a mélyben általam érthetetlen dolgok történtek,elfolytott vágyak amelyek emberekben éltek csak nem tudtak elötörni.
Sokan nem is éretették,miért akarok mást.Rendes család,én nem nélkülöztem soha,szüleim nem voltak alkoholisták,szeretek.Még is utáltam az életem ott és akkor.Megtettem ,hogy egy nagyon távoli helyre jelentkeztem tanulni,410km-re,persze a 80-as évek már lecsengtek a fiuk már BMW-vel,és Golf-al jártak én pedig végkép nem voltam menö,de már nem is akartam az lenni.Utáltam a kirekesztést,most is gyülölöm.
Te jó haver vagy mert egyszer néhány éve még más voltál,de itt az is maradsz ne akarj más lenni.Kezdett a világ kinyilni.Utáltam a barátnöimet azért,hogy van barátjuk nekem persze nincs,ha van az szóra sem érdemes..Megláncolva mint egy rab éltem,fájdalmas volt.Majd szörnyü átveszekedett éjszakák után,szüleim elengedtek....

Ott voltam egy általam ismeretlen város koleszában,2 idegen lánnyal egy szobában,szörnyü érzés volt.Fájt,anya sírt,de még most is láttom a magam elQtt a szemét,az Ö kis ideája,az életröl alkotott képe,unokák,nagyszülök együtt.Összedölt.Elengedett örökre,és elkezdödött az igazi életem.Bulik,pasik,munka,utazás..és család.Ilyen pontos sorban.

Azt gondolom,igy utolag ,ártatlan,zárt és naiv élet amit kamaszként megéltem.Nosztalgiával gondoltam vissza néhányszor amikor padlón voltam.(Kb 2percig)
Sok mindent megéltem eddig,a jelemem formálodott és formálodik.Kitudtam szakadni,soha nem akartam visszamenni és nem is akarok. Látogatóba megyek 2nap elég,szörnyü.Az emberek mindig nosztalgiával emlékeznek és szeretettel gondolnak szülövárosukra,én nem.,már egy nap után nyomaszt.2.nap utazunk haza,egy másik kisvárosba 250km-rel arébb ahol most élem az életem egyik részét a másikat pedig egy másik országban.
Tanulság az,hogy az embernek kell merni és tudni változtatni az életén, a mai világ kemény.Harcolnunk kell mint a Gladiátoroknak az arénában.Önmagunkat megkell keresni,mert ha nem teszük az egész életünket elfecséreljük.Nem a mások által diktált szabályok szerint kell mindig élnünk.MIndenkinek van egy útja nekem is,és a Simsonos srácnak is csak ö még nem találta meg,néhány éve találkoztunk.Sajnáltam,szörnyü dolog a sajnálat,engem irigyelt.
Sok-sok kalandott éltem át talán leirhatnék néhányat,de nem tudom,hogy érdekel-e valakit
Hasonló történetek
4504
Jelenleg 13 éves vagyok.
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: