Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ém, Peter Morrison 2.

2.

- Szóval mit keresett az elhunyt lakásában?
- Mint már megjegyeztem, nem mondhatom el.
- Hát jó, maga akarta. Vigyétek le a fogdába.
- Mi a vád ellenem?
- Információ visszatartása, gyilkosság alapos gyanúja.
- Ha én öltem volna meg, miért hívtam volna a rendőrséget?
- Ezt csak maga tudhatja.
A fogda nem egy szálloda volt, fapriccs, rácsok az ablakon, az ajtón. Két órát kellett eltöltenem ebben a zord helyiségben. Épp az ötödik cigarettámnál tartottam, amikor felhívattak.
- Hogy vagy öreg harcos?
- Kösz Bill lehetnék jobban is. Mi szél hozott erre?
- Jöttem segíteni, hallottam, hogy az öreg Franky épp téged próbál megtörni.
- Nem túlzott sikerrel.
- Miért kerültél ide?
- Megölték Tonyt, és én találtam meg a holttestét. Ki tudsz juttatni?
- Megpróbálom rábírni Frankyt, hogy engedjen ki.
- Lekötelezel.
Hasonló történetek
4556
- Tudja, Péter, Egy lányt talált ma a takarítónő a zuhanyzóban. Megfojtották. Még tegnap délután. Tudja, helybéli volt. A Kiss Laci lánya, a Móni.
- Szörnyű – kerekedett el Péter szeme.
- Várjuk a rendőröket, de azért maguk csak jöjjenek beljebb...
2974
Hideg, téli este volt ez. Olyan, amin az ember, legalábbis aki teheti, a családjával tölti az időt. Nem, nem a karácsonyról van szó, mert az még odébb van egy kicsit. Csak a közeledő karácsony szellemére akartam utalni, akire jobb, ha előre felkészül az ember. Kivéve persze Bill Garhem, F.B.I. ügynököt, aki még ilyenkor is keményen dolgozott. Kemény munkának ő azt nevezte, hogy a jó öreg Columbo-s stílusában felkeresi kiszemelt gyanúsítottját, és meglátogatja, hátha az, éppen jól érzi...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Jajj, ne vedd el a kedvünket, hogy csak ilyen nyúlfarkakat teszel fel. Hidd el tudunk egyszerre többet is olvasni, így elveszítjük türelmünket, s megúnjuk mielőtt belecsapsz a közepébe:)
Sírrabló ·
Ha érdekel így is úgy is elolvassátok, ha nem akkor meg most megszórlak benneteket, egyébként meg csak azért publikálom, hátha közben tudom méég csiszolgatni, ez közel sem az utolsó verzió. :innocent:

BURGONYA ·
- NYÍLIK A KÖLES?
- JA.
- AZ JÓ?
- JA.
- NE MÁR.
- DE.
- ANYÁD.
- TIÉD.
- CSÁ.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: