Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első pornóm

Jó régen történt,a 80-as évek végén.20 éves voltam.Ma már 50 elmúltam,van két nagy gyerekem,s a férjemmel jól megvagyunk.Senki sem sejti életem könyvének sötét lapjait.Mivel senkivel nem oszthatom meg,kiírom magamból,hátha megkönnyebbülök.
Akkoriban nemrégen költöztem el otthonról,önállóságra vágytam.Egy ideig a barátomnál laktam,de mivel szakítottunk,el kellett költöznöm tőle.Albérletbe kényszerültem,de nehezen tudtam fenntartani magamat.Egyik napról a másikra éltem.A barátnő látva kilátástalan helyzetemet egy képtelen ötlettel állt elő.
-Tudok egy dolgot,amivel megoldhatod az anyagi nehézségeidet.Ne akadj ki tőle, előbb gondold át a dolgot.Van egy két ismerősöm,aki így jutott pénzhez.Van egy filmes cég,akik szexfilmeket forgatnak.Tisztességes feltételekkel jól fizetnek a szereplőiknek.
-Te most pornózásra akarsz rábeszélni engem?
-Én semmire nem akarlak rábeszélni.Csak egy lehetőségnek gondolom.
Aznap nem is beszéltünk többet róla.Pár nap múlva talákoztunk,akkor én hoztam szóba.
-Szerinted jó ötlet,Mi lesz ha kiderül? 
-Nem fog kiderülni,ezek a filmek külföldre készülnek,még nem hallottam róla,hogy valakinek a kezébe jutott volna egy ilyen.
Akkoriban még nem öntötte el az internetet a pornó,bízhattam abban ,hogy így is lesz.
-Tényleg kutyaszorítóba kerültem,hogy vehetem fel velük a kapcsolatot? 
Kaptam egy telefonszámot,és egy nevet,akire hivatkozhatok.Nem volt időm a gondolkodásra,de talán jobb is.Még aznap este fehívtam a számot.és elmondtam ,miről van szó.Egy szimpatikus férfihang elmondta,hogy jó helyen érdeklődöm.Most is keresnek egy fiatal lányt,jól fizető munkára,és rögtön a felvétel után fizetnek,zsebbe.Sehol nem marad nyoma.Menjek be holnap és megbeszéljük.
 Másnap becsöngettem a megadott címre.Az a férfi nyitott ajtót,akivel beszéltem.Bizalomgerjesztő 40-es.Reméltem,hogy vele kell majd szexelnem.
-Foglalj helyet Kislány!Ugye nem baj,hogy így szólítlak,de olyan fiatal vagy.Egyáltalán elmúltál már tizennyolc?
-Már mindjárt húsz leszek,de megmutatom a személyimet.
-Köszönöm.Nagyon jó,hogy ilyen tini kinézeted van,ezt nagyon szeretik,jobban is fizetik.De ülj le,először  felteszek néhány kérdést.Lesznek köztük intimek is,de ez most nem lep meg,ugye?Azt már tudom hány éves vagy.Mikor dugtál először?
-17 évesen.
-Hány pasival voltál azóta?
-Csak a barátommal,akivel most szakítottunk.
-Akkor meg sem kérdezem voltál-e már két pasival egyszerre?
-Még nem.
-Szoptál már egyáltalán?
-Igen.
-Geci került már a szádba?
-Néhányszor,az utóbbi időben, a szakítás előtt a barátom szeretett beleélvezni.
-Le is nyelted?
-Attól függ,milyen íze volt éppen.
-A popsidat megdugta már?
-Nem,de szerette volna.
-Pornófilmet láttál már?
-Egyszer a barátom hazahozott egyet,és azt akarta,hogy miközben nézzük,vetkőzzünk meztelenre,és szopjam őt.
-Miért szeretnél pornózni?
-Nagyon megszorultam anyagilag,nincs más választásom?De ugye nem kerül az ismerőseim,rokonaim kezébe a felvétel?
-Ne aggódj,de ha szeretnéd viselhetsz álarcot,de az sokkal kevesebbet fizet.
-Akkor inkább álarc nélkül.
-Most készítek rólad néhány fotót,de erotikusak lesznek.Meg kell győződnöm róla,hogy le mersz-e vetkőzni egy idegen és a fényképezőgépe előtt.
-Jó,rendben,mut tegyek?
-Vetkőzz le előttem!
-Felálltam és elkezdtem megszabadulni a ruháimtól.Formás fiatal lány voltam akkoriban.Közepes magasság ,átlagos súly.Hosszú hullámos haj.Levettem a pólómat,fehér melltartó takarta a mellemet.Nem mintha szükségem lenne rá,a melleim formásak anélkül is.A farmerem is lekerült rólam.Fehér bugyiban és melltartóban engedtem fényképezni magamat.
-Gyönyörű vagy,formás popsi és mellek,feszes test,fehér bőr, szép tini arc,hosszú haj.Megőrülnek majd érted.Ám most le szeretnélek fényképezni bugyi és melltaró nélkül is.
Látva hezitálásomat bíztatott:
-Erre mindenképpen szükség van,ne a forgatáson derüljön ki, hogy szégyenlős vagy,ott sokkal merészebb dolgokat kell majd csinálnod a kamera előtt.
Kigomboltam a melltartómat,és szabaddá tettem a melleimet.A férfi szorgalmasan fényképezett.Aztán lehúztam a bugyimat,és kiléptem belőle.Előszőr álltam meztelenül egy idegen férfi előtt.Elragadtatással nézett.Szerénytelenség nélkül állítom nem véletlenül,nagyon jól néztem ki akkoriban. 
-Hú,régen fényképeztem ilyen szépet.A formás combok,a kerek popsi,a gyönyörű mellek,a rózsaszinű mellbimbók,a pihés szeméremdomb!Komolyan mondom,elintézem,hogy ott lehessek a forgatáson.Látni szeretném,ahogy ezt az ártatlan lányt megbasszák.Ugye nem haragszol az őszinteségemért,de ezt élőben szeretném élvezni.
-Remélem jól megfizetik.
-Biztos lehetsz benne.Ha jól viselkedsz.
-Az mit jelent?
-Hogy nem finnyáskodsz,készségesen követed az utasításokat,mint most,amikor arra kérlek,hogy térdelj fel a kanapéra,és pucsíts,hogy a puncidat is le tudjam fényképezni.
-Muszáj ezt?
-Ha ez nehézséget okoz,mi lesz,ha hátulról dug meg valaki a forgatáson?Tisztában vagy vele kislány,hogy mire vállalkozol?Most még visszaléphetsz,öltözz fel és úgy veszem,mintha itt sem lettél volna.
-Kell a pénz! -mondtam és feltérdeltem a kanapéra.Pucsítottam.
-Nagyon jó! Most tedd szét jobban a lábadat!Hát homorít,popsi fel! Ez az! Gyönyörű vagy! A kerek fenék,közötte a szőke szőrös vágás,a rózsaszinű segglyukacska,a szintén barackszerű puncival.Nyúlj hátra mind két kezeddel és húzd szét a fenekedet! Ez az,most szépen szétnyílt a puncid  is.Most ne ijedj meg,mekell érintenem a puncidat,hogy lássam,menni fog-e holnap élesben.
Éreztem,,hogy megsimogatja a meztelen fenekem,egyre közelebb a vágásomhoz,majd végig simította a segglyukamtól a szeméremdombomig,majd megállapodott a csiklómnál és óvatosan izgatni kezdte.
-Finom, jól reagálsz,engedd el magad,holnap nagy szükséged lesz rá.Most mire gondolsz?
-Arra hogy itt állok kitárulkozva meztelen altesttel egy idegen előtt,és holnap egy kamera veszi majd,ahogy egy pasi a pinámba dugja a farkát,így hátulról.
-Úgy bizony,ahogy most én a puncidba dugom az ujjamat!
Azzal végigsimítva az izgatástól már nedvesedő vágásomon,a pinámba csúsztatta az ujját.Eddig csak a barátom érintett,most meg egy idegen ujjaz.
-Jól nedvesedsz,de mostmár elég,felöltözhetsz!Este telefonálok,hogy mikorra kell jönnöd.Jól zuhanyozz le,az a ruha,amiben ma voltál jó lesz.Nyugi én is ott leszek,már alig várom.
Kissé szédelegve léptem ki az utcára.Tegnap még egy egyszerű fiatal lány voltam, most meg túl egy castingon,ahol mindent megmutattam,készülök egy pornófilmre,ahol én leszek a főszereplő.Vajon milyen lesz?Még nem dugtam csak a barátommal, most meg idegenekkel filmezés közben kell.Ezekkel a gondolatokkal aludtam el,miután este megkaptam az értesítést:11-re menjek.
 Másnap reggel izgatottan ébredtem.Hosszasan fürödtem,már nagyon régen maszturbáltam,de most a puncimhoz nyúltam.A filmezésre gondolva simogattam magam.Felállva a kádban a nagy tükörben néztem magam.Így fognak ma látni.Simogattam a mellemet,a popsimat, a puncimat,amit ma idegen férfiak vesznek birtokukba.Ránéztem az órára,lassan indulnom kellett.Megtörölköztem.A legszebb bugyimat és melltartómat vettem fel.Szűk farmert és egy laza pólót.Illatos voltam,a hajam frissen mosva hullámokban omlott a vállamra.Nagyot sóhajtva léptem ki a lakásból.Amikor odaértem,már nagy volt a sürgés forgás.Három férfi és egy nő alkotta a stábot,és ott volt a castingos ismerősöm is.Amikor meglátott,odasietett és bemutatott a rendezőnek.
-Ő az ,akiről beszéltem.Ugye milyen gyönyörű?
-Tényleg csodálatos és elmúlt már 18?Olyan fiatalnak néz ki.
-Ellenőriztem,elmúlt.
-Dolgoztál már filmben,kislány?
-Még soha.
-Ez nagyszerű,ez emeli az értékedet.A pasik odavannak a kezdő kislányokért.Nem biztos,hogy élvezni fogod a szexet ilyen körülmények között,de meg kell próbálnod úgy tenni.Direkt olyan sztorit találtunk ki neked,amiben nem baj a tapasztalatlanság.Tudod mi az a BehindTheScenes?
-Nem.
-Amikor egy pornót forgatunk,de a forgatást is felvesszük,instrukciókkal,beállásokkal.Ez pont megfelel majd neked.Két pasit hívtunk neked, Lacit és Pétert.Mind a ketten jóval idősebbek nálad,de ez is jól megy mostanában.
Két férfit intett oda hozzánk.Laci és Péter bemutatkoztak.50-60 körüliek lehettek.Az apám, vagy akár a nagyapám lehettek volna.Különben viszonylag jól tartották magukat.Láttam,a szemükön,ahogy végignéztek,hogy a mai munkájukat szívesen fogják végezni.Azért nagyon furcsa lesz,hogy nem elég,hogy kamerák előtt kell szexelnem,de két idős fazon fog megdugni ,a nagypapáim lehetnének.Most komolyan elgondolkodtam,hogy jó döntés volt-e ez a pornózás.de már nem volt visszaút.Egy életem ,egy halálom,kipróbálom.
-Akkor kezdjük el, úgy tudom mindenki túl van a tisztálkodáson,papírok rendben.Válasszunk neked egy művésznevet Kislány,amin szólíthatlak forgatás közben.Mit szólnál a Tinihez?
-Legyen inkább Cindy.
-Oké,legyen Cindy. Cindy szedsz fogamzásgátlót.
-Igen.
-Remek,akkor nem csak a szádba élvezhetnek a fiúk,hanem beléd is.Ne félj,nem kaphatsz el tőlük semmit,friss papírjuk van róla.Neked csak annyi a dolgod,hogy kövesd az utasításaimat.Laci és Péter üljön a kanapéra,operatőrök készüljenek.Cindy, látsz két monitort,azon ha érdekel követheted az eseményeket. Mivel először csinálsz ilyet, nem lesz story,szeretkezel egy jót Péterrel,aztán közben beszáll Laci is.Készen állsz?
-Igen.
-Akkor gyerünk,felvétel!Menj középre Cindy, Péter,állj fel menj oda Cindyhez,itt a nagy alkalom jött egy kislány, aki jóval idősebb férfival akar lenni. Használd ki az alkalmat!
-Tényleg ki akarod próbálni egy idős palival?
Engedelmesen válaszoltam:-Igen. Pedig őszintén egyelőre nem sok kedvem volt hozzá.
-Akkor gyere itt az alkalom,gyönyörű vagy,szivesen megduglak. Magához ölelt.A fülemhez hajolva súgta:-Még talán soha nem basztam ilyen szépséget.Ki fogom élvezni minden pillanatát!
A fülemet csókolgatta,majd a nyakamat,közben lecsúsztatta a kezét a fenekemre.Simogatta,majd megmarkolta.
-Ez az Péter,ugye milyen formás a segge.?Jó lesz majd meztelenül látni! Cindy csókold meg Pétert hosszan nyelvesen,karold át,simulj hozzá szorosan!
Átöleltem.Ápolt férfiillata volt.Megcsókoltam,frissen borolválkozott.Hossza játszott a nyelvünk egymás szájában.
-Cindy,fordíts hátat Péternek nyomd oda a popsidat az ágyékához!Mozgatsd is,hogy érezd a farkát.Péter,te pedig szabadon hozzáérhetsz a melleihez,az ágyékához.
Péter Megragadta a csípőmet,és mintha hátulról akarna megdugni magához szorította a fenekemet.Éreztem,hogy ő már készen áll a bevetésre.Mozgattam a popsimat,hadd izguljon.Fölegyenesedtem,a hátamat nekivetettem.
-Fogd meg a mellét!-hallatszott az instrukció.Láttam magamat a monitoron,ahogy Péter a kezét a mellemre tette.Masszírozni kezdte őket,nem is volt kellemetlen.
-Cindy,mintha beindulnál,kezdd símogatni a puncidat a nadrágon keresztül!
Éreztem hogy a mellbimbóim önkéntelenül keményednek.Lenyúltam és simogatni kezdtem a szeméremdombomat.Péter a mellemet simogatva bíztatott:
-Simogatsd csak magad,izgatsd a puncidat!Érzem,ahogy keményednek a bimbóid.
-Péter nyúlj be a kislány pólója alá!
Nem kellett kétszer kérni,Péter keze már a pólóm alatt volt a csupasz hasamat simogatva a mellemig csúsztatta fel.Simogatta a melltartón keresztül.
-Cindy,nyúlj be a nadrágoba,úgy izgatsd a pucid! Ha nem is izgulsz igazán ,legalább mutatsd egy kicsit.
Engedelmesen becsúsztattam a kezem,és a bugyin keresztül a csiklómat dörzsölgettem.Péter közben már a mellbimbómat izgatta.
-Te kis huncut, Te kezdesz felizgulni,érzem a melleden.Látni is akarom,vegyük le ezt a pólót!
Kibújtatott belőle,és félredobta. A kamera a mellemre közelített.Láttam hogy a bimbóim majd kiszúrják az anyagot.Ezt Péter is észlelte,és még hevesebben masszírozta a melleimet.
-Péter,lassan a szádat is bevethetnéd a cicijén!
Péter lehajolva csókolgatni kezdte a melltartós mellemet,majd óvatosan megharapta a bimbómat,azután benyúlva a kosárba,elővette a bal cicimet,és csókolgatni kezdte és szopogatta a mellbimbómat.Aztán kikapcsolta a melltartót,és azt is félredobta.Láttam a monitoron,hogy elém térdel a melleimmel játszik.Félmeztelen voltam, a rózsaszinű mellbimbóm a szájában. Az egyik kezével a fenekemet markolta,a másikkal a combomat simogatta egyre feljebb,míg a pinámhoz nem ért.Itt szinte összeért a kezünk.
-Húzódj oldalra, hogy  ne takard Cindyt,közben simogatsd a punciját és a seggét!Te pedig Laci,ezt nézve vedd elő a farkadat,játssz vele!Cindy szállj ki a nadrágodból engedd,hogy Péter foglalkozzon veled.Péter,izgatsd még egy darabig,aztán szabadítsd meg a nadrágjától!
Péter mostmár nagy élvezettel foglalkozott az altestemmel.Egyszerre gyúrta a fenekemet ls a vénuszdombomat.
-Neked nedvesedik már a puncid,ideje megvizsgálni közelebbről.Azon leszek,hogy élvezd.Megőrülök a testedért,vagyük le ezt a nadrágot!
Kigombolta,lehúzta a zippzárat és kiléptetett belőle.Ott álltam egy szál bugyiban a kamerák előtt és a neheze még hátra volt.Laci a kanapén ülve már a farkával jászott.Ekkora faszt még nem láttam.Jókora makkja is volt.Péter még mindig előttem térdelt,símogatta a fenekemet és a combomat.Lassan kikerülhetetlen volt,hogy hozzáérjen a puncimhoz.Az egyik kezét becsúsztatta a fenekemnél a bugyim alá,míg a másikkal a pinámat simogatta.
-Nem bírok magammal Cindy,vegyük le a bugyit is!
Lekerült rólam az is,mostmár meztelen voltam.Megmarkolta a fenekemet,másik kezével már a puncimat simogatta.
-Cindy állj kisterpeszbe,Péter hadd férjen hozzád!
Néztem a monitorokat.Az egyik a meztelen fenekemet mutatta,amit Péter simogatott,a másik előlről, ahogy Péter a csiklómat keresve az ajkaim közé csúsztatta az ujját.
-Péter,forditsd háttal nekünk a lányt,a popsiját akarom venni!Cindy te pedig hajolj előre,kisterpesz!Ez az! Gyönyörű kerek fehér segged van!Péter fogd meg a fenekét és húzd szét! Ti pedig adjatok egy közelit róla! Még közelebb,jó! Szuper,pelyhes rózsaszín punci,rózsás segglyuk!Kislány, most nyúlj hátra,te húzd szét a seggedet,hogy Péter izgathassa a puncidat!Jó,most Péter előbb a csiklóját izgatsd,aztán, ha úgy látod,hogy nedvesedik már,akkor megujjazhatod hátulról!
A  monitoron látszott,ahogy széthúzom a popsim.Őt férfi,két kamera,Laci a farkát húzogatva nézett,ahogy anyaszült meztelen,egy idegen férfi húzza szét a nagyajkaim,és csúsztatja az ujját a pinámba.
-Nagyon finom a puncid Cindy,szépen nedvesedsz már.
-Nagyon jó,de mostmár komolyabbra fordulunk.Térdelj le kislány és vedd elő a nadrágból Péter farkát! Kicsit barátkozz vele,aztán kezdj el szopni!
Letérdeltem,nagyon szégyenlősen elkezdtem végrehajtani az utasítást.Kigomboltam ,lehúztam a zippzárt és térdig húztam le a nadrágot. Péter boxeralsója már duzzadt a farkától. Megérintettem,megfogtam az alsónadrágon keresztül.Kíváncsi voltam,ha már ilyen helyzetbe kerültem,mit találok.Meg akartam fogni a második faszt az életemben.Óvatosan elővettem.Szép darab volt,nem akkora,mint a Lacié,amire néha csak félve vetettem egy pillantást,de nagyobb ,mint a volt kevesemé.
-Simogatsd Kislány,aztán nyald körbe a makkját,majd vedd a szádba!
Az egyik kamera azt vette,hogy meztelenül térdelek egy férfi előtt,a másik pedig a faszt vette,ahogy megfogom,simogatom.Már merevedett,kínálta magát a szopásra.Közelebb hajoltam,megérintettem a makkot a nyelvemmel.A barátomat szerettem szopni,de ez egy idegen farok volt.Körbenyaltam,megjelent egy kis előváladék a végén azzal bekentem a makkot a nyelvemmel ,aztán a számba csúsztattam.
-Ez a Cindy,csak a hajadat igazítsd meg,ne takarja az arcodat,látnunk kell a faszt a szádban!Jó ,így szuper,meg fognak veszni a tiniért ahogy a “papa” faszát szopja.Vedd be minnél mélyebbre!Ha elég mélyre tolod a garatodig,ömleni fog a nyálad,az jól mutat a felvételen.És vedd el a kezed,látni akarom a faszt a szádban!Fogd meg két kézzel Péter seggét, úgy told mélyre a farkát.Laci lassan eljön a te időd is.Vetkőzz meztelenre,aztán gyere,ismerkedj meg Cindyvel közelebbről!
Szopás közben láttam,hogy Laci megszabadul a ruháitól,és odatérdelt mellém.A mellemet és a fenekemet simogatta,majd a combomat a lábam között.Majd megtalálta a puncimat és izgatni kezdte a csiklómat.Egy farok a számban, egy kéz a pinámban.Cifra!Ám a helyzet furcsasága ellenére a puncim bizseregni kezdett.Lehet,hogy Péter is észrevette,hogy mohóbban szopok.Aztán,amikor Laci alulról a hüvelykujját dugta belém,elvesztem.Már elmúltak a gátások,akartam ezt a két “bácsit”.Akartam ,hogy szopassanak, dugjanak meg.Egyszerre,külön-külön.
-Péter térdelj le,Cindy négykézlábra elé,úgy szopd,Laci pedig hátulról izgassa!Cindy szét a combokat,pucsíts,hadd lássuk a szép seggedet,a pinádat!
Az egyik kamera a fejemet vette egész közelről,ahogy számba veszem a faszt,a másik a kitárt popsimat,ahogy Laci a csiklómat izgatja.Aztán csókolgatni kezdte a fenekemet,majd széthúzta és belenyalt a pinámba.Akkorra visszatekintve,rájöttem,hogy számomra a szex sokkal több is lehet,minta amit addig átéltem az egyetlen barátommal.Be kellett vallanom,hogy izgatnak az idős pasik,izgat,hogy ketten foglalkoznak velem,izgat,hogy többen nézik,ahogy szexelek,még a kamerák is izgattak.Szerettem a faszt a számban,szívogattam is,élveztem a belőle jövő előváladékot.Láttam magamat a monitorokon,mintha pornófilmet láttam volna,és ez igazi volt.Engem szopattak és nyaltak.Laci nyelve a puncimban szorgoskodott.Hol a csiklómat,hol a hüvelyemet nyalta.A kamera egész közelről mutatta a nyalást,így még sosem láttam a pinámat,pláne,hogy egy férfi nyelvét láttam benne.
 -Jó,most Kislány,térdelj fel,fordulj szembe velünk,a két fiú álljon a két oldaladra, és szopd felváltva a faszukat!
Most jól láttam a monitorban,ahogy a két farok a fejem két oldalán meredezett.Megfogtam őket.A Péterét már ismertem közelebbről,ezért először Lacihoz fordultam.Már távolról láttam mekkora, de így a szemem előtt hatalmasnak tűnt.Biztos volt vagy 23 centi,méretes makkal.Megérintettem nyelvemmel és benyálaztam.Kíváncsi voltam,hogy fér be a számba.Nagyra nyitottam,és bevettem.Annyira bizarr volt a helyzet,hogy izgatott.Egy 60-as pasi hatalmas farkával a számban,közben arra gondolva,milyen lesz ha belém dugja?Amennyire tudtam ki-be csúsztattam a számban,aztán Péterhez fordultam és az ő faszát szoptam.A monitoron közelről látszottam a farkakkal,amiket felváltva szoptam.
-Jól van,lépjünk tovább!Kislány ülj a kanapéra,csússz elöre,tedd szét a lábadat,Péter,térdelj  elé és kezdd nyalni a punciját,Laci pedig térdeljen a kanapén mellé, és adja a szájába a farkát!Közben foglalkozz a mellével is!
Hanyatt dőltem a kanapén,utasítottak,hogy húzzam fel a lábaimat a két kezemmel,hogy jobban kinyíljak.A kamera a puncimat vette ahogy Péter nyalni kezdett,a másik az arcomat,ahogy Péter faszát nyalogattam,majd vettem a számba.Eddig néha csak a párom nyalt nekem,de most Péter olyanban részesített,amilyenben nem volt részem soha.Széthúzta a nagyajkaimat,szopta szívogatta a kicsiket,nyalta a csiklómat,majd azt is szopogatta,aztán szinte megbaszott a nyelvével,olyan mélyen a hüvelyembe dugta.Aztán váratlanul a popsimat kezdte nyalni.Még sosem éreztem olyan gyönyört,mint amikor a segglyukam izgatta a nyelvével.Az egész ölem lángolt.Őrülten szopni kezdtem Lacit,miközben kapkodtam a levegőt.Ő a mellemet masszírozta,volt dolguk a kameráknak.A számból szivárgott a nyálam,keveredve Laci nedveivel.
-Úgy látom,Cindy puncija felkészült a dugásra!Péter hajrá,dugd meg a kislányt! 
Péter felém hajolt,a farkát megjáratta a nagyajkaim között a nedveimmel síkosítva, aztán  határozottan belémtolta.Gyakorlottan baszni kezdett,éreztem nem először csinálja.Egy fasz a pinámban, egy a számban.Pár nappal ezelőtt nem hittem volna.Laci a bokámat megfogva emelte fel a lábamat,így Péter akadálytalanul tövig dughatta belém a farkát.Kiszolgáltatott helyzetben voltam.Az altestem az ágyhoz volt szögezve Péter farkával,a fejem nem nagyon tudtam mozgatni a hatalmas fasszal a számban.Péter egyre hevesebben baszott,a farka mélyen belémhatolt.
-Kamera 1., adj egy közelit a Kislány puncijáról,látni akarom,ahogy Péter ki-be jár benne!
Alulról,a fenekem felől vettek,a segglyukam látszott közelről és fölötte a pinám,benne a fasszal.A helyzet nehéz volt,de a testem,a pinám élvezte.De ejött az amitől tartottam.A rendező utasította Lacit,hogy feküdjön hanyatt,én pedig ereszkedjek rá a farkára.A puncim lucskos volt,a farka nyálas,tehát nem tűnt lehetetlennek.Csak a mérete….Péter kiszállt belőlem,Laci már álló farokkal várta,hogy beleguggoljak.Egy igazi árboc várta,hogy felnyársaljon.
-Merre forduljak?
-Szemben velünk,hogy lássuk a puncidat ,a melledet és az szép arcodat.Péter állj mellé,segítsd,hogy elhelyezkedhessen a faszon.Utána miközben lovagol,téged szophat.
Laci makkja felé guggoltam,megfogtam a farkát és a bejárathoz igazítottam.Nedves punci,nyálas fasz,lassan beleereszkedtem.Ilyen érzést!!!A hatalmas makk lassan csúszott belém,éreztem centiméterről centiméterre,ahogy haladt felfelé a vaginámban.Péter mögöttem állt a mellemet simogatta:
-Csak óvatosan Kislány ,egy ekkora faszhoz hozzá kell szokni,mindjárt a méhszájadat fogja nyomni.Akkor egy picit állj meg,amikor már hozzászoktál,mehetsz tovább.
Úgy volt,ahogy mondta,feszített,kicsit mozogtam fel-le,majd beleültem.A kéj,és a fájdalom töltött el egyszerre.
-Jól van Cindy,ügyes vagy,volt már akinek nem sikerült!Most dőlj hátra,támaszkodj a kezedre,és szopd Pétert.Nagyon szép a pinád,benne az óriási fasszal.
Odafordultam Péterhez,és a számba vettem a farkát.Most nem mozogtam,szoktam a faszt a  pinámban.
-Szopatsd Péter szopatsd,de még nehogy beleélvezz a szájába!Te pedig Kislány készülj,szállj le a faszról és most nekünk háttal ülj bele.Fogd meg a feneked ,húzd szét,látni akarom,ahogy lassan a pinádba fogadod  Laci méretes szerszámát.
Fölálltam, a fasz kicsúszott belőlem.Ott meredezett,fényesen a nedveimtől.A fenekemmel a kamera felé álltam,és széthúztam a popsimat.Lassan leguggoltam.Láttam a monitoron,ahogy a makk az ajkaim közé csúszott.Beleereszkedtem a faszba,lassan ,tövig.Most is kitöltötte a hüvelyemet.Előredőltem ettől kitárult a seggem,látszott ahogy a fasz felnyársalt.Föl-le mozogtam,nem csak a látványért,de tényleg élveztem,hogy baszhatok egy ekkora farokkal.
-Egyik kamera vegye a seggét,a másik az arcát.Cindy,vedd a szádba  a  faszt!Péter,mostmár ha akarsz beleélvezhetsz a szájába,de ügyesen,hogy jól lássuk!Cindy te pedig játssz a gecivel,nehogy lenyeld az egészet!Akció!!
Péter a számba adta a farkát,újra 1 a pinámban,1 a számban.Lovagoltam és szoptam egyszerre.Láttam a monitoron,ahogy számban a fasz.Péter egész mélyen a torkomra nyomta,ömleni kezdett a nyálam,levegőért kapkodtam.Ez lehetett megbeszélve,mert nem kegyelmezett,baszta a torkomat.Laci a mellemet markolta,Péter pedig tolta a számba a farkát.
-Ülj föl Cindy!Péter  készülj az élvezéshez!Kamera közelről vegye a lány arcát ,ahogy Péter ráélvez!
Szopatott,én szoptam,abbahagytam a lovaglást,már csak a számban lévő faszra koncentráltam.
-Péter, verd ki Cindy szájába a farkadat,te pedig kislány nyalogasd a makkját, és ha spriccelni kezd,nyisd nagyra a szádat!
Nyalogattam a makkot,és vártam,hogy beleévezzen a számba,ami hamarosan megtörtént,Rengeteg gecit spriccelt a számba,az arcomra is jutott belőle.
-Nehogy lenyeld Cindy,játssz vele,nem baj,ha kifolyik a szádból.
Tele volt a szám spermával,most egy fényképezőgép is kattogott.Lassan folyt ki a számból,le az államra,onnan a mellemre.Nem volt rossz íze,finom meleg is volt.Visszavettem a faszt a számba,és a maradékot is kiszívtam belőle.
-Jól van Cindy,ügyes vagy,most nyalogasd tisztára,,a melledről is szedd fel a kezeddel,aztán szállj le a faszról,menj le kutyába,Laci meg fog baszni hátulról ,aztán ő is a szádba élvez.
Lenyalogattam  a gecit  a farkáról és a mellemről is,aztán négykézlábra álltam.Péter mellém térdelt és széthúzta a seggemet.Laci mögöttem helyezkedett el,és könyörtelenül benyomta a pinámba a farkát.Éreztem a hogy a hosszú fasz egyre mélyebbre hatol,és teljesen kitölt.Akkor megragadta a csípőmet és az ágyékát keményen a fenekemhez nyomva szinte a gyomromig hatolt.Felnyögtem,ahogy olyan keményen kezdett el baszni,mint még soha senki más.Nem volt menekvés,négy kemény férfikéz tartott fogva.Az ölem majd szét szakadt,a pinám tüzelt.Sikoltoztam már nem tudtam tartani magamat,a felsőtestemmel az ágyra dőltem,csak a seggem tartották pozícióban.És ekkor elélveztem!
-Jó ég,élvezek  élvezek,basszatok,basszatok!                                                                                                                                                                                                     Mint egy babát rángattak és basztak,de izgatott és elélveztem.Akkor hanyatt fektettek és Laci a fejemhez térdelve a számba  tette a farkát.Szabályosan verte a számban,aztán rámszólt,hogy nyissam ki.Péter közbe szétnyitotta a combjaimat, hogy jól látsszon a szétbaszott pinám.Lac i másik kezéve megtámasztotta a fejemet és
hatalmas adagot spriccelt a számba.Péter a puncimat simogatta, én pedig szinte fuldokoltam a spermától.Folyt ki a szám szélén,nyeltem belőle,de Laci most ujra bedugta a makkját a számba.Alig kaptam levegőt,de tisztára szopogattam.Még ki kellett nyitnom a számat a kamerának,fölvették a gecis nyelvemet,Aztán véget ért a forgatás.
Lüktetett a puncim,csupa sperma volt a szám,az arcom,a mellem.
-Ügyes voltál Cindy! Máskor is szívesen dolgozunk veled.Voltál már nővel?Legközelebb  egy párt tennénk melléd,ha beleegyzel.Most hozd rendbe magad,aztán megkapod a pénzedet.Köszönjük,vége.
Hozzászólások
terelek ·
Igazán izgalmas történet volt.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: