Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első orális élményem

A balatonon nyaraltunk. Sétálgattam a parton nem ismertem senkit unatkoztam. Figyelmes lettem két pasira akik elég furán néztek egymásra. Sejtettem hogy melegek hát gondoltam követem őket tisztes távolságból.  Az egyik pasi vékony kb 170 cm 60 kg. A másik kb 185 80 szőrtelen izmos test. Azonnal felizgultam. Valahogy észre vette ogy mindenhol ottvagyok ahol ők és szerintem a sóvárgó tekintetem is elárut. Mikor a vékony pasi elment valahová odajött hozzám. Remegett kezem lábbam. Azt mondta ha gondolod egyedül leszek ma 6 után ezen a címen. Átjöhetnél. Majd mosolyogva a gatyájába nyúlt. Nem is gondolkoztam azon hogy ne menjek wl. Szoltam délután a szüleimnek, hogy kimegyek kicsit sétálni. A szállásunk 5 percre volt az övétől. Mikor becsengettem egy rövidnadrágban volt mondta h nyitva a kapu menjek nyugodtan.  Nem húzta sokáig az időt egyből a lényegre tért. Nem csináltál még ijet igaz? Kérdem hogy mit?  Azt mondta ha félre értettem valamit bocsi de arra gondoltam h lenne kedved leszopni engem. Jól gondolom. Elszégyeltem magam. Lesütött szemmel bólogattam hogy igen. Mondta hogy nincs baj, élvezni fogjuk mindketten. És már tolta is le a nadrágját.  Még sosem láttam ennél szexibbet. Csak bámultam. Erre ő mosolyogva. Most csak bámulsz vagy le is térdelsz elém? Már tudtam hogy nincs visszaút letérdeltem. Utasítóan azt mondta hogy kapd be. Majd irányítalak. Folyamatosan utasított hogy nyálasabban, gyorsabban, mélyebben, most nyald a golyóim. Néha egész bepörgött és a hajamba kapaszkodva tugta a szám. Kicsit ijesztő volt de tetszett.  Nagyon finom volt azt akartam hogy nagyon sokáig tartson. Túlszárnyalta a gépzeleteim. Ennyire finom és izgató egy fasz a számban? A végén már tudtam hogy élvezni fog mondta hogy jön nyeld le nyeld le mind. Alig vártam a jutalmam. Furcsa volt de izgató és finom is hatalmasat lőtt valamennyi folyt le a szám sarkán.  Mondta h még nyalogassam egy kicsit és mosolyogva hozzátette hogy jó kis fasszopó vagyok lehajolt és a nyálát a számba csorgatta. Kicsit rosszul esett hogy ezután annyit mondott hogy mehetsz haza. Feláltam és elindultam. Erre még odaszólt hogy azért illene megköszönnöd nem?  Hát mondtam hogy köszönöm és visszaindultam a szállásra.
Hozzászólások
Papa Leaf ·
Igénytelen fos

Achylles ·
Te még ilyen "igénytelen fost" sem voltál képes összehozni, te agyatlan fostalicska... Abban leleld örömödet, h ide jársz fikázni azokat, akik legalább megpróbáltak valamit, ellenben veled, gané, tróger, senkiházi !!!! :serious_face_with_symbols_covering_mouth:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: