Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjszaka Sopronban

2 héttel ezelőtt kirándulni voltam a barátaimmal Sopronban. Csak 1 napra mentünk, amit az elején nagyon sajnáltunk. Persze akkor még nem tudtuk, hogy ez akár veszélyes is lehet. a Lővérkepingben volt a szállásunk, ahova délután 6 felé érkeztünk meg. Én Anettel és Dorinával voltam egy faházban.
11-kor feküdtünk le aludni, de alig múlt el 12, valaki zörgetett az ablakunkon. Persze mondanom sem kell, mind felilyedtünk a zajra. Anett résnyire kinyitotta az ablakot, majd meglepődve hátraszólt.
-De hiszen itt nincsen senki?!
Anett visszazárta az ablakot, mire a faházunk ajtaján kezdett el kopogtatni valaki.Kiszóltam, hogy ki az, mire egy feltűnően ideges hang visszakiáltott. Péter volt az, az egyik osztálytársam. Dorina kinyitotta az ajtót, ami beletelt vagy 5 percbe, mivel a zár igen rozsdás volt.
Engem keresett, hogy azonnal jöjjek, mert valami iszonyatos történt. -Hát persze- gondoltam. Mindig engem hívnak,mikor valami baj történik. Mivel én jártas vagyok az okkult dolgokban. Hiába óvom a barátaimat, mindentől ami természetfeletti, ők erre csak egy választ ismernek. AZÉRT VAGY TE, HOGY MINKET MEGVÉDJ, HA BAJ VA.
Gondoltam most is ilyenről van szó, ezért felkaptam a Pizsamámra a köntösömet, és követtem Pétert. Nagyon megilyedtem, mikor ránéztem. Mivel egész testében remegett, pedig őt igazán kemény fából faragták. Anett és Dorina is követett bennünket. Peti a saját faházukhoz vezetett minket, ahol Ádámmal és Dáviddal aludt együtt. Amint közelebb értünk láttam, hogy az ablakból valaki kitörte az üveget. Kiváncsi természetem miatt bekukkantorram az ablakon. Pedig a lábaim reszkettek a félelemtől. Peti elmondta, hogy az ágyon beszélgettek a fiúkkal, mikor egy nagy szőrös kéz, kiverte az üveget az ablakon és befelé kapaszkodott. Peti azt is mondta, hogy a kéz tulajdonosa hangos morgást hallatott, amiből arra következtettem, hogy az esetleges szörny talán vérfarkas lehetett.
Ez pont egybeesett az aznapi nappal. Ugyanis pont telihold volt.
Peti azt mondta, hogy mielőtt a szörny megtámagta volna őket, Ádám kiment vécére, vagyis csak ketten voltak mikor a támadás történt. Ekkor fészkelte belém magát egy ellentmondásos kérdés.
Lehet, hogy Ádám a vérfarkas?
Peti mondta, hogy mikor látták a fenevadat, kirohantak a faházból. Együtt rohantak, ahogy csak bírtak, mikor elérték azt az elágazást, ami a mi faházunkhoz vezetett. Azt mondta, hogy Dávid nagyon elfáradt, ezért megállt. És akkor a fenevad Dávidra vetette magát, mire ő futni kezdett hozzánk.
Miután megnéztuk a faházukat , az elágazáshoz mentunk, ahol Peti elvesztette Dávidot. Sajnálatomra találtunk egy-két csepp vért a földön. Követni keztük a vércseppeket, és úgy 2 méterre megtaláltuk Dávidot. Egy nagy bokorban feküdt. Eszméletlenül. gyorsan megvizsgáltam. Szerencsére nem volt rajta harapásnyom. Csak karmolás. a bestia valószínűleg a pólójánál fogva ráncigálta el oda.
Peti segítségével visszavittük Dávidot a faházunkba és kihívtuk a mentőket. Mire felkelt a nap Ádám is előkerült. Gyanakvásomat nem osztottam meg senkivel, de ezentúl sokkal távolságtatóbban viselkedtem Ádámmal.









Hasonló történetek
7306
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
7474
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Devos ·
Hogyan lehet valami ilyen szar...ez a baszott boszorkány hülyeséggel már a faszom is kivan,menj és dugj föl valami mágikus bambuszt az ánuszodba. :angry:

nikol rain ·
Hát igen.................szerintem is szar,de lefogadom hogy még csak kezdő vagy. :laughing: Próbálj jobban fogalmazni. :grinning: :smile: :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: