Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy tini fajdalmas tortenete

Ez a tortenet egy 17 eves buta lanyrol szol. Aki 17 evesen osszejot egy 25 eves komoj szandeku fiuval.
Ez a fiu mar az elso perctol nagyon komojan alt az egesz kapcsolathoz. Mar ket het utan meg kerte a Barbara kezet. Es a buta Barbara meg igent mondott neki.
El telt egy ev minden szep es jo volt kissebb nagyobb veszekedesekkel. De barbara el kezdett gondolkozni az eleten es radobbent hogy 18 eves es meg szinte nem is szorakozot es egy 25 eves fiu mellet mar nem is fog.
Es Barbara nagy nehezen 2 hunap veszekedes utan ott hagyta Zsoltott.
Szabad volt a lany azt csinalt amit akart szorakozott amenyit csak tudott. 2 honapig.
Mert utana el kezdett nagyon hianyozni neki Zsolt.
Es Barbara ki bekult Zsoltal abban remenykedett hogy meg valtozik Zsolt es od figyel ra es meg kapja tole azt a torodest amit egy lany meg erdemel.
De attol a perctol hogy Barbara ki bekult Zsoltal pokolla valt az elete.
Az elso harpm hetben minden szep es jo volt de utana mintha Zsoltott meg szalta volna az ordog minden nap veszekedett Barbaraval oljan dolgon aminek semmi ertelme nem volt. De ezek a veszekedesek orakat tartottak es Barbara vegul bele unt hogy mindig sirjon es o kerje a bocsanatott ojan dolgokert amiert nem is hibas es amikor Zsolt el kezdett veszekedni akkor Barbara azt mondta neki hogy akkor legyen mindennek vege mert o ezt mar nem birja.
Ekkortol kezdve Zsolt el kezdet fenyegetozni hogy meg veri Barbarat vagy meg vereti a ciganyokkal meg ijen dolgok. Ez igy ment nap mint nap ket teljes honapig Zsolt veszekedett majd fenyegetozott majd Barbara meg bocsajtott. Amikor Brbara tenleg nem birta tovabb elhatarozta modjon Zsolt amit akar nem erdekli, csinaljon amit akar nem erdekli es egy veszekedesnel meg is mondta ezt neki akkor kapot Barbara egy bokszott ez pnt kracsony elot egy nappal volt. Utana Zsolt el kezdett sirni kerni a bocsaatokat es Barbara persze ismett meg bocsajtott de zsolt meg mindig azt keresi hogy min veszekedjenek utana meg voltak veszekedesek de Barbara el hatarozta hogy ez az utolso eseje Zsoltnak ha ezt is el rontsa akkor nincs bocsanat inkabb meg oli magat minthogy tovabra is vele maradjon. Ezert kerlek titeket szoritsatok neki hogy legyen ereje szakitani vele ha meg egyszer meg bantsa. Koszonom!
Hasonló történetek
3839
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4424
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: