Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy jótevő

Csak álltam a kifagyott buszmegálóban a távolban kutya ugatott és nem tudtam hallok e még újra emberi hanot. Kideregtem. MInden sívár volt sötét .. távolról aztó fényei villóztak. Kitettem a kezem. A hüvelyk ujjamat felfelé fordítottam és neki vágtam az útnak. Úgy 40km re lehettem az otthonomtól. Mi lesz velem?! Aztán autóneszte hallok a távolból. Elsuhan. SEnki sem vesz fel? Aztán látom hogy ott az a roma srác aki szintén leszáll, talán nem kelett volna elfordítanom afejem mikor rámnézett. Talán ha kedvesebb lennék..de nem megy.. Utánaloholok. Megszólítom, de már érzem nem segít rajtam. -Nem tudok neked segíteni! hAngzott a válasz. -Mert nem is akarsz komám.. - gondolltam magamba. Aztán elmegy. Ott állok egyedül. A szavai a fülemben vannak. VIsszhangzanak. Menj a kocsmába. Van ott egy telefon, afalu végén. Kocsmába mondom én? Mire ő hátt.. -és hátat fordít. Segítőkészek manapság az emberek. Aztán elindulok. Mindenki elhúz melettem. Nagykocsi kiskocsi, bicikli, nagykamion kiskamion. Feladom.Nem tudom mi lesz. Megyek és a lábam érzem már kővédermedt, fázik. Január közepe van. Nem csoda. A fejemben a soför hangja hallatszik: -Leszálítjuk a kis hölgyet. Na és persze az én előző mondataim: -Hagyjon engem a francba békén! HÁt igen.. Mindenki dermedten rámnéz. Ha kedvesebb lennék.. Csak már addigra túl voltam egy 3 órás hoszú informatika vizsgán.Egyszercsak megáll egy autó. Lesötétitett ablakok, fekete csillog villog. Nem értek a kocsikhoz, de nem egy két filléres járgány. Megállok visszanézek. Tényleg nekem ált meg? Vagy csak leálllt valamiért és ott hagy? Most jön vagy marad? -erre ő. -Megyek, megyek. erre én. Egészen haza fele beszélgettünk már 3 unokája van. Egész kedves fickó. Lassan lemegy a kétségbeesés az arcomról. Felolvad a rajt egy mosoly akár egy páracsepp az autó üvegén. Most már minden rendben lesz. Valamit bekapcsol.. Micsoda berendezés.. MIlyen műszerek ezek? Nézi a Baráto Közt? -kérdi ő. Nézzem nézzem. - nézek rá én megszeppent arcal. -Anyuékkal is szoktuk nézni.teszem még hozzá. Ismét mosoly ül ki az arcára. Meghálálhatom a kedvességét? -kérdem. Egy széles mosoly és egy enyhe legyintés. Látszik nincs rá szorulva. A hálámat ugysem tudnám kifejezni pénzben. -Nagyon köszönöm.- kiálltottam vissza, amikor kiszálltam. -Mégegyszer mondom, nincs mit. Válaszolja ő egy enyén monoton keeves hangsullyal. -Cicukám hát megjöttél?- kérdi anya amikor elémszalad. úgy éreztem valami baj van, nem tudom miért. -mondja kicsit riadtan. A szemébe nézek, megnyugszom, itt az én kis anyukám ez a kis mosolygos szemű. Várja a válaszom... -Anyu, nem is fogod elhinni mi történt...
Hasonló történetek
4509
Jelenleg 13 éves vagyok.
4031
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
Szerintem nem lett rossz!

gyémánt ·
Az alaptörténet nem rossz, de nem volt elég kontraszt a kétségbeesés, és a megkönnyebbülés között. Mert ha jól sejtem, erre építetted volna ki a történetedet. Próbálkozz még....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: