Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy horrorisztikus történet

Életem kezdetén,mikor még csak 4 éves voltam,a szüleim észrevették,hogy olyan emberekkel beszélek,akik nincsenek ott.Amikor nem hittek nekem,sikítottam,és bőgve elrohantam.Így ment 10 éves koromig,amikor rájöttem,hogy jobb ha ezekről a dolgokról nem beszélek.Mármint a hangokról a fejemben,amiket akkor hallottam,mikor mérges voltam.Például amikor 11 éves lettem,az iskolában a lányok folyton csúfoltak,mert különc voltam.Legjobban egy kis szöszi lány csúfolt,aki a vállamig is alig ért fel.Akkor ilyeneket hallottam-Majd megbosszulod...Jessica,te erősebb vagy...Nem hagyhatjuk,hogy megalázzanak..
Ennyire emlékszem,és arra,hogy a kislányt másnap egy késsel a szívében találták meg az ágyában.Nem tudom,hogy én voltam -e,vagy nem,de aznap nagyon furcsán éreztem magam,és találtam a ruhámon egy-két vércseppet.Ezek az esetek gyakran megismétlődtek,egészen 15 éves koromig.Azután 2 évig semmi.De 17 évesen szörnyebb lett mint volt.
Ugyanis reggel az iskola előtt pár fiú elkezdett écelődni velem.Nem tudom,hogy az ultra rövid miniszoknya miatt volt -e,amit aznap reggel vettem fel,de nem ez a lényeg.Amikor kellőképpen bemérgesedtem,a hangok újra rákezdték.
-Jaj,ne...-motyogtam,befogtam a szám,és hangosan elkezdtem lalázni.
-Nézd már!Nem akarja hallani mit mondunk-röhögött az egyik gyerek.
Erre a másik odajött,irtó szorosan megmarkolt,és lefejtette a kezem a fülemről.Én nem emlékszem nagyon,utána mi történt,csak arra hogy bevittek az igazgatóhoz,mert megpróbáltam "megsebezni" a fiút.
A szemtanúk szerint amikor a fiú odament hozzám,a pupillám úgy kitágult,hogy nem látszott a szemem fehérje,és a kezemben lévő kulcscsomót beledöftem a hasába.
És ebből egy kurva szóra sem emlékeztem!Csak a lalázás van a fejemben.
Most 27 vagyok.Már többször próbálkoztam öngyilkosságggal,de sosem jött össze.Igazából nem utálok élni,csak másokat féltek magamtól.
A hangok valószínűleg a tudatalattimból származnak,és a legmegdöbbentőbb az,hogy nem tudom kontrollálni a viselkedésem,mikor dühös vagyok.
20 évesen azt hiem itt az ideje az újjabb próbálkozásnak,hogy véget vessek az életemnek.Éjjeli sétára indultam,és vittem magammal egy kést is.Egyszercsak megálltam,a csuklómhoz tettem a kést,
de valami arra késztetett,hogy azonnal ledobjam.Görcsösen kapaszkodtam a késbe,de az kihullott a kezemből.Éjjel 2 lévén nem láttam semmit,így leguggoltam,hogy kitapogassam a kést.Meg is találtam,de mikor felpillantottam egy árnyat láttam elsuhanni.
-Nyugi Jessica.Csak képzelődsz-nyugtattam magam.
-Valóban?Én nem hinném-válaszolt belül egy jeges hang-Nagyon is valós vagyok.Ekkor megfordultam,és leejtettem a kést.Magamat láttam,véres ruhában.
-Ki vagy te?-kérdeztem.
-A tudatalattid.Én öltem meg a kislányt,én sebeztem meg a fiút.Téged is meg akartalak ölni,de rájöttem hogy hasznos lehetsz még nekem,így nem hagyhatom hogy végezz magaddal.A testedben bármit megtehetek.
-Nem igaz!Te nem létezel!-ordítottam zokogva,és hátat fordítottam ennek a valaminek.Reménykedtem,hogy csak képzeltem,de ott állt,és mosolygott.Nem,nem is mosolygott.Inkább vicsorgott.És egyre közelebb jött.Éreztem az arcomon a leheletét.Behunytam a szemem.Mikor kinyitottamsenki nem volt ott.Valószínüleg már megint játszik velem a fantáziám.Futva elindultam,de folytonos nevetést hallottam.Mikor egyszer már nem bírtam,megfordultam,és elordítottam magam:-Hagyj békén!
Hazafutottam,de a lány,aki úgy nézett ki mint én,hazáig követett.Otthon befeküdtem az ágyamba.Bérlőtársam csak nézett,mitől lehetek olyan fehér mint a hó.
Amikor elaludtam,szörnyű álmokat láttam.Éjjel egyszer felébredtem,és egy szörnyű hangra lettem figyelmes.Valaki a fülembe súgta:Egyszer eljövök érted...

Azóta minden éjjel hallom a hangot,így sosem felejtem el,hogy egyszer eljön értem.Egyszer mindenkiért eljönnek,de az én időm hamar lejár.
Hasonló történetek
5992
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
7472
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: