Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Fociguligán gondolatai

Thomas Colonel
huhh
Thomas Colonel
szia
Thomas Colonel
most tünt fel, hogy itt vagy..
Thomas Colonel

Thomas Colonel
vettem 2g-t
Thomas Colonel
az elég lesz szombatra
Thomas Colonel

Thomas Colonel
amugy hívnálak titeket is mert lesz nálunk elég... (főleg egy napra) megyünk pécsre szervezetten busszal.. és örülnék ha ottlennétek. Kicsit(nagyon) fel tudjátok dobni a hangulatot. És hát nállam lesz 2 az tuti nállatok passz és hát még antiéknál is lesz 1körül..
Thomas Colonel
(jah a multkori eset \\\\\\\"amiért elkeztél belőlem kiszeretni\\\\\\\" azt szeretném hangsúlyozni egy kivételes eset volt.. igen én akartam, hogy fasz legyek akkor.. tudom rohadtúl lenéztek emiatt de.. légyszi bocsássatok meg..
Thomas Colone
l\\\\\\\"az életben van elég szenvedés és kín. Nem kell még magadnak is teremteni\\\\\\\"-balu IGAZATOK VAN !!! szeretlek titeket és soha többé nem fogok nektek se füllenteni\\\\\\\"hazudni\\\\\\\" se kényelmetlen helyzetbe hozni.. megpróbáltam elmagyarázni.. ha az ott nem történik mi még együtt lennénk mint azelött... igen egy ninfomán mazoista fasszopó köcsög vagyok.. de ááá megőrülök nélkületek.. és.. hiányzol.. nah mindegy.. ha vagy akkor válaszolj.. ha akarsz akkor ne.. Szeretnélek megismerni titeket. Téged is.. most kicsit másképp..
Thomas Colonel
nah jó..
Thomas Colonel
én lassan nyugovóra térek..
Thomas Colonel
legyél jó..
Thomas Colonel
szeretgetlek
Thomas Colonel
KITARTÁS!!!!

KÉSZÍTETTE:FANTA és LALA
Hasonló történetek
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
5586
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: