Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy fiú és egy lány

Szél süvít át a szobán. Lány fekszik vérbe fagyva. Kezébe penge, mit vér ásztat. Arca hófehér, széles mosoly fut átt rajta, s eképp beszél:Szeretlek. Testestül, lelkestül. Márcsak a halált várom, hogy forró csókot lehelyen ajkaimra. Sze..re..tlek....

Ez volt utolsó szava. S a szél, mi süvített a szobába, lelkét tova vitte. Egy másik világba. Már nem szenved. Szerelmes szavakat ajka többet el nem enged. Eközbe egy fiú, a pargba üldögél. Kezébe levél, min a vér a pecsét. Felbotja, és eképp olvassa:

Egyetlen szerelmem!
Szeretlek, el soha nem feledlek.
Emléked magammal viszem.
S el nem engedem.
Szeretem szerelmes mosolyod,
Szeretem szerelmes szavaid,
Bókjaid, mik csak nekem szóltak.
Bár most férbe fagyva fekszem,
Lelkem már nincsen.
Hisz inkább meghaltam mint nélküled éljek.
De azért kérlek, ne felejts el!
Emlékezz! Emlékezz, a régi napokra!
Mikor megismertelek.
A fa mögött áltam. S téged figyeltelek.
Te a padon ültél, s felém fordultál,
Szerelmes mosolyt nekem adtál.
Én oda futottam, hátulról öleltelek.
S te szerelmes szavakat sutogtál: szeretlek!
Teltek a napok, a hetek, hetek, az évek,
Én vártalak a fa mögött mint mindig, évről-évre.
De te mást figyeltél,
Másnak adtad mosolyod másnak sutogtál csacsi szavakat.
Én ott voltam, láttalak.
Azóta szürke minden, üres a világ.
Hisz nekem nem létezett semmi más.
Többet nem vártalak.
Hisz tudtam, vele vagy.
Hát elmentem,
Magammal már végeztem.
Hisz mit ér a szerelmes szív, szerelem nélkü?"semmit"
De legalább montad volna:vége!
Szerelmem sírba vittem
De tége nem feledlek.
Szeretlek! mond hányszor mondjam, hogy meg érsd?
Szerettelek!
Ha majd egyszer a padon ülsz,
és sírsz, engem siratsz, majd észreveszel,
rám mosolyogsz, én ott leszek,újra mosolygok.
És szerelmet suttogok.
ÉG VELED!


Ím, hát így olvasta a fiú szerelmes lány szavait. A padon ült, s arcát forró könnycseppek ásztatták. Mikor végi olvasta megfordult, s ezt kiáltotta:szerelmem, soha nem feledlek!!!
A lány szíve hallotta. Feltámadt a szél a parkba. Mert a fiút meg ríkatta. A holt lány lelke a fa mögött mosolygott, s szerelmes szavakat suttogott: szeretlek...
Majd oda futott, s padon ülő srácot megölelte. A fiú most nem szerelmet sutogott csak ennyit mondott: a hugom volt.
Így ölelték egymást, majd pár nap múlva a fiú követte a lányt.

FIN
Hasonló történetek
4027
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: