Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy életet, a jövőnkért

Márti kinézett az ablakon, és elgondolkozott eddig életén. Nem rég múlt 15 éves, nem rég csókolózott először, nem rég vette meg élete első füves cigijét, nem rég volt először szórakozni, nem rég volt élete első szexuális élménye. Nem rég volt terhes..
Terhes.
Nyomasztó ez a szó, viseli a terhet, mely alól isten sem ad feloldozást. Kényszerüség. Nincs benne semmi öröm,csupa fájdalom, gyötrelem, keserűség, bűntudat.
Már érezte hogy növekszik, érezte hogy él, lélegzik Belőle táplálkozik. Ez a gondolat elborzastotta.
- A saját gyerekem fog felfalni? - kérdezte halkan magától.
Nem volt tudatában mi is az a várandóság. Egyszerű, falusi családban nőtt fel, apja villanyszerelő, reális világnézetű ember, nem hisz a csodákban, a természetfelettiben, nem hisz Istenben.
- Én hiszek? - mélázott el ismét, miközben a hulló pelyheket figyelte.
Édesanyja, háziasszony, mos főz, takarít, elvégzi azt ami a feladat, szorgos, mindent férje kedvéért tesz. Talán ezért szülte meg 6. gyermekét is? Lacit is?
Még maga mondta Mártinak mennyire rosszul viselte utolsó gyeremkének kihordását. Hányt, nem tudott semmit enni, émelygett. Néha rémeket látott. Nem volt tudatlan nő, sőt, férjénél tanultabb is volt, de nagyon vallásos. Bár ez a mérhetetlen hit nem terjedt ki az abortuszokra. Márti anyja eddig élete során 14-szer esett teherbe, véletlenül, most 6 gyermeke van.
Nézte ahogy havazik.Szerette a telet, olyan nyugodt, tiszta, hideg, csendes. Nem kell az embernek megjátszani magát, nyugodtan lehet depressziós.
Nyugodtan pihenhetett a szobájában, nyugodtan vagdoshatta kezeit éjszakánként, ha büntudata támadt.
A kabátok, a pulcsik, a hosszú nadrágok mindent eltakartak.
- Vajon, milyen lenne ha ő nem lenne?
Erősen markolta a függönyt, megszédült..
Sokszor tört rá a hirtelen szédülés, az iskolában nem is egyszer már elájult. 4 hónapos terhes. Hasa nem nagyon látszot mindig is telt alkat volt, ennél fogva bő ruhákban járt. Visszasétált az ágyhoz, leült, és megsimogatta hasát. Nem akarta elveszteni, bár nem érzett szeretetet leendő gyermeke iránt. Egyszerü oka volt hogy megtartsa, tudta párja szereti a gyerekeket. Nagyon is. A gyernek nevét is kitalálta már: Károly, ahogy azt a fiút hívják a buliból.
Hanyatt feküdt, és elaludt.
Mélyen magában, álmai közt eldöntötte hogy megszüli a kicsit, és boldogan fog élni annak apájával.
Megjelent előtte, az az éjszaka mikor először szeretkezett, mikor érezte egy férfi szeretetét, forró ölelését, s már látta is ahogy apjával sétál a városban, karján közös gyermekükkel.

vége
Hasonló történetek
4619
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
4584
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Maya L. Crash ·
Erotika!?
Lemaradtam volna? Én a novellákhoz küldtem be... :rage: Hogy jön szóba az erotika? lehet oda rakták...
Mind1, nem a "helyhez kötés" a lényeg benne milyen csoport, hanem a mondani valóját akartam hansúlyozni, vagyis két dolgot:
1. A mai fiatalok nagyona nívak, :frowning: főleg ha egy idősebb környékzi meg őket a szerelemben, vagy másutt
2. Családon belüli szexuális kapcsolat

Nem voltam terhes attól még hogy egy ilyen történetet irok... :grinning:
Lehangoló, és ez is volt a célom, elakartam érni, hogy érzéseket hozzanak ki azokból akik olvassák, megis történt :heart_eyes:

köszi hogy hozzá(m) szóltál :smile:
maya :innocent:

Magma ·
Volna 2 kérdésem.
Az első:
Hogy tud egy magzat az anyában lélegezni?
A második:
A "belőle táplálkozik" és az "anya táplálja" egy kicsit más, nem? Az első variáció parazitának ábrázol egy emberi lényt, aminek még saját tudata sincs! Az utóbbi pedig /ami szerintem a helytálló lenne/ tényleg egy anya-gyerek kapcsolatot mutat, ahol a magzat, nem parazita, hanem eltartott. Ennyi erővel minden gyerek akit a szülei tartanak el, az parazita? Hülyeség, ennél sztem többre vagy képes! Szép napot! :smiley:

Tűzmadár ·
Érdekes, az írás hangulata annyira megfogott, hogy nem vettem észre a hibákat, ha vannak. Miután elolvastam az észrevételeket, nem kerestem vissza. Annyira nem fontosak.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: