Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csöpög,csöpög,csöpög.....

Őszi nap.Egy 8 éves kisfiú a szüleivel és a kutyájával élt egy 2 szintes házban.A fiú szobája a fölső szinten volt.

A srác szülei egy nap elmentek otthonról,és előre bejelentették hogy valamikor hajnalban érnek csak haza.

Miután elmentek a fiú tévézett egy darabig még,aztán aludni ment.Mindíg úgy aludt el hogy a kutyája megnyalta a kezét.Ez azon a rejtályes éjszekán is így volt,majd mielőtt még be hunyhatta volna a szemét,csöpögést halott....

Próbálta elnyomni magában a félelmet,de egyre csak halotta hogy valami csöpög,csöpög,csöpög......
-Oké-monda a kutyának-most felkelünk és elzárjuk a fürdőszobai csapot....tudod blöki amelyik mindíg csöpög.
De a kutya nem volt ott.A fiú elment a fürdőbe és ott egy másik meglepetés fogadta:nem a csap csöpögött.De azért biztos ami biztos,jól elzárta,majd visszakfeküdt aludni.Nyugtalanította ugyan egy kicsit,hogy a kutyája nem volt vele,de nem akart elmenni és megkeresni,mert félt.

Visszafeküdt.Oldalraforult,behunyta a szemét....Majd ismét hallotta hogy valami csöpög,csöpög,csöpög....
A fiú ismét leküzdötte félelmét,és kiment,le egyenesen a konyhába...Elzárta a csapokat,majd bemenet a lenti fürdőbe,és ott is elzárt mindent.Visszafeküdt.

Ismét oldalára fordult.És ismét halotta amint valami csöpög,csöpög,csöpög...A kisfiú mostmár halálosan félt.Minden egyes cseppenésnél öszerezdül a teste,a félelemtől...Minden egyes cseppenés mintha késként hatolt volna a kicsi,hevesen dobogó szívébe...De ismét lement.Amikor leért,szinte egy csapásra elmúlt a félelme.Lement a pincébe,hogy elzárja a főcsapot.

Mikor benyitott a pincébe mindenütt sötét árnyékok vették körül....még a madarak is rejtélyesen és ugyanakkor vészjóslóan csapkodták odakinn a szárnyaikat...mintha csak azt akarták volna üvölteni hogy:Fuss!!!Menekülj!!!!!

Odaért a csaphoz.Félelmét mintha el fújta volna az őszi szél ami kint fújdogált csendesen...magában.Ekkor a fiú megfogta kis kezeivel a csapot és eltekerte...Visszafordult a kijárat felé,felemnet a lépcsőn,az ajtóhoz majd kiment azon.
-Megy ez!-gondolta örömtelien magában-Nem kell itt félnem!

Ahogy a konyhába ért,egyre erősödött az a hang...megint halotta hogy valami csöpög,csöpög,csöpög....

Mivel a kamra irányából halotta a zajt,odament,kinyitotta az ajtót....Majd meglátta amint a kutyája megnyúzott,felakasztott holttesetéből a vér egyre csak csöpög,csöpög,csöpög...Ekkor borzasztó dolog villant át az agyán.Most nem a csöpögés hanem saját gondolatai vágódtak késként a szívébe...majd kiegyenesedett,felemelte a fejét.Már ujból nem félt.

A kisfiú leült a konyha egyik székére.Majd kimondta ami annyira megrémítette,de már teljesen nyugodt volt.Szinte hallani lehetett ahogyan vékonyka hangja megtörte a csendet.
-Oké!A kutyámat megnyúzták....DE AKKOR KI NYALTA MEG A KEZEMET?!.......
Hasonló történetek
7714
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
16292
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: